VW teigia, kad turi du pasirinkimo variantus – arba padengti penktadalį 580 tūkst. dyzelinių automobilių, kuriuose sumontuota skandalą sukėlusi įranga, kainos arba klientams pasiūlyti naujų automobilių su solidžia nuolaida, skelbia Vokietijos žiniasklaida.

Automobilių gamintojo teigimu, likusiems automobiliams prireiks drastiškų patobulinimų, kurie gana brangiai kainuos. Be to, procesas, kol naujos dalys bus aprobuotos kaip tinkamos, gali kaip reikiant užtrukti.

VW atstovai šios informacijos kol kas nekomentavo.

Antradienį VW prekės ženklo vadovas Herbertas Diessas pareiškė esąs įsitikinęs, kad automobilių gamintojui pavyks susitarti su Amerikos pareigūnais ir užtikrinti, kad su emisijų skandalu siejami dyzeliniai automobiliai bus pripažinti kaip atitinkantys JAV išmetamųjų dujų kiekį reglamentuojančius įstatymus.

H. Diessas sakė, kad senesnių VW automobilių su 2 litrų dyzeliniais varikliais taisymas būtų žymiai sudėtingesnis ir brangesnis procesas nei sprendimas pasirūpinti, kad naujesni modeliai atitiktų keliamus reikalavimus.

Amerikoje pasigirdo raginimų VW supirkti senesnius automobilių modelius. H. Diessas nepatikslino, ar bendrovė svarsto tokią galimybę, tačiau išreiškė viltį, kad su JAV pareigūnais visgi pavyks susitarti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)