aA
Vokietijos bendrovė „Volkswagen Group“ iki 2022 metų ketina išplėsti elektromobilių gamybą dar 16-oje įvairiose pasaulio šalyse esančių savo gamyklų, informuoja europe.autonews.com.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Ramūnas Pletkus

Išplatintame pranešime „Volkswagen“ taip pat nurodė, kad jau pasirinkti partneriai, tieksiantys akumuliatorius ir kitą technologinę įrangą, reikalingą įgyvendinant elektromobilių gamybos projektus Europoje ir Kinijoje – daugiausia „Volkswagen“ automobilių parduodančiose pasaulio rinkose. Netrukus tikimasi sudaryti sutarčių ir su partneriais Šiaurės Amerikoje.

Iki 2025 metų Vokietijos tarptautinė bendrovė planuoja išleisti ne mažiau kaip 3 mln. 12 modelių elektromobilių. Tarp jų turėtų būti ne tik „Volkswagen“, bet ir „Audi“, „Porsche“, „Škoda“ bei „Seat“ markų transporto priemonių.

Metinėje įmonės spaudos konferencijoje „Volkswagen“ generalinis direktorius Matthiasas Muelleris pažadėjo, kad nuo kitų metų po vieną naują elektromobilį grupės mastu bus išleidžiama kone kas mėnesį. Jis išreiškė viltį, kad laikantis tokios strategijos pavyks „pasiūlyti plačiausią pasaulyje elektromobilių asortimentą“.

Iki 2025 metų „Volkswagen“ tikisi išleisti 80 naujų grupei priklausančių bendrovių gaminamų elektromobilių, o iki 2030-iųjų turėtų pasirodyti visų 300 modelių elektra varomos versijos.

Akumuliatoriais maitinamos „Volkswagen“ transporto priemonės bus leidžiamos kaip I.D. serija. Pirmasis tokios tipo automobilis bus „Neo“ hečbekas. Prekyboje jo reikėtų laukti jau 2020 metais. Dar šiemet turėtų startuoti pirmosios vien elektra varomų miesto visureigių „Audi E-Tron“ partijos.

Esminių asortimento pertvarkų „Volkswagen“ ėmėsi ne šiaip sau. Visų pirma, dyzelinių automobilių reputacijai, žinoma, pakenkė 2015 metų rugsėjį įsiplieskęs emisijų rodiklių klastojimo skandalas. Pereiti prie naujų technologijų verčia ir tikimybė, kad miestuose bus uždrausta vairuoti tam tikrus automobilius.

Kad ir kaip būtų, dyzelinių variklių „Volkswagen“ atsisakyti neketina, nes jie leidžia taupyti degalus, tad jei atitiks griežtėjančius aplinkosaugos reikalavimus, bus vertinami kaip ganėtinai perspektyvūs, nepaisant smogą sukeliančių azoto oksido išmetalų. Taigi, „Volkswagen“ dar kartą patvirtino, kad šią technologiją vertina palankiai ir laiko ją numatomo sprendimo dalimi. Įdomu tai, kad, pavyzdžiui, „Toyota“ dyzelinių transporto priemonių tiekia vis mažiau – jos šalinamos ir iš Europai siūlomo asortimento.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ką pakeitė nauji taršos standartai – automobilių gamintojai apie degalų sąnaudas nebemeluoja (5)

Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas...

Stovėjimo aikštelės dūsta nuo nenaudojamų automobilių: gresia ir baudos, ir konfiskavimas (94)

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia...

Vilniaus gatves užklojo tirštas rūkas: vairuotojai nemato net šviesoforų (47)

Sostinę ketvirtadienio vakara užklupo tirštas rūkas : staiga atvėsus oro temperatūrai...

Aplinkos ministerijos užmojis: per ateinančius ketverius metus – penkis kartus daugiau elektromobilių (13)

Per kelerius metus elektromobilių skaičius Lietuvoje turėtų išaugti penkis kartus, o...

„Lietuvos metų automobilio“ konkurse ieškota sportiškiausių: pergalę lėmė ne arklio galios (3)

Lietuvių vairuotojų tarpe gajus įsitikinimas, kad sportiškas automobilis turi būti galingas, turi...

Top naujienos

Gavo baudą už stovėjimą, bet kai paprašė nuotraukų, išgirdo absurdišką pasiūlymą (6)

Gaunate baudą už tai, kad pažeidėte kelių eismo taisykles ( KET ), tačiau ką tiksliai padarėte...

Ekspertai: Mozambiko sukčiai taikėsi į tuos, kurie gali susimokėti (2)

„Žmonės prigąsdinti, kad vien už praleistą skambutį, kaip iš kokio siaubo filmo, dings...

Jurgita Petrauskienė: įvedus reformą mokyklas paliko tik kelios dešimtys mokytojų (189)

Šių metų rugsėjo mėnesį mokyklas pasiekusi naujiena – etatinis darbo užmokestis – sukėlė...

Be dviejų lyderių žaidęs „Žalgiris“ nepaliko vilčių dzūkams Grigonio sezono rungtynės (9)

Pirmadienį vakare „Betsafe-LKL“ čempionato X turą užbaigė akistata Alytuje – „Dzūkija“...

Prieštaringai vertinama Kalvarijų gatvė: kokį būstą čia siūlo įsigyti ir už kiek? (4)

Kalvarijų gatvė , nors ir nėra pati ilgiausia Vilniuje, bet neabejotinai viena iš tų, kur...

Adomaitis įvardino didžiausią reikšmę „Rytui“ turėsiančią statistikos grafą (9)

Vilniaus „Rytas“ antradienį Europos taurės varžybose sieks revanšo prieš D grupės lyderę...

Šiaurės Korėjos paslaptys: šalis vis dar slepia raketų bazes?

Šiaurės Korėja turi mažiausiai 13 nedeklaruotų bazių mobilioms, branduolinį užtaisą nešti...

Apsipirko internete: už šlamštą pinigų negrąžina (74)

Elektroninėje parduotuvėje Pačiupk.lt įsigytų prekių kokybe nepatenkinta vilnietė Ligita...

Direktorę sukritikavusi gimnazijos mokytoja prašo pagalbos: situacija tapo košmariška (143)

Po DELFI straipsnio ir viešo Gabrieliaus Landsbergio kreipimosi į ministrę Jurgitą Petrauskienę...

Sveikatos apsaugos sistemai – rekordinis fondas ir neregėtai didelis rezervas: kam ruošiamasi? (19)

Kaip sveikatos apsaugos sistema gyvens kitais metais? Kol laukiama ar nelaukiama 2020 metais...