aA
VW Golf – vienas iš sėkmingiausių visų laikų europietiškų automobilių. Nuo šiol jį jau galima įsigyti ir su elektros varikliu. Įveikti 100 km su tokiu varikliu tekainuoja apie 3 eurus, o elektromobilio kaina prasideda nuo 34 900 eurų (120,5 tūkst. Lt).
Volkswagen e-Golf
© Gamintojo nuotr.

Jau pradėta masinė elektromobilio e-Golf gamyba, o įgaliotųjų atstovų salonus jis pasieks per artimiausią pusmetį.

Šiam modeliui būdingas ne tik lengvai atpažįstamas Golf dizainas, bet ir pagerintos aerodinaminės charakteristikos (aerodininaminio pasipriešinimo koeficientas – 0,281).

Elektromobilis rieda tyliai ir sklandžiai, 100 km kelio sunaudoja 12, 7 kWh elektros. Gamintojai sako, kad pagal šį rodiklį naujasis elektromobilis „e-Golf“ šiuo metu yra energetiškai efektyviausia vien tik elektra varoma transporto priemonė su serijinės gamybos kėbulu. Teigiama, kad pagal energetinį efektyvumą naujasis „e-Golf“ 15 procentų lenkia savo artimiausią konkurentą.

Naujasis „e-Golf“ papildys sparčiai gausėjančias vadinamųjų „trijų eurų automobilių” (jais nuvažiuoti 100 km kelio, nepriklausomai nuo degalų rūšies, kainuoja maždaug 3 eurus) gretas. Minėtai 3 eurų šeimynai priklauso du modeliai – mažosios klasės elektromobiliukas „e-up!“ ir suspaustomis dujomis varomas jo brolis dvynys „eco-up!“.

Galima rinktis trijų arba penkių durų hečbeko kėbulą. Bazinėje komplektacijoje yra tokia įranga kaip „Discover Pro” automagnetola ir navigacinė sistema, šildomas priekinis stiklas, oda aptrauktas vairas, automatinė oro kondicionavimo sistema, automobiliui stovint veikiantis šildytuvas ir ventiliatorius, aerodinamiško dizaino lengvo lydinio ratlankiai „Astana“ ir galiausiai – vien tik iš LED šviesos elementų sudaryti priekinių žibintų blokai su „C” forma išdėstytais dienos šviesos diodais. Naujasis e-Golf bus pirmasis tokiais priekiniais žibintais komplektuojamas masinės gamybos „Volkswagen“ modelis, o minėtas „C“ formos LED diodų išdėstymas – būtent elektra varomo e-Golf skiriamasis bruožas.

Po variklio gaubtu beveik be garso veikia 85 kW (115 AG) galios elektros variklis, kurio maksimalus 270 Nm sukimo momentas prieinamas visame apsukų diapazone. Elektromobiliams optimalų 60 km/val. „e-Golf“ iš vietos pasiekia per 4,2 sek., o 100 km/val. - per 10,4 sek. Priklausomai nuo apkrovos ir vairavimo stiliaus, su viena akumuliatoriaus įkrova galima nuvažiuoti nuo 130 iki 190 km.

Kol kas naująjį „e-Golf“ šiuo metu jau galima užsisakyti tik Vokietijoje veikiančiose atstovybėse.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į V klasę jau montuojama MBUX sistema

Maždaug prieš metus buvo pristatytas atnaujintas „ Mercedes-Benz “ V klasės modelis. Klientai...

Kodėl „Tesla Cybertruck“ negali būti „Ford F-150“ konkurentu? (22)

Kai paaiškėjo, kad „Tesla“ gamins elektrinį pikapą, Elonas Muskas teigė, kad nori pakeisti...

Smūgis „Porsche“: ekonomijos bandymuose „Taycan“ pasirodė nepavydėtinai prastai (21)

Jungtinių Valstijų energetikos departamentas (ED) atlieka įvairių automobilių bandymus, kad...

„Toyota“ į rinką išleis dar vieną „karštą“ modelį – šįkart „Yaris“

Tokijo (Japonija) automobilių parodoje sausį tarptautinei rinkai bus pristatytas visiškai naujas...

Apvogtų automobilių skaičius augo: aktyviausiai ilgapirščiai veikė Vilniuje (23)

Su automobilių dalių vagimis kasdien susiduria mažiausiai 4 savo automobilius apsidraudę...

Top naujienos

Vidas Rachlevičius. Visi – ant tilto, grožėkimės savo valstybės saulėlydžiu! (13)

Mūsų valstybė degraduoja ir nyksta. Iš didelio rašto ir stulbinamo abejingumo, iš puikybės ir...

VTEK priėmė sprendimą: tyrimą dėl Skvernelio vykdys (84)

Vyriausiosios tarnybinės etikos komisija ( VTEK ) pirmadienį sprendė, ar reikia pradėti tyrimą...

Gyvai / DELFI Diena. Koalicijos ateitis – Narkevičiaus rankose: laukite tęsinio kita tema: ar tikrai po euro įvedimo atlyginimai kilo sparčiau nei kainos? (1)

Nausėdos ir valdančiųjų susikirtimas iš tiesų nenuspėjamas: Narkevičiaus mįslė (72)

Pirmadienio rytą įvykęs prezidento Gitano Nausėdos ir premjero Sauliaus Skvernelio susitikimas...

Estijos ministras apie jauniausią pasaulio premjerę prisišnekėjo tiek, kad atsiprašinėti teko net prezidentei (28)

Suomijos prezidentas Sauli Niinisto prezidentas pirmadienį perdavė Estijos vadovės Kersti...

Tortų dizainerė iš Lietuvos laimėjo prizinę vietą didžiausiame pasaulio pyragų ir tortų konkurse (1)

Kotryna Uba (38), tortų gamybos entuziastė ir specialistė iš Vilniaus, plačiai žinoma savo...

Ant Europos slenksčio bręstantis konfliktas artėja prie karščiausio taško: jau budi Turkijos jūrų pajėgos (144)

Ant Europos slenksčio seniai bręstantis konfliktas artėja prie karščiausio taško. Rytinėje...

Kaune tragišką avariją sukėlęs girtas vairuotojas suimtas nebus (25)

Sekmadienio vakarą Kaune, A. Baranausko gatve automobiliu „ Audi A4 ” važiavęs ir keleivio...

Karbauskis – apie scenarijų, jei Nausėda jais nepatiki (160)

Lietuvos valstiečių žaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Karbauskis laikosi pozicijos, kad...

Kai kam teks pasitempti: Veryga pristatė gydymo įstaigų reitingavimo sistemą sąrašas (55)

Pirmadienį Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) ir ministras Aurelijus Veryga pristatė...