„Kaip technologijų kompanija, mes siekiame didesnio pasitikėjimo savivaldžiais automobiliais. Tai reiškia, kad ruošdami šias sistemas serijinei gamybai, jas išbandome pačiomis įvairiausiomis ir sudėtingiausiomis sąlygomis, tirdami ir įvertindami visas galimas situacijas, – sako Ralphas Lauxmannas, „Continental“ Sistemų ir technologijų skyriaus vadovas. – Savivaldžio važiavimo galimybė ne tik leis vairuotojams sutaupyti laiko, bet ir padidins eismo saugumą bei sumažins taršą. Todėl sistemos galimybes tiriame visose situacijose – greitkeliuose, miestuose ir statant automobilį.“

Žemutinėje Saksonijoje bandymai bus atliekami ne tik greitkeliuose, bet ir užmiesčio keliuose, taip pat miestuose, kur savivaldžiams automobiliams teks susidurti su kur kas didesniais iššūkiais. „Važiuojant įprastais keliais, mūsų sistemos turi stebėti kelių sankryžas, kitokias važiavimo trajektorijas ir, žinoma, dviratininkus bei pėsčiuosius, o tai yra labai dideli iššūkiai“, – aiškina p. R. Lauxmannas apie užduotis su kuriomis tenka susidurti savivaldžio važiavimo funkcijas turintiems automobiliams.

Automobilius prižiūri bandymų inžinieriai

„Continental“ bandymuose itin svarbų vaidmenį atlieka bandymų inžinieriai. Po to, kai visos sistemos ir jų veikimo algoritmai intensyviai išbandomi naudojant iš anksto įrašytus didelius kiekius realiomis eismo sąlygomis gautų duomenų, visa įranga sumontuojama automobilyje. Čia ją prižiūri bandymų inžinierius, kuris stebi sistemų veikimą tiek „Continental“ bandymų poligonuose, tiek ir esant realioms eismo sąlygoms.

„Mūsų bandymai apima skirtingų elementų sąveiką: aplinkos stebėjimą, sistemos funkcionavimą, jungiamumą, žmogaus ir automobilio sąveiką, jutiklius, valdymą ir veikimą atsiradus trikdžiams. Viskas turi vykti sklandžiai esant bet kokoms sąlygoms, nes tik taip galime užtikrinti visuomenės pasitikėjimą naujomis technologijomis“, – bandymų svarbą apibrėžia „Continental“ inžinierius Oliveris Fochleris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)