aA
Nuo šiol kiekvieno naujo „Volvo“ automobilio maksimalus greitis bus ribojamas iki 180 km/val. Taip „Volvo Cars“ kompanija laikosi pernai duoto pažado pritaikyti tokį apribojimą, kurio nereglamentuoja įstatymai, tačiau kuris padės eismo įvykiuose išvengti sunkių sužeidimų ir aukų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Volvo
© Reuters/Scanpix

Be maksimalaus greičio ribojimo nuo šiol kiekvienas „Volvo“ turės ir „Car Key“ funkciją, kuri leis vairuotojams patiems nustatyti dar mažesnį maksimalų greitį, pavyzdžiui, tada, kai automobilis bus perduodamas kitiems šeimos nariams, jaunesniems arba mažiau patyrusiems vairuotojams.

Tiek 180 km/val. maksimalaus greičio ribojimas, tiek ir „Car Key“ funkcija siunčia svarbią žinią apie greičio viršijimo pavojus, taip pabrėžiant pasaulinę „Volvo Cars“ lyderystę saugumo srityje. Abi funkcijos iliustruoja kaip automobilių gamintojai gali imtis atsakingų veiksmų, skatinant vairuotojų sąmoningumą ir siekiant eismo įvykiuose išvengti aukų.

„Esame įsitikinę, kad automobilių gamintojai yra atsakingi už eismo saugumo didinimą, – sako Malin Ekholm, „Volvo Cars“ Saugumo centro vadovė. – Mūsų maksimalaus greičio ribojimo funkcija ir tai, kokią ji sukėlė diskusiją, puikiai atspindi šį požiūrį. Greičio ribojimas ir „Care Key“ funkcija žmonėms primena ir leidžia suprasti, koks yra pavojingas greičio viršijimas, tuo pačiu užtikrinant papildomą ramybę prie vairo ir skatinant sąmoningesnį elgesį.“

Paskelbtas maksimalaus greičio apribojimas inicijavo diskusijas dėl to, ar automobilių gamintojai gali taikyti tokius apribojimus. Tačiau „Volvo Cars“ neabejoja savo tradicija palaikyti diskusiją apie tai, kokius gyvybes išsaugoti padedančius įsipareigojimus turi prisiimti automobilių gamintojai, net jei tai ir reikštų potencialių klientų praradimą.

Didžiausia su greičio viršijimu susijusi problema yra ta, kad, pasiekus tam tikrą greitį, automobilyje esančios saugumo technologijos ir pažangūs infrastruktūros sprendimai nebegali apsaugoti nuo stiprių sužalojimų ir žūčių eismo įvykiuose.

Todėl beveik visose šalyse galioja greičio apribojimai, nors greitis ir toliau viršijamas ir yra viena daugiausiai aukų eismo įvykiuose lemiančių priežasčių, o milijonai vairuotojų kasmet moka baudas už greičio viršijimą.

Tyrimai rodo, kad statistinis vairuotojas blogai supranta, kokie yra viršyto leistino greičio pavojai. Todėl daugelis vairuotojų dažnai važiuoja per greitai ir, priklausomai nuo eismo sąlygų, netinkamai pasirenka važiavimo greitį.

Be greičio viršijimo, vairavimas apsvaigus ir išsiblaškymas prie vairo yra kitos dvi svarbiausios eismo saugumo problemos, keliančios iššūkį „Volvo Cars“ ateities vizijai, kai eismo įvykių metu nebus aukų ir sunkių sužalojimų. Todėl kompanija, kurdama saugumo technologijas, atsižvelgia į visus tris žmonių elgesio aspektus, ir į naujus automobilius diegs dar daugiau saugumo funkcijų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
3.5714

„Renault“ nusipirko apsauginių kaukių gamybos liniją – pirmiausia gamins savo darbuotojams

„ Renault “ praneša, kad įsigijo apsauginių kaukių gamybos liniją, kuri bus naudojama gaminti...

Išardė du „Tesla“ elektromobilius – radiniai nepradžiugtų nei inžinierių, nei savininkų (16)

Automobilį sudaro dešimtys tūkstančių skirtingų detalių – nuo pačių didžiausių kaip...

„Renault“ švenčia ypatingo modelio jubiliejų: sukūrė tam, kad įkrėstų konkurentams Pasaulio ralio čempionate

XX amžiaus 8-ojo dešimtmečio pabaigoje „ Renault “ nepakako laimėtų 24 valandų Le Mano ir...

„Citroën“ pristato pirmąjį elektra varomą komercinį mikroautobusą „ë-Jumpy“

90 metų lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių segmente užimantis „Citroën“...

Automobilių gamintojai kartu su „Huawei“ kurs 5G transporto ekosistemą (1)

Aštuoniolika automobilių industrijos atstovų pradėjo bendradarbiauti su telekomunikacijų bendrove...

Top naujienos

Po pranešimų apie „Vagner“ samdinių atitraukimą – slapti Rusijos manevrai JAV generolas: teks kalbėti apie labai rimtą grėsmę Europos saugumui (103)

Rusija pasiuntė į Libiją karo lėktuvų, turinčių teikti paramą iš oro rusų samdiniams,...

Po Vyriausybės pasiūlymo liko sutrikę – o yra ką švęsti?

Vyriausybė pirmadienį paskelbė, kad inicijuoja padėkos akciją „Ačiū, Lietuva“, o birželio...

Maldeikienė: normaliose šalyse orientuojamasi, kad žmonės turi proto (105)

Europarlamentarė Aušra Maldeikienė sukritikavo Lietuvoje dominuojantį suvokimą, kaip turi būti...

Skandalą Vilniaus savivaldybėje ir garsųjį apiplėšimą autostradoje sieja žinomos dainininkės draugas   (249)

Antradienį Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos ( FNTT ) pareigūnai Vilniaus savivaldybėje...

Regimantas Dima

Drakulos tėvynainiai rumunai ir kaip juos įveikti vien proto jėga

Autorius šį kartą neria į istoriją ir randa daug žinomo vampyro Drakulos sąsajų su Lietuva....

5 stilingi daiktai, kurie ne tik puikiai tiks jūsų mažai erdvei, bet ir atliks kelias funkcijas (1)

Kai sveitainėje trūksta vietos, kiekvienas naujas baldas, nors ir labai reikalingas, dar labiau...

Dėstytojo brolis suviliojo mane tiesiog ant fortepijono – atkirtis vėl jį sutikus buvo saldus (31)

Gyvenime dažnai būna, kad iškilmingus, ženklius, didelius įvykius pamirštame greitai, o...

„Panathinaikos“ vadovas grasina palikti Eurolygą, įpyko ir „Gazprom“ pavadinimą minintys serbai (9)

Ekscentrišku charakteriu garsėjantis Atėnų „Panathinaikos“ klubo prezidentas Dimitris...

Vainagių miško pažintinis takas – stebina nuo pat pirmų žingsnių, bet ten vykti patariama tik saulėtą dieną

„Vaikai, eikit valgyt!“ – iš greta esančios sodybos pasigirdo šaukimas ir keletas ant...

|Maža didelių žinių kaina