Į vidutinės klasės sedano „XE“ ateitį „Jaguar“ investavo labai daug laiko, žinių ir pinigų, todėl ir užduotys naujokui keliamos rimtos – tapti populiariausiu visų laiku „Jaguar“ modeliu.

Naujasis „Jaguar“ kaip ir kiti šios markės automobiliai išlaiko solidžią bei prabangią išvaizdą. Automobilio priekis griežtas ir sportiškas, visa savo išvaizda „Jaguar XE“ primena, jog ne visada gražu tik apvalumai. 

Dar vienas šio automobilio privalumas yra jo kaina. Pigiausios komplektacijos automobilį su dyzeliniu arba benzininiu varikliu Lietuvoje galima įsigyti nuo 38 tūkst. eurų.

Standartinėje komplektacijoje pirkėjai ras tokią įrangą kaip „Jaguar Drive Control“, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, 8 colių įstrižainės spalvotą lietimui jautrų ekraną, dinaminę stabilumo kontrolės sistemą bei sukibimo su kelio danga kontrolės sistemą. Kas standartinei versijai, nėra labai standartiška.

Pats „Jaguar XE“ vidus neatrodo talpus, tačiau nedidelei šeimai vietos jame tikrai užteks. Vidinė apdaila neatrodo prabangi, apdailos medžiagos kai kur neatrodė pačios geriausios kokybės. Tačiau yra skoninga bei saikinga, tačiau veidrodiniai, blizgantys paviršiai primena, kokios markės tai automobilis.

„Jaguar XE“ modeliui naudojami nauji „Ingenium“ dyzeliniai varikliai, kurie išsiskiria itin mažomis degalų sąnaudomis bei tokios klasės automobiliui nebūdinga tarša. Degalų sąnaudomis 100 kilometrų kelio automobiliui vidutiniškai pakanka 3,8 litro dyzelino.

Pagrindinis šios markės „Jaguar“ varžovas 3-ios serijos BMW. „Jaguar“ atstovai ne šiaip tikisi, jog „Jaguar XE“ sulauks daugiau populiarumo, bet ir visiškai nušluostys nosį savo varžovui iš Vokietijos. Pasak jų, šis automobilis lenkia pastarąjį daugelyje sričių. 

Vienas įtakingiausių pasaulyje automobilizmo temomis rašančių žurnalų „Car“ birželio mėnesio numeryje pateikia išsamų „Jaguar XE R-Sport 2.0D“ palyginimą su „Mercedes-Benz C220 BlueTEC AMG Line“ ir BMW 420d „Gran Coupe“. Rezultatas: „Jaguar“ laimėjo testą, išsiskyręs gebėjimu derinti dinamiško važiavimo savybes ir komfortą.

Lietuvos pirkėjams siūloma visa šiuo metu egzistuojanti XE gama: 2 litrų darbinio tūrio su „Ingenium“ dyzeliniais varikliais (163 ir 180 AG), 2 litrų darbinio tūrio benzininiais varikliais (200 arba 240 AG) bei trijų litrų darbinio tūrio V6. Visos XE versijos gali būti komplektuojamos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė siūloma tik versijoms su dyzeliniais varikliais.

Kitąmet rinkoje taip pat turėtų pasirodyti visais ratais varomos XE versijos bei modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio aštuonių cilindrų varikliu, generuojančiu apie 500 AG.

XE sukonstruotas naudojant modulinę „Jaguar“ architektūrą, tačiau jo monokoko tipo kėbulo konstrukcija unikali – net 75 proc. struktūros sudaro aliuminio dalys.

XE yra pirmasis naujos „Jaguar“ modulinės aliuminio architektūros kūdikis. Ilga ratų bazė ir žemai įtaisyti keleivių krėslai kėbulo dizaineriams leido brėžti veržlias, sportinėms kupė būdingas linijas. Ryžtingas XE priekis išsiskiria masyviais ortakiais ir griežtu žibintų žvilgsniu. Nedideli chromuoti šoniniai ortakiai bei subtilus galinis spoileris aiškiai užsimena, kad sportiškumas yra „Jaguar“ genuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)