Didžiausia grupė, 31 proc. apklaustųjų (515 balsų) mano, kad eismas Senamiestyje turi būti pilnai leidžiamas visiems eismo dalyviams. Šiek tiek mažiau, 30 proc. respondentų (490 balsų) nori matyti senamiestį be automobilių, todėl atsakė, kad eismas turėtų būti draudžiamas.
Už įvažiavimo į senamiestį apmokestinimą pasisakė 15 proc. skaitytojų (247 balsai), o už kilpinio eismo palikimą 12 proc. (205 balsai).
Mažiausiai, tik 8 proc. (138 balsai) apklaustųjų mano, kad į senamiestį turėtų būti įleidžiami tik netaršios transporto priemonės. 4 proc. (58 balsai) klausimas pasirodė neaktualus.
Viso MadeinVilnius.lt apklausoje dalyvavo 1653 respondentai. Apklausa vyko nuo pirmadienio, rugsėjo 11 dienos iki penktadienio, rugsėjo 15 dienos.
Šiuo metu Kaune įrengiama ir išbandoma beveik 200 tūkst. eurų kainavusi sistema, kuri fiksuos kiekvieną įvažiuojantį į Senamiestį ir išsiųs pranešimą apie tai, kad reikia susimokėti.
Tuo tarpu Trakai ėmėsi dar agresyvesnių priemonių – nuo rugsėjo 4 d. visiškai uždraudė eismą vienoje pagrindinių senamiesčio gatvių. Karaimų gatvė tapo pėsčiųjų gatve.
Siekiant paskatinti miesto svečius ar gyventojus iš naujo atrasti šią Trakų senamiesčio dalį ne tik pravažiuojant ja iki Trakų Salos pilies, buvo priimtas sprendimas joje apriboti automobilių eismą, prioritetą numatant pėstiesiems bei dviratininkams.