2017 m. „Porsche“ visame pasaulyje pristatė 246 tūkst. transporto priemones. Šiuo skaičiumi Štutgarte įsikūrusi sportinių automobilių gamintoja dar keturiais procentais viršijo 2016 m. pardavimo rekordą. Puikius metus teigia fiksavę ir gamintojo atstovai Lietuvoje.
"Porsche" salonas Vilniuje
© Gamintojo atstovų archyvas

Ypatinga „Panamera“ sėkmė

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pasauliniu mastu milžiniškas augimas pasiektas klientams pristačius apie 28 tūkst. naujų „Panamera“ modelių – 83 proc. daugiau, lyginant su praėjusiais metais. Išaugusiais pardavimais gali didžiuotis ne tik „Panamera“, bet ir kiti, gerokai ankstesnių metų rodiklius viršiję „718“ modeliai. Per praėjusius metus 6 proc. išaugo sportinių automobilių su viduryje įrengtu varikliu pardavimas – maždaug 25 tūkst. tokių modelių išriedėjo pas naujus šeimininkus.

Susižavėjimas „911“ taip pat niekur neišblėso: 2017 m. daugiau nei 32 tūkst. transporto priemonių buvo pristatytos klientams visame pasaulyje. Geriausiai visais laikais „Porsche“ markei parduodamas visureigis „Macan“ toliau išlaiko aukščiausius praėjusių metų pardavimo rodiklius – jo pristatyta daugiau kaip 97 tūkst. (+2 proc.).

Lietuviai rinkosi visureigius

Puikius pardavimo rezultatus pernai Vilniaus „Porsche“ centras fiksavo ir vietinėje rinkoje. „Kaip ir pasaulyje, taip ir Lietuvoje daugiausiai buvo parduodama „Cayenne“ ir „Macan“ automobilių. Pirkėjai 2017-aisiais taip pat rinkosi ir lenktynių trasai tinkančius „911“, „Boxster“ ar „Cayman“ modelius. Pavyzdžiui, į gatves pernai iš mūsų salono išvažiavo 14 naujų „911“ modelio „Porsche“ automobilių.

Ypač džiugina tai, kad limuzino klasės sedanas „Porsche Panamera“ pernai Lietuvoje buvo pats populiariausias savo klasėje ir pagal pardavimo apimtis lenkė kitų gamintojų flagmanus – jų buvo parduota net 29. Matydami augantį rinkos potencialą, panašių rezultatų tikimės ir šiemet“, – sako Rasa Klimavičiūtė, Vilniaus „Porsche“ centro direktorė.

Rasa Klimavičiūtė
Rasa Klimavičiūtė
© Gamintojo atstovų archyvas

Kinija – didžiausia rinka

Kinija ir toliau išlieka didžiausia „Porsche“ rinka: pristačius daugiau nei 71 tūkst. automobilių, praėjusiais metais pardavimai šioje šalyje išaugo dešimčia procentų. Po sėkmingų praėjusių metų, toliau stebimas sėkmingas augimas tiek JAV (+2 proc.), tiek Europoje (+2 proc.).

„2018 m. pagrindiniams prekybos regionams JAV ir Kinijai bus pristatytas naujasis „Cayenne“, o tai žada dar didesnį pardavimo augimą“, – teigė „Porsche“ pardavimų ir marketingo vadovas Detlevas von Platenas, pridurdamas, kad „Porsche“ prekės ženklo išskirtinumas išliks svarbiausiu bendrovės prioritetu ateityje. 2018 m. kompanija išsikėlė tikslą išlaikyti praėjusiais metais pasiektus rodiklius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (10)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai (4)

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Kaip ir kodėl „Volkswagen“ reklamoje atsirado „Chevrolet“?

Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo...

Policija tapo draudimo kainų įkaite: nebeįperka „Kasko“, automobilius remontuos pati (449)

Kelis kartus išaugę automobilių draudimo įkainiai galvos skausmu tapo ne tik eiliniams Lietuvos...

Naudotų automobilių rinka auga: į Lietuvą vežami 11 metų amžiaus dyzeliai (9)

Bendrovė „ AutoTyrimai “, išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus duomenis, nutatė, kad liepą...

Top naujienos

„Lietuvos įtakingiausieji 2018“: popkultūros sąraše – didžiuliai pokyčiai (49)

DELFI tęsia įtakingiausiųjų rinkimus, kuriuose – ir didžiausią įtaką turinčios...

Karbauskis gerbia Guogą: siūlo neskubėti daryti išvadų (221)

Valstiečių-žaliųjų lyderis Ramūnas Karbauskis neslepia, kad gerbia europarlamentarą Antaną...

Sauliaus Skvernelio patarėjas įžvelgia nebylų kartelį tarp prekybos tinklų (254)

Kartais atrodo, kad vartotojų gerove rūpintis turinti Konkurencijos taryba žaidžia verslo...

Su apnuogintais ispaniškais ašmenimis susidūręs „Žalgiris“ pasijuto „supjaustytas“ (41)

„Pietų IV“ sirgalių tribūna prieš rungtynes ironišku transparantu pasveikino „Sevilla“...

Penkių vaikų įtėvis pasipiktino: kasdien susiduriame su diskriminacija ir stereotipiniu požiūriu

Tikrieji sunkumai prasideda ne bandant įsivaikinti, bet tada, kai vaikas atvyksta į namus – šeima...

Architektė: savivaldybė neva taupo pinigus ir laiką, tačiau iš tiesų – trumparegiškai juos švaisto (20)

Jei anksčiau apie universalų dizainą Lietuvoje buvo kalbama kaip apie siekiamybę ar gerąją...

Žydinti pieva vietoj vejos – taupantiems laiką

Žydinti pieva vietoj nuolat šienaujamos vejos – tai pasiūlymas tiems, kurie mėgsta vasaros...

Neaiškios paskirties Rusijos palydovas kelia baimę: niekas nežino, kam jis naudojamas (17)

JAV valstybės departamento dėmesį patraukė į dangų paleisto Rusijos palydovo veiksena, kuri,...

Gydytoja papasakojo apie gyvybiškai svarbius vitaminus: imuniteto specialiai stiprinti nereikia (22)

Artėjant rudeniui, susizgrimbame, jog pats laikas stiprinti imunitetą . Griebiamės vaisių,...

Nustebsite, ką gali kvapų maišymas: atskleidė keletą gudrybių (3)

Sluoksniavimas – ne tik mados tendencija, tai ir viena populiariausių parfumerijos krypčių. Jos...