Jeigu tai būtų „TopGear“ laidos filmavimas, „atskrendantis“ automobilis gal ir nebūtų didelė staigmena. Tačiau šįkart užteko pasitenkinti ir netradicine naujo modelio pristatymo vieta. BMW markės atstovai Tarptautinio Vilniaus oro uosto ugniagesių angare surengė išankstinę naujojo X6 premjerą.
Tiesa, šiam SUV automobiliui dėmesiu teko dalintis su dar dviem naujienomis, apie kurias renginio organizatoriai svečių nebuvo įspėję – atskirame „ateities“ kambaryje slėpėsi hibridinis i8 ir elektrinis i3.
Lengvai atpažįstami bruožai
Nors BMW naujojo X6 nuotraukas išplatino dar vasarą, tačiau jo debiutas numatytas spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje, o automobilių salonus jis pasieks tik dar po kelių mėnesių. Išankstinė pažintis su šiuo antros kartos modeliu leido įsitikinti, kad naujokas išoriškai nebus kardinaliai pasikeitęs.
Pažvelgus į naująjį ir dabartinį modelius, stovėjusius vienas prieš kitą, akivaizdu, kad X6 išsaugojo lengvai atpažįstamus bruožus, tačiau dabar turės modernesnių bruožų, salonui suteikta daugiau prabangos jausmo.
Automobilio viduje vairuotojas galės mėgautis aukšta sėdima pozicija ir, kartu su keleiviais, didesne erdve – naujasis „BMW X6” tapo penkiaviečiu automobiliu. BMW X6 matmenys beveik nepakito – jis bus 3,2 cm ilgesnis (iš viso – 4909 mm), šiekt tiek platesnis (1989 mm) ir aukštesnis (1702 mm). Šie milimetrai leido ne tik sumontuoti trivietę sėdynę automobilio gale, bet ir padidinti bagažo skyriaus talpą: 10 litrų nenulenkus sėdynių (580 l) ir beveik 100 litrų jas nulenkus.
Nuo pardavimų pradžios BMW siūlys tris variklių variantus. Galingiausiu pasirinkimu taps „BMW X6 xDrive50i“ su V8, 450 AG varikliu. „X6 xDrive30d“ bus montuojamas dyzelinis šešių cilindrų 258 AG, o dar vienas „dyzelis“ „X6 M50d“ su trimis turbinomis išvystys 381 AG. Visi jie standartiškai derinami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visų varančiųjų ratų sistema.
2015 m. pavasarį pasirodys „X6 xDrive35i“ (306 AG) ir „X6 xDrive40d“ (313 AG) versijos.
Kaip ir galima tikėtis, naujos kartos modelis bus kiek brangesnis už pirmtaką. „BMW X6 xDrive30d“ kainos prasideda nuo 231,5 tūkst. Lt., „xDrive50i“ kainuoja nuo 294 tūkst. Lt., o „M50d“ – nuo 324,5 tūkst. litų.
Siurprizas – sportinis hibridas i8
Galima spėti, kad į naujojo BMW X6 pristatymą pakviesti šios markės klientai po renginio labiau apkalbės ne įvykio „kaltininką“, o vieną iš staigmenų – naująjį i8. Tai yra išties revoliucinis BMW modelis, keliantis didžiulį susidomėjimą ir dėl futuristinės išvaizdos, ir dėl neįtikėtinų galimybių.
Šis 126 tūkst. eurų (435 tūkst. Lt) kainuojantis modelis yra ir draugiškas aplinkai, ir galios nestokojantis sportinis automobilis.
Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas – 570 Nm. Įspūdingos charakteristikos tuo nesibaigia. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 4,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 2,1 l/100 km. Gamintojai žada, kad neviršijant 120 km/val. greičio, i8 gali 37 km nuvažiuoti vien tik elektros režimu.
BMW atstovai Lietuvoje jau gavo i8 užsakymų, tačiau pirkėjai mūsų šalyje šios naujienos dar turės palaukti iki kitų metų.
„BMW i3“ yra varomas tik elektros motoru ir su įkrautomis baterijomis jis gali nuvažiuoti 130-160 km, priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir stiliaus. Beje, „BMW i3“ savininkai turi galimybę šį nuvažiuojamą atstumą prailginti dusyk iki 300 km, jeigu pasirenka modelį su papildomu 0,65 litro, 34 AG benzininiu varikliu, kuris nesuka ratų, bet veikia kaip elektros generatorius, įkraunantis elektros variklį. Tad pildant šio variklio 9 litrų talpos benzino baką galima nuvažiuoti ir dar tolimesnius atstumus.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!