Unikalūs sūkuriniai žibintai – tai tūkstančių mažyčių raudonų švieselių „knibždėlynas“, „srovės“, „sūkuriuojantys srautai“... kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Švieselės dengia vertikalų bagažinės dangčio paviršių maždaug tose vietose, kuriose turėtų būti galiniai žibintai, ir dinamiškai reaguoja į automobilio judesius.

Tokia signalizavimo sistema sukurta tam, kad iš paskos važiuojantys vairuotojai galėtų numanyti, kaip manevruoja ar manevruos automobilio vairuotojas. Tiesa, saugaus eismo organizacijos jau paskelbė savo poziciją dėl šios naujovės ir pareiškė, kad ji turėtų likti tik koncepciniuose automobiliuose.

Šios OLED šviesų signalizavimo sistemos veikimo principas toks: kai vairuotojas pasuka automobilio vairą, raudoni žibinto taškeliai pajuda į tą pusę, į kurią pasuktas vairas. Kai automobilis greitėja, švieselių taškų skaičius mažėja. Kai stabdoma, jų padaugėja ir jos kyla aukštyn.

Sūkurinius žibintus sudaro tūkstančiai OLED šviestukų (organinių šviesą spinduliuojančių diodų). Jai galima užpildyti bet kokią ertmę ar padengti bet kokį paviršių. Kai per šią organinę medžiagą leidžiama elektros srovė, diodai įsižiebia.

„Audi“ tvirtinimu, šios šviesos sudaro galimybę iš paskos važiuojantiems vairuotojams tiksliau įvertinti priešais riedančio automobilio manevrus. Tiesa, eismo saugumo atstovai išsakė priešingą nuomonę: anot jų, toks išradimas yra „sveikintinas koncepcinis dizaino akcentas, tačiau pagal dabartinius šviesos signalizavimo sistemų reikalavimus, tokios OLED sistemos tinamos nebent akvariumams ar meno galerijoms.“ Vis dėlto, jei tokias šviesas pavyktų pritaikyti pagal saugumo standartus, sūkuriuojančios šviesos ateities „Audi“ modeliuose galėtų pakeisti tradicines galinių žibintų sistemas.

Neįprastą šviesų sistemą „Audi“ pristatė praėjusią savaitę Las Vegase (Nevada, JAV) vykusioje parodoje „CES-2013”.