aA
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis penktadienį lankėsi magistralės „Via Baltica“ ruože tarp Kauno ir Marijampolės, kuriame apžiūrėjo ir įvertino čia vykstančius kelio platinimo darbus. Žadama, kad šios kelio atkarpos darbai bus baigti jau šių metų pabaigoje, o pats ministras užsiminė ir apie kelių apmokestinimo sistemą.
Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
© DELFI / Mantas Jokubauskas

„Šis kelio ruožas ir pats projektas yra labai svarbūs todėl, kad „Via Baltica“ nuo Lenkijos iki Kauno pravažiuoja daugiausia sunkiasvorių transporto priemonių, o Lietuva dėl šio kelio tampa vis didesniu logistikos transporto mazgu. Esame suskaičiavę, kad praėjusiais metais per Lietuvą važiavo daugiau užsienietiškų nei lietuviškų sunkvežimių“, – teigė susisiekimo ministras.

Dėl to, pasak R. Masiulio, bus keičiama ir kelių apmokestinimo sistema. Per 2 metus bus įvestas naujas kelių mokestis sunkiasvorėms transporto priemonės.

„Iki šiol mūsų keliai buvo laužomi tų sunkiasvorių transporto priemonių, tačiau už tai nebuvo sumokama, nes pagal euro vinjetės sistemą gali nuvažiuoti kiek nori, o sumoki tik vieną kartą. Tačiau dabar sistema bus pakeista į atstuminę, kiekvienas mokės už nuvažiuotą kilometražą ir tie pinigai keliaus į Kelių priežiūros fondą. Manome, kad dėl teisingai apmokestintų kelių sunkiasvorėms transporto priemonėms, per metus surinksime 70 mln. eurų daugiau“, – tikisi ministras.

Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
© DELFI / Mantas Jokubauskas

Anot R. Masiulio, pagerinus susisiekimą tarp Kauno ir Marijampolės, turėtų augti ir šių dviejų miestų konkurencingumas.

„Marijampoliečiai galės greičiau pasiekti Kauną. Mes esame suvedę statistiką, kad Kaune atlyginimai 120 eurų didesni nei Marijampolėje, todėl tikiu, kad tai padės augti miestui ir Marijampolėje didės algos“, – tikisi ministras.

Kalbėdamas apie darbų eigą R. Masiulis turėjo ir šokių tokių priekaištų rangovams, tačiau, atrodo, kad po to, kai ministras viešai kritikavo kelininkus, kad jie savo sąskaita taupo asfaltą, karo kirvis jau užkastas.

„Pagrindiniai priekaištai buvo dėl to, kad darbai vėlavo, tačiau dabar rangovai užtikrino, kad šiais metais darbai bus pabaigti. Pats įsitikinau, kad kliūčių tam neturėtų kilti. Pagrindinės priežastys, kodėl vėlavo darbai, tai praėjusių metų liūtys“, – aiškino ministras.

Šiuo metu nuo 2 iki 4 eismo juostų platinami du „Via Baltica“ ruožai, esantys Prienų ir Marijampolės savivaldybių teritorijose (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožai nuo 23,40 km iki 35,40 km ir nuo 45,15 km iki 56,83 km). Tai paskutiniai kelyje Kaunas–Marijampolė likę nepraplatinti ruožai, bendras jų ilgis – apie 24 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kompanijos ėmė gaminti dar didesnius automobilius (12)

Šią savaitę Detroite vykusios automobilių parodos esminis akcentas – dideli automobiliai....

Vairuotojams siunčia skubų perspėjimą: kai kurios gatvės nepravažiuojamos, keliuose – chaosas eismas link Vilniaus vyksta tik viena eismo juosta, papildyta 11.56 val. (332)

Penktadienis daugeliui vairuotojų prasidėjo itin prastomis nuotaikomis keliaujant į darbą. DELFI...

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (97)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (47)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Top naujienos

TV eteryje ištarta frazė Sovietų Sąjungoje sukėlė tikrą ažiotažą: gavau konkrečią užduotį (20)

1986 metų liepos 17 dieną viešbučio administratorė ir visuomeninės organizacijos „Sovietinis...

Lietuvis siekia pakeisti prekybos rinką: derybų galią nori sugrąžinti pirkėjams (12)

Danijoje gyvenantis lietuvis įkūrė elektroninės prekybos platformą, kuria tikisi sugrąžinti...

Ovacijomis Vilniuje pasitiktos sugrįžusios Dakaro komandos atnaujinta 23.24 (108)

Šeštadienio vakaras Vilniaus oro uoste ne vienam keleiviui buvo neįprastas. Kone visos Lietuvos...

Emigranto nusikaltimas sukrėtė ne tik Lietuvą, bet ir Švediją: nužudytą paauglę rado užklijuotomis lūpomis (101)

Darbą baigusi septyniolikmetė nusiuntė tėvui žinutę, kad grįžta namo, tačiau į juos taip ir...

Po savaitgalio pasitiks nauji nemalonumai: iš sinoptikų – perspėjimas (9)

Sekmadienį per Lietuvą keliaus šaltasis atmosferos frontas. Daugelyje rajonų lankysis krituliai,...

Lietuviai įamžino chaotišką Indijos sostinę: jeigu ši šalis neegzistuotų, niekam neužtektų vaizduotės ją išgalvoti (47)

„Jeigu Indija neegzistuotų, niekam neužtektų vaizduotės ją išgalvoti“, - taip sakė...

Radžvilas: tai ir yra pabaigos ženklas (681)

Didžiosios Britanijos atsiskyrimas yra labai panašus į Sąjūdį, Europos Sąjunga ( ES ) eina...

Sirgalių žinutę išgirdęs Adomaitis po skaudaus pralaimėjimo citavo dukterį (134)

Vilniaus „Ryto“ vyriausiojo trenerio Dainiaus Adomaičio 45-ojo gimtadienio vakaras –...

„Hadsono stebuklas“: kaip išvengta tragedijos (40)

Sausio 15 d. sukako lygiai dešimt metų nuo vadinamojo Hadsono upės stebuklo, kai „ US Airways “...

Paskelbti antrosios „Eurovizijos“ atrankos rezultatai: net 7 dalyviams užtrenktos durys (119)

Šeštadienio vakarą eteryje suskambo antrasis nacionalinės „ Eurovizijos “ atrankos filmavimas,...