Susisiekimo ministras Rokas Masiulis penktadienį lankėsi magistralės „Via Baltica“ ruože tarp Kauno ir Marijampolės, kuriame apžiūrėjo ir įvertino čia vykstančius kelio platinimo darbus. Žadama, kad šios kelio atkarpos darbai bus baigti jau šių metų pabaigoje, o pats ministras užsiminė ir apie kelių apmokestinimo sistemą.
Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
© DELFI / Mantas Jokubauskas

„Šis kelio ruožas ir pats projektas yra labai svarbūs todėl, kad „Via Baltica“ nuo Lenkijos iki Kauno pravažiuoja daugiausia sunkiasvorių transporto priemonių, o Lietuva dėl šio kelio tampa vis didesniu logistikos transporto mazgu. Esame suskaičiavę, kad praėjusiais metais per Lietuvą važiavo daugiau užsienietiškų nei lietuviškų sunkvežimių“, – teigė susisiekimo ministras.

Dėl to, pasak R. Masiulio, bus keičiama ir kelių apmokestinimo sistema. Per 2 metus bus įvestas naujas kelių mokestis sunkiasvorėms transporto priemonės.

„Iki šiol mūsų keliai buvo laužomi tų sunkiasvorių transporto priemonių, tačiau už tai nebuvo sumokama, nes pagal euro vinjetės sistemą gali nuvažiuoti kiek nori, o sumoki tik vieną kartą. Tačiau dabar sistema bus pakeista į atstuminę, kiekvienas mokės už nuvažiuotą kilometražą ir tie pinigai keliaus į Kelių priežiūros fondą. Manome, kad dėl teisingai apmokestintų kelių sunkiasvorėms transporto priemonėms, per metus surinksime 70 mln. eurų daugiau“, – tikisi ministras.

Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
Kelio darbai A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai
© DELFI / Mantas Jokubauskas

Anot R. Masiulio, pagerinus susisiekimą tarp Kauno ir Marijampolės, turėtų augti ir šių dviejų miestų konkurencingumas.

„Marijampoliečiai galės greičiau pasiekti Kauną. Mes esame suvedę statistiką, kad Kaune atlyginimai 120 eurų didesni nei Marijampolėje, todėl tikiu, kad tai padės augti miestui ir Marijampolėje didės algos“, – tikisi ministras.

Kalbėdamas apie darbų eigą R. Masiulis turėjo ir šokių tokių priekaištų rangovams, tačiau, atrodo, kad po to, kai ministras viešai kritikavo kelininkus, kad jie savo sąskaita taupo asfaltą, karo kirvis jau užkastas.

„Pagrindiniai priekaištai buvo dėl to, kad darbai vėlavo, tačiau dabar rangovai užtikrino, kad šiais metais darbai bus pabaigti. Pats įsitikinau, kad kliūčių tam neturėtų kilti. Pagrindinės priežastys, kodėl vėlavo darbai, tai praėjusių metų liūtys“, – aiškino ministras.

Šiuo metu nuo 2 iki 4 eismo juostų platinami du „Via Baltica“ ruožai, esantys Prienų ir Marijampolės savivaldybių teritorijose (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožai nuo 23,40 km iki 35,40 km ir nuo 45,15 km iki 56,83 km). Tai paskutiniai kelyje Kaunas–Marijampolė likę nepraplatinti ruožai, bendras jų ilgis – apie 24 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (23)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (4)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (40)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Top naujienos

Laikantis Viduržemio jūros regiono dietos pagerėja sveikata: egzotiška mityba lengvai suderinama su lietuviška (40)

Jeigu norite valgyti kaip tikras Viduržemio jūros regiono gyventojas, pasirodo, visai nereikia...

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (277)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (13)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (102)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (940)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (44)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Nakvynės vietos įsiminė ilgam: vienoje – įdėmus savininko žvilgsnis, kitoje – dušas kambaryje (2)

Pasiskaičiusi istorijų apie prastus ir keistus viešbučius, nutariau parašyti ir savo...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (33)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...

Rimvydas Valatka. Paskutiniai neribotos valstiečių arogancijos metai? (742)

Ko neatimsi iš Karbauskio, tai arogancijos ir fantazijos. Priešingai nei dauguma jo į Seimą...

Vaisiai nėštumo metu: kurie mažina tikimybę, kad vaikas bus alergiškas, o kurie padeda kovoti su mėšlungiu

Kūdikio besilaukiančioms moterims itin svarbu rinktis sveiką maistą. Jų mityba padeda aprūpinti...