Tyrimų bendrovės LMC paskelbtais duomenimis, didžiausia Europos rinka išlieka Vokietija, kurioje praeitą mėnesį buvo parduota 250 tūkst. 302 nauji automobiliai – 12,1 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Į antrąją vietą po Vokietijos pakilo Italijos rinka, kurioje augimas tęsiasi 21-ą mėnesį iš eilės: čia parduotas 172 tūkst. 241 automobilis, ir užfiksuotas net 27,3 proc. augimas.
Nuo Italijos nedaug atsilieka Prancūzija, kurioje pardavimai išaugo 13 proc. – iki 166 tūkst. 739 automobilių. Ispanija atsidūrė ketvirtoje vietoje – 97 tūkst. 650 automobilių (arba +12,6 proc.), Jungtinėje Karalystėje parduoti 83 tūkst. 395 nauji automobiliai – 8,4 proc. daugiau nei prieš metus.
Neblogi naujų automobilių pardavimų rezultatai užfiksuoti ir daugelyje mažų rinkų: pavyzdžiui, Airijoje (+37,1 proc.), Liuksemburge (+29,6 proc.), Portugalijoje (+26,0 proc.), Danijoje (+22,2 proc.) ir Suomijoje (+20,9 proc.).
Vienintelės dvi rinkos, kuriose naujų automobilių pardavimai vasario mėnesį smuko, yra Nyderlandai (-15,1 proc.) ir Graikija (-9,3 proc.).
„Rinka atsigauna po ilgo nuosmukio, nes gerėjant ekonominėms sąlygoms auga ir paklausa. Tačiau bendra ekonominė regiono padėtis turi silpnų vietų, kuriose padidėjusi rizika – ir susijusi su pasauline ekonomika, ir su regiono plėtra – todėl kol kas atsargiai vertiname visų metų perspektyvą“, – pasakė LMC analitikas Jonathonas Poskittas.