„Nevažiuokite Pelesos gatve, prasikirtau padangą, duobės didelės ir aštriais kraštais“ – tokia žinutė pasirodė vienoje „Facebook“ vairuotojams skirtoje grupėje, o po keliolikos minučių atsirado ir antras pranešimas – iš tos pačios gatvės, taip pat su prakirsta padanga.

Nugremžė ir paliko

Į Vilnių iš užsienio grįžęs Voicechas DELFI pasakojo, kad važiavo nedideliu – 20-30 km/val. greičiu Pelesos gatve, kai pajuto stiprų smūgį ties dešiniu priekiniu ratu. Vyras sakėsi matęs, kad gatvė remontuojama, mat pastebėjo nugremžtą asfalto sluoksnį.

„Pavažiavau kelis metrus, galvojau, kad nieko baisaus. Deja, prietaisų skydelyje įsižiebė lemputės, perspėjančios apie sumažėjusį slėgį padangoje bei stabdžių sistemos gedimą“ – pasakojo „Audi A8L“ vairuojantis vyras, su automobiliu, registruotu Didžiojoje Britanijoje, grįžęs į Lietuvą.

Pelesos gatvės remontas Vilniuje. Dinos Sergijenko nuotr.

Nuostoliai nemenki. Vyras prasikirto padangą, apgadino ratlankį, stabdžių diską. Pašnekovas sakė, kad turi draudimą, tačiau Lietuvoje patirtų nuostolių šis neatlygins. Visgi Voicechas išsikvietė policijos pareigūnus ir užfiksavo eismo įvykį.

Ne ką geriau važiavimas Pelesos gatvė susiklostė ir kitam vilniečiui, Jaroslavui. Vyras DELFI pasakojo, kad remontuojama gatve važinėja net kelis kartus per dieną nuolatos, tad jau yra išmokęs apvažiuoti visas duobes ir kitas kliūtis.

„Žinau, kad ten vyksta kelio remontas ir laikausi saugaus greičio. Bet lijo lietus, visos paliktos duobės prisipildė vandens, šis jas išplovė ir pagilino, kraštai tapo aštresni. Gerai, kad važiavau lėtai, kai ratas įkrito į vieną tokią išplautą duobę, ir prasikirtau tik vieną padangą, daugiau nieko“, – kalbėjo Jaroslavas.

Pasak jo, ženklai, informuojantys, kad vykdomi kelio darbai, yra, tačiau didžiausia problema ta, kad asfalto sluoksnis Pelesos gatvėje nugremžtas jau mėnesį ir darbai toliau nevyksta.

Pelesos gatvėje prakirstos padangos

„Nesuprantu, kam reikėjo „nulupti“ asfaltą ir palikti viską? Lietus dar pablogino situaciją, nes išplovė duobes. Jau kokį mėnesį nevyksta šioje gatvėje niekas. Duobes užpildo žvyru ir smėliu, tačiau tas užpildas ten laikosi daugiausiai valandą, vėliau – vėl gili duobė“, – skundėsi pašnekovas.

Turėjo būti lygesnė

Egidijus Steponavičius, darbus Pelesos gatvėje vykdančios „Grindos“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovas, pripažino, kad asfalto frezavimo darbai maždaug 1300 m ilgio Pelesos gatvės atkarpoje buvo atlikti dar rugsėjo mėnesį, tačiau tuomet viskas sustojo.

„Užsitęsė darbai kitame objekte, kur buvo naudojami asfalto klojimo įrenginiai. Pelesos gatvės darbai turėtų būti atnaujinti šią savaitę“, – kalbėjo pašnekovas.

Pasak jo, Pelesos gatve kasdien pravažiuoja apie 20 tūkst. automobilių. Be to, remontuojamoje atkarpoje yra daugiau nei 100 miesto komunikacijos šulinių, kuriuos remonto metu tenka nuleisti, vėliau – atstatyti į pradinį projektinį aukštį.

Visgi E. Steponavičius pabrėžė, kad nufrezavus viršutinį, susidėvėjusį, asfalto sluoksnį, buvo panaikintos ir anksčiau šioje gatvėje buvusios duobės, tad gatvės paviršius dėl šito turėjo tapti tik lygesnis.

„Galbūt todėl vairuotojai tiesiog nepaiso laikinų apie gatvės remontą informuojančių ir saugų greitį pasirinkti rekomenduojančių kelio ženklų“, – padangų sproginėjimo priežastį spėjo E. Steponavičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (111)