aA
Vilniuje intensyviai vyksta gatvių remontas, tačiau dėl to džiūgauja toli gražu ne visi vairuotojai. Dviems vairuotojams kelionė Pelesos gatve baigėsi kiaurais ratais ir apgadintais automobiliais. Kol vieni piktinasi pernelyg ilgai trunkančiais remonto darbais, kiti pabrėžia, kad kaltę turėtų prisiimti ir tie, kurie nepaiso apie gatvės remontą informuojančių kelio ženklų.
Pelesos gatvės remontuojamame ruože nukentėjo keli vairuotojai
© DELFI

„Nevažiuokite Pelesos gatve, prasikirtau padangą, duobės didelės ir aštriais kraštais“ – tokia žinutė pasirodė vienoje „Facebook“ vairuotojams skirtoje grupėje, o po keliolikos minučių atsirado ir antras pranešimas – iš tos pačios gatvės, taip pat su prakirsta padanga.

Nugremžė ir paliko

Į Vilnių iš užsienio grįžęs Voicechas DELFI pasakojo, kad važiavo nedideliu – 20-30 km/val. greičiu Pelesos gatve, kai pajuto stiprų smūgį ties dešiniu priekiniu ratu. Vyras sakėsi matęs, kad gatvė remontuojama, mat pastebėjo nugremžtą asfalto sluoksnį.

„Pavažiavau kelis metrus, galvojau, kad nieko baisaus. Deja, prietaisų skydelyje įsižiebė lemputės, perspėjančios apie sumažėjusį slėgį padangoje bei stabdžių sistemos gedimą“ – pasakojo „Audi A8L“ vairuojantis vyras, su automobiliu, registruotu Didžiojoje Britanijoje, grįžęs į Lietuvą.

Pelesos gatvės remontas Vilniuje. Dinos Sergijenko nuotr.
Pelesos gatvės remontas Vilniuje. Dinos Sergijenko nuotr.

Nuostoliai nemenki. Vyras prasikirto padangą, apgadino ratlankį, stabdžių diską. Pašnekovas sakė, kad turi draudimą, tačiau Lietuvoje patirtų nuostolių šis neatlygins. Visgi Voicechas išsikvietė policijos pareigūnus ir užfiksavo eismo įvykį.

Ne ką geriau važiavimas Pelesos gatvė susiklostė ir kitam vilniečiui, Jaroslavui. Vyras DELFI pasakojo, kad remontuojama gatve važinėja net kelis kartus per dieną nuolatos, tad jau yra išmokęs apvažiuoti visas duobes ir kitas kliūtis.

„Žinau, kad ten vyksta kelio remontas ir laikausi saugaus greičio. Bet lijo lietus, visos paliktos duobės prisipildė vandens, šis jas išplovė ir pagilino, kraštai tapo aštresni. Gerai, kad važiavau lėtai, kai ratas įkrito į vieną tokią išplautą duobę, ir prasikirtau tik vieną padangą, daugiau nieko“, – kalbėjo Jaroslavas.

Pasak jo, ženklai, informuojantys, kad vykdomi kelio darbai, yra, tačiau didžiausia problema ta, kad asfalto sluoksnis Pelesos gatvėje nugremžtas jau mėnesį ir darbai toliau nevyksta.

Pelesos gatvėje prakirstos padangos
Pelesos gatvėje prakirstos padangos
© DELFI skaitytojas

„Nesuprantu, kam reikėjo „nulupti“ asfaltą ir palikti viską? Lietus dar pablogino situaciją, nes išplovė duobes. Jau kokį mėnesį nevyksta šioje gatvėje niekas. Duobes užpildo žvyru ir smėliu, tačiau tas užpildas ten laikosi daugiausiai valandą, vėliau – vėl gili duobė“, – skundėsi pašnekovas.

Turėjo būti lygesnė

Egidijus Steponavičius, darbus Pelesos gatvėje vykdančios „Grindos“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovas, pripažino, kad asfalto frezavimo darbai maždaug 1300 m ilgio Pelesos gatvės atkarpoje buvo atlikti dar rugsėjo mėnesį, tačiau tuomet viskas sustojo.

„Užsitęsė darbai kitame objekte, kur buvo naudojami asfalto klojimo įrenginiai. Pelesos gatvės darbai turėtų būti atnaujinti šią savaitę“, – kalbėjo pašnekovas.

Pasak jo, Pelesos gatve kasdien pravažiuoja apie 20 tūkst. automobilių. Be to, remontuojamoje atkarpoje yra daugiau nei 100 miesto komunikacijos šulinių, kuriuos remonto metu tenka nuleisti, vėliau – atstatyti į pradinį projektinį aukštį.

Visgi E. Steponavičius pabrėžė, kad nufrezavus viršutinį, susidėvėjusį, asfalto sluoksnį, buvo panaikintos ir anksčiau šioje gatvėje buvusios duobės, tad gatvės paviršius dėl šito turėjo tapti tik lygesnis.

„Galbūt todėl vairuotojai tiesiog nepaiso laikinų apie gatvės remontą informuojančių ir saugų greitį pasirinkti rekomenduojančių kelio ženklų“, – padangų sproginėjimo priežastį spėjo E. Steponavičius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (2)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (331)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (169)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Kaip automobilį renkasi šeimos: pirmiausia rūpi kaina, tada – saugumas (6)

„Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant...

Top naujienos

Reforma iš vidaus: prabilo apie ligoninėse apgyvendinamus paimtus vaikus, dėl kursų metamus darbus ir pareigūnų patyčias (155)

Iš nesaugios aplinkos paimtų vaikų apgyvendinimas ligoninėse, budinčių globotojų trūkumas,...

Po 30 metų į Lietuvą grįžusi moteris atvira: nuskurusiame sovietiniame mieste esama šio to nauja (46)

„Iš Lietuvos su meile“. Taip savo straipsnį, publikuotą svetainėje „Roads &Kingdoms“,...

Iš emigracijos grįžusi Rasa pirmą Lietuvoje uždirbtą algą išleido maistui (3)

Jau aštuntus metus Norvegijoje gyvenanti Simona Šiemienė planuoja grįžti į Lietuvą ir...

Į Lietuvą veržiasi šaltis ir sniegas – gruodžio mėnuo bus kitoks nei įprasta (28)

Nors ruduo dar nesibaigė, daugeliui smalsu, kokia laukia žiema. Kai kurių klimatologų teigimu,...

Nuostabaus grožio šalyje laukiamas kiekvienas lietuvis: vietiniai mus myli, todėl vaišina ir negaili pagyrų (4)

Vargu ar rastume abejingą Gruzijai keliautoją. Ši šalis apdovanota gamtos bei kultūros, ji pilna...

Padėtis virsta nekontroliuojama: kasmet dėl antibiotikų miršta dešimtys tūkstančių pasveikti turėjusių žmonių (55)

Kiekvienais metais Europoje miršta 33 tūkstančiai žmonių dėl bakterinių infekcijų, kurių...

Praėjus metams po dingimo Argentinoje aptiktas povandeninis laivas (11)

Argentiniečių povandeninis laivas, prieš metus sprogęs ir dingęs su 44 žmonių įgula,...

Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelę montuoja kairėje vairo pusėje? (13)

Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad...

Lietuva – demografinėje duobėje: išgelbės tik darbo imigrantai? (404)

Mažėjantis Lietuvos gyventojų skaičius ir nesustojanti emigracija kelia vis daugiau klausimų,...

Pažadai nesutilpo į mokytojo piniginę: atlyginimų žirklės stulbina (44)

Geresnių laikų mokytojams dar teks palaukti. Iš prognozuoto iki 17 proc. atlyginimų šuolio...