Judrioje Ukmergės gatvėje įsikūręs autoservisas „Adana“ tokią paslaugą pasiūlė prieš kelis mėnesius.

„Žinome, kad daug autoservisų nemėgsta rodyti savo vidinės virtuvės klientams, tačiau mes pasirinkome kitą kelią – esame atvirti ir norime, kad mūsų klientai visada žinotų, kas vyksta su jų automobiliais“, - teigė serviso „Adana“ vadovas Simonas Portnojus.

Pasak S.Portnojaus, įdiegta naujovė jau pasiteisino. „Kiekvienas automobilio savininkas nori būti įsitikinęs, kad jo transporto priemonė yra patikimose rankose: kad niekas nevogs kuro, kad remontuos automobilį profesionaliai ir kokybiškai. Dėl to savo automobilio stebėjimas yra sparčiai populiarėjantis“.

Sistema veikia labai paprastai. Automobilių vairuotojams suteikiamas prisijungimas prie internetinės svetainės, kurioje galima stebėti autoservise kamerų filmuojamą vaizdą. Taip galima matyti viską, kas tuo metu yra daroma su automobiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)