Apšvietimo sistema – viena iš energijai imliausių automobilio sistemų. Įprasti halogeniniai žibintai įjungus artimąsias šviesas naudoja 135 vatus elektros energijos, o pagaminti pagal Audi technologiją LED žibintai – tik 80 vatų.

Išbandžius specialiais testais, parengtais pagal Europos Komisijos metodiką, „Audi A6“ LED artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintus bei numerio apšvietimo lemputę, išryškėjo ne tik sistemos energetinis efektyvumas, bet ir mažesnė CO2 tarša. Su LED žibintais „Audi A6“ vienam kilometrui kelio išmeta gramu CO2 teršalų mažiau, nei naudojant halogeninius žibintus.

Degalus taupantis žemas elektros energijos poreikis – ne vienintelis LED žibintų privalumas. Spinduliuodami 5500 kelvinų temperatūros šviesą, LED diodų žibintai vairuojant mažiau vargina akis, nes jų skleidžiama šviesa dar artimesnė dienos šviesai, nei halogeninių. Gamintojų teigimu, tokio tipo žibintų eksploatacijos laikas prilygsta visam automobilio tarnavimo amžiui.

Pirmą kartą „Audi“ LED žibintų technologija pristatyta 2004 metais, kai aukščiausios klasės modelio „Audi A8“ W12 žibintų blokuose kai kurias halogenines lemputes pakeitė LED diodų grupės.

2008 metais pristatytas sportinis „Audi R8“ turėjo jau vien tik LED žibintus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)