Tokie pasaulinės automobilių gamybos lyderiai BMW AG, „Fiat Chrysler Automobiles“, „Ford Motor“, „General Motors“ (GM), „Toyota Motor Corp.“ ir „Volkswagen AG“ visame pasaulyje šiais metais iš rinkos jau atšaukė beveik 15 mln. automobilių.

Ekspertai pažymi, kad atšaukiamų mašinų skaičius per pastaruosius trejus metus pastebimai auga, dėl to automobilių kompanijų atstovams gresia didelės baudos ir netgi baudžiamasis persekiojimas.

„The Wall Street Journal“ teigimu, organizacijos, kontroliuojančios automobilių gamybą ir transporto sferą Jungtinėse Valstijose, Japonijoje ir Kinijoje, jau pasirengusios gamintojams kelti baudžiamąsias bylas.

Skaičiuojama, kad paskutiniajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje gamintojai JAV rinkoje atšaukė 123 mln. automobilių. Kitoje, t. y. pirmojoje šio amžiaus dekadoje, šis skaičius siekė jau 170 mln. 2011-2013 m. atšaukta 63 mln. automobilių. Ekspertų teigimu, atšaukimų daugėja ir dėl gamybos globalizacijos bei unifikavimo – tos pačios dalys naudojamos kelių ar net keliolikos skirtingų markių bei modelių gamybai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)