aA
Remiantis didžiausios Europos automobilių nuomos bendrovės „Europcar“ ir „Creditinfo“ duomenimis, 79,8 proc. smulkių ir vidutinių Lietuvos įmonių automobilių parko sudaro nuosavybės teise įsigyti automobiliai. Tarp stambių bendrovių nuosavi automobiliai sudaro tik 48,5 proc. , skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Automobiliai
Automobiliai
© DELFI / Domantas Pipas

Tyrimas apima 42 tūkst. Lietuvoje veikiančių ir automobilius eksploatuojančių bendrovių.

„Istoriškai mažesnės bendrovės konservatyviau vertino tokius įrankius kaip ilgalaikė automobilio nuoma ir dažniau rinkosi standartines automobilių parko atnaujinimo priemones – automobilių įsigijimą ar finansinį lizingą. Tačiau būtent smulkioms ir vidutinėms įmonėms nuomos verslui paslaugos teikia daugiausia pranašumų“ – teigė „Europcar“ Lietuvoje atstovaujančios UAB „Mobility Lietuva“ vadovas Einoras Čiagus.

Veiklos nuoma suteikia galimybę už fiksuotą mėnesinę įmoką naudotis nauju automobiliu. Net keičiantis rinkos sąlygoms, įmoka nekinta visą sutarties laikotarpį. Už paslaugos kainą bendrovė taip pat gauna pilną automobilio techninę priežiūrą, apimančią tiek automobilio remontą, tiek techninės apžiūros ir draudimo paketo administravimą, tiek padangų keitimą.

Veiklos nuoma taip pat leidžia mažesnėmis sąnaudomis eksploatuoti naujesnį automobilių parką. Palyginti, tarp smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmonių automobilių amžiaus vidurkis yra 12,2 metų. Tarp stambaus verslo bendrovių šis rodiklis siekia 7,5 metų.

„Siekiame keisti rinkos požiūrį, jog automobilis nėra įmonės turtas, tai – darbo įrankis. Veiklos nuomos paslauga suteikia galimybę automobiliu naudotis lyg mobiliuoju telefonu – už fiksuotą mėnesio kainą, nebijant papildomų techninių išlaidų bei neprisiimant finansinių rizikų. Dėl šių priežasčių įmonė gali tiksliai apskaičiuoti, kiek automobilis kainuos visu jo naudojimo laikotarpiu. Veiklos nuoma gali būti priskirta veiklos sąnaudoms išvengiant ilgalaikio turto nusidėvėjimo apskaitos, o automobilio įsigijimui skirtas lėšas bendrovė gali naudoti tiesioginei veiklai“ – teigė E. Čiagus.

Vadovo nuomone, šalies nuomos paslaugų verslui teikėjai Lietuvos rinkoje labiausiai telkėsi į didžiuosius klientus, mažiau dėmesio skirdami smulkių ir vidutinių klientų segmentui.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Važinėjantiems žieminėmis dygliuotomis padangomis teks rinktis: rizikuoti susirgti COVID-19 arba gauti baudą (107)

Balandžio 1 -oji automobilių vairuotojams įprastai žymi metą, kai žiemines padangas galima...

Nauji vairuotojų iššūkiai: kelyje susiduria su gedimais, kurių prieš penkerius metus dar nebuvo (28)

Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais gerokai padaugėjo atvejų, kai pagalbos kelyje tarnybą...

Kinai ėmė gaminti konkurentą „Tesla Model 3“: Europą pasieks jau šią vasarą (5)

Pernai Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas antrasis „ Polestar “ automobilis, kuris...

Ką daryti, jei automobilio techninė apžiūra baigėsi, o į TA stotį nesinori dėl COVID-19 grėsmės (14)

Įprastomis sąlygomis Lietuvoje kiekvieną dieną atliekama iki šešių tūkstančių transporto...

Elektromobilių ekspertas pastebėjo naują tendenciją, kuri jau tapo realybe Lietuvoje (20)

Naujų technologijų entuziastams ir prisiekusiems mažinti aplinkos taršą 2020-ieji – naujų...

Top naujienos

Tarp Seimo narių – rimtas konfliktas: dirbti su tauta ar karantinuotis su tauta (198)

Šią savaitę buvo patvirtintas koronaviruso atvejis tarp Seimo kanceliarijos darbuotojų. Kovo...

Verslininkai griebiasi šiaudo: bankams neskolinant, apgulė kitas paskolas dalijančias įmones paklausa augo 5 kartus (47)

Kovo 16-ąją Lietuvoje dėl koronaviruso grėsmės įvedus karantiną, savo duris laikinai užvėrė...

Aiškėja daugiau detalių apie koronaviruso kilmę: tikrasis kaltininkas yra sumanesnis už mokslininkus (94)

Vienas populiariausių mitų apie koronavirusą – jis buvo sukurtas laboratorijoje. Tokią teoriją...

The Economist

Pandemijos pabaigos kaina: greičiausiai reikės priimti labai skausmingų sprendimų

Norint tiek išsaugoti gyvybes, tiek išgelbėti ekonomiką greičiausiai reikės priimti labai...

Naujausi duomenys Lietuvoje: šiuo metu šalyje koronavirusu užsikrėtę 44 medikai daugiausia Vilniuje (2)

Šiuo metu, remiantis sekmadienio dienos duomenimis, koronavirusu užsikrėtę 44 medikai, sako...

Šalys pradeda kaupti maisto atsargas, keldamos pavojų pasaulinei prekybai (22)

Maisto atsargas šiuo metu kaupia ne tik pirkėjai. Kai kurios vyriausybės konoraviruso pandemijos...

Psichoterapeutas: jei situacija tęsis dar 6 savaites, bus kardinalių socialinių pokyčių (677)

Nors pandemija palies visas gyvenimo sritis, ypatingą svarbą turi kintanti socialinė...

Niūri britų mokslininkų prognozė: mirčių nuo COVID-19 skaičius gali būti sukrečiantis JAV ekspertas: aukų šalyje gali būti iki 200 tūkst. (288)

Nepaisant įgyvendinamų griežtų priemonių, Imperatoriškojo koledžo Londone mokslininkai...

Sekmadienį Lietuvoje patvirtinti dar 23 COVID-19 atvejai: bendras skaičius – 460 (414)

Sveikatos apsaugos ministerija praneša, kad šiandien, atlikus tyrimus, Lietuvoje patvirtinti dar...

Nesiimkite eksperimentuoti: neteisingai dezinfekuodami grynuoju alkoholiu galite pakenkti savo sveikatai ir namams (8)

Kartais, kai reikia efektyviai, greitai ir nebrangiai namuose nuvalyti paviršius, pasitelkiame visai...

|Maža didelių žinių kaina