Ne pelno siekianti kompanija ICCT išplatino tyrimo išvadas, kuriose teigiama, kad realios degalų sąnaudos nuo oficialiai deklaruojamų vidutiniškai skiriasi 25 proc., nors prieš dešimtmetį skirtumas siekė 10 proc.

Tyrime teigiama, kad oficialus BMW ekonomiškumas nuo realių sąnaudų vidutiniškai skiriasi 30 proc. Kompanijos atstovai šios informacijos kol kas nekomentuoja. Antra markė po BMW, kurios realus ekonomiškumas itin skiriasi nuo oficialių skaičių, - „Volkswagen“ koncernui priklausanti „Audi“ (28 proc.), trečioje vietoje – „Mercedes-Benz“ (26 proc.).

Nustatyta, kad „Toyota“ sąnaudos vidutiniškai skiriasi 15 proc., o „Renault“ ir PSA koncernų – apie 16 proc.

„Tai reiškia, kad realios degalų sąnaudos vidutiniškai yra 25 proc. didesnės už skaičius, kurie yra nurodyti oficialiose brošiūrose“, – sakė ICCT vadovas Peteris Mockas.

Skačiuojama, kad toks skirtumas vairuotojui per metus vidutiniškai kainuoja 300 eurų (1035 Lt). Tyrimo duomenys surinkti remiantis Europoje važinėjančių beveik pusės milijono asmeninių ir įmonių automobilių informacija.

Manoma, kad šio tyrimo išvados turėtų inicijuoti naujų automobilių ekonomiškumo testų reformą, kad gamintojų deklaruojamos sąnaudos priartėtų prie realių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (165)