Prieš penkiasdešimt metų prabangių ir ekonominės klasės automobilių technologiniai skirtumai buvo milžiniški, tačiau šiandien situacija visiškai kitokia. Išskyrus dailesnes medžiagas ir dalį moderniausių technologinių sprendimų, paprastame hečbeke šiais laikais rasite viską, ko tik gali prireikti. Nekalbame ir apie elektra valdomus langus ar oro kondicionierių. Tiesa ta, kad šiais laikais tai nebėra prabangos sprendimai, kaip ir aktyvios saugos sistemos, šildomos sėdynės, navigacija, įvairūs vairavimo režimai ir taip toliau – sąrašą būtų galima vardinti ir vardinti, skelbia thetruthaboutcars.com.
Tyrimas atskleidė įdomią informaciją apie statistinių vairuotojų pasitenkinimą turimomis technologijomis
© Reuters / Scanpix

Taigi išvada labai paprasta – masės jau naudojasi beveik tiek pat techninių ir technologinių sprendimų kaip ir tie, kurie vairuoja auksu ir deimantais dekoruotas transporto priemones. Priežastis? Paprasčiausiai niekam nerūpi tos „Premium“ paslaugos ir sprendimai, kuriais naudotis gana keblu. Niekam nereikia technologijų, kurios neturi nieko bendro su jų kasdieniais poreikiais.

Šiuos teiginius grindžia „J. D. Power‘s“ analitikų parengto „2017 Tech Experience Index Study“ tyrimo rezultatai, bylojantys, jog vidutinis tiek prabangius, tiek ekonominės klasės automobilius vairuojančių asmenų pasitenkinimas technologiniais sprendimais yra kone identiškas.

„J. D. Power‘s“ analitikų tyrimai ne visada duoda naudos, tačiau šį kartą rezultatai suteikia daug įdomios informacijos apie eilinio vartotojo mąstymą.

Šiuo atveju, svarbiausia tai, kad eiliniai vairuotojai riečia nosis prieš sprendimus, kuriais norint pasinaudoti tektų įdėti daugiau pastangų. Jiems arčiau širdies lengvai perprantamos ir naudojamos technologijos. Tyrime taip pat užsimenama apie „prarandamos vertės“ mastą, siejamą su „premium“ klasės įranga. Jis suvalgo piniginę tokių technologinių sprendimų pritaikymo vertę, nes dalis tokių automobilių savininkų nemoka jais naudotis ar tiesiog nemano, kad jiems jų reikia.

„Tų, kurie išbandė vieną ar kitą technologinį sprendimą, tačiau vėliau juo daugiau nebesinaudojo, pasitenkinimas produktu yra menkas. Tokie žmonės – tikslinė auditorija, kuri sumokėjo nemažai pinigų už konkrečius papildomus sprendimus, tačiau jais nesinaudoja. Pagrindinė priežastis, kodėl taip nutinka – jiems tai paprasčiausiai nereikalinga“, – teigiama tyrimo išvadose.

Viena iš prasčiausiai prigijusių naujovių – mobilus automobilinis interneto maršrutizatorius. Kai žmonių (tarp kurių buvo ir tokių, kurie šia funkcija niekada nesinaudojo) buvo paklausta kodėl, 43 proc. atsakė, kad jiems šios funkcijos nereikia, o 24 proc. akcentavo, kad nenori už naudojimąsi šia paslauga papildomai mokėti. Be to, pavertus savo automobilį mobilia prieiga, sukuriama labai nedaug praktinės vertės, nes dauguma išmaniųjų telefonų ir taip turi šią funkciją. Be to, jai aktyvuoti prireiks pastangų.

Anot tyrimo, "premium" klasės automobilių savininkai dažnai susimoka už tai, kuo nesinaudoja
Anot tyrimo, "premium" klasės automobilių savininkai dažnai susimoka už tai, kuo nesinaudoja
© Reuters / Scanpix

Atsižvelgus į visus aspektus, galima teigti, kad vartotojai gana patenkinti visais technologiniais sprendimais, kuriuos siūlo modernūs automobiliai. Iš galimų 1000 balų, remiantis „J.D.Power‘s“ išvadomis, vidutiniškai surinkta 750. D

Didžiausias pasitenkinimas fiksuojamas didelių automobilių segmente (777 balai). Po jo seka kompaktiški automobiliai (753 balai), „premium“ klasės kompaktiški automobiliai (751), „premium“ klasės vidutinio dydžio automobiliai (746), ekonominės klasės vidutinio dydžio automobiliai (744), maži „premium“ klasės automobiliai (739) ir maži ekonominės klasės automobiliai (732).

Automobilių pirkėjus labiausiai džiugina tokie paprastai naudojami saugumo sprendimai kaip parkavimosi procesą palengvinančios kameros ir, pavyzdžiui, elektra valdomos sėdynės ir oro kondicionavimo sistema. Pasitenkinimas pirkiniu išauga tais atvejais, kai pardavėjas pasiūlo pagalbą perprantant automobilio galimybes.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (32)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai (5)

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Kaip ir kodėl „Volkswagen“ reklamoje atsirado „Chevrolet“?

Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo...

Policija tapo draudimo kainų įkaite: nebeįperka „Kasko“, automobilius remontuos pati papildyta Kauno policijos viršininko komentaru (450)

Kelis kartus išaugę automobilių draudimo įkainiai galvos skausmu tapo ne tik eiliniams Lietuvos...

Top naujienos

Maksimo Galkino dėmesį Grybauskaitei rekomenduoja praleisti pro ausis (62)

Palangos koncertų salėje pasirodymą surengęs Maksimas Galkinas pokštavo apie Rusiją,...

„Aprangos“ vadovas: turime sakyti atvirai, kad kainos nebus žemesnės (39)

„Nustokime gąsdinti žmones, kad pas mus aukščiausios kainos Europoje. Taip tikrai nėra, bet jos...

Emilis Vėlyvis pasisakė apie incidentą bažnyčioje: dėkoja už nepakartojamą ir nemokamą šou reklamą (296)

Penktadienį naujienų portalo DELFI redakcija sulaukė režisieriaus Emilio Vėlyvio komentaro...

Papasakojo, kokios kritinės klaidos vairavimo egzamine pakiša koją – jas daro ir patyrę vairuotojai (8)

Dažnas būsimas vairuotojas, keliaudamas laikyti praktinio egzamino į „Regitrą“, viliasi, kad...

Vainauskui parūpo naujasis „Ryto“ pavadinimas (7)

Iš pradžių savininkus, o paskui ir pavadinimą pakeitęs Vilniaus „Ryto“ klubas gali įsivelti...

Atnaujinta viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė (14)

Vilniuje suremontuota vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo...

Kokius dalykus reikia žinoti, jei norite išsirinkti gerą miegamąją sofą?

Niekas nesuabejotų, kad sofa -lova yra vienas funkcionaliausių baldų – ji ypač praverčia...

Po juodų dulkių skandalo Klaipėdoje – skubus pasitarimas (27)

Klaipėdoje tvyrant nepasitenkinimo nuotaikoms dėl taršos sušauktas skubus pasitarimas.

Japonijoje gyvenantį lietuvį nustebino čionykščių požiūris į vaikus: to turėtų pasimokyti visi lietuviai (16)

Apie japonų vaikų auklėjimą sklinda įvairiausi gandai. Vieni šaltiniai teigia, kad jie nekalba...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (32)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...