aA
Visame pasaulyje itin didelio populiarumo sulaukusio „Porsche Cayenne“ visureigio trečioji karta debiutuos dar šią vasarą, jau rugpjūčio 29 dieną. Iki ilgai lauktos žvaigždžių valandos automobilis turėjo įveikti ilgą ir sudėtingą maršrutą pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidia, šie bandymai užtikrina, kad rinkai pristatomas visureigis atitinka aukščiausius „Porsche“ nustatytus kokybės reikalavimus.
Trečios kartos „Porsche Cayenne“ bandymai: nuo Dubajaus iki Aliaskos
© Gamintojo archyvas

Trečios kartos „Porsche Cayenne“ kūrimo darbai prasidėjo dar 2014 metais, kuomet inžinieriai suprojektavo pirmuosius naujojo modelio komponentus, ir tęsėsi iki dabar. Ilgalaikiai testai, kurių metu tikrinama automobilių ištvermė, ieškoma balanso ir siekiama viską išbaigti iki menkiausių smulkmenų, nėra naujiena. Tačiau „Porsche“ iškėlė kartelę aukščiau visų, nes naujajam „Cayenne“ teko būti pačiose ekstremaliausiose situacijose.

Per visą testavimų laikotarpį trečios kartos „Cayenne“ bandomieji modeliai įveikė 4,4 milijono kilometrų – tai dešimt kelionių iš Žemės į Mėnulį. Naujasis „Cayenne“ buvo bandomas praktiškai visame pasaulyje. Dalis bekelės testų vyko „Porsche“ bandymų poligone Veisache. Taip pat buvo atliekami ir kasdienio važiavimo bandymai tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tokių testų metu vos per kelis mėnesius vienas „Cayenne“ visureigis įveikdavo daugiau nei 240 tūkst. kilometrų.

Kadangi „Porsche“ yra sportinių automobiliu gamintojas, „Cayenne“ išimtys nedaromos ir jis taip pat turi būti greitas bei puikiai valdomas, todėl automobilis buvo mėginamas Hokenhaimo lenktynių trasoje ir Niurburgringe. Taip pat Italijoje, Nardo trasoje, buvo atliekami didelio greičio bandymai.

Kadangi naujasis „Cayenne“ turi būti kaip galima universalesnis ir atsparesnis įvairiems aplinkos veiksniams, kaip, pavyzdžiui, karščiui, kuris gali siekti ir 50 laipsnių, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Dubajų. Elektronika ir įvairūs davikliai turi būti atsparūs dulkėms, todėl JAV esantis Mirties slėnis buvo pasirinktas išmėginti būtent tai. 45 laipsnių šaltis, sniegas ir ledas taip pat negali būti kliūtis naujajam „Cayenne“, todėl patikrinti atsparumą tokioms sąlygoms, buvo pasirinkta Aliaska.

Užterštas ir drėgnas oras, dažni sustojimai ir pajudėjimai iš vietos – Kinijos didmiesčių kasdienybė ir juose „Cayenne“ taip pat buvo mėginami. Be viso to, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Švediją ir Suomiją, Ispaniją, Pietų Afriką, Japoniją ir Naująją Zelandiją.

Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sostinėje atidarė galingiausią plovyklą – per minutę nuplauna 4 automobilius (1)

Automobilių plovyklų tinklą valdanti UAB „ Švaros broliai “ atidarė dar vieną tunelinę...

Paaiškino, kuris automobilis aplinką teršia mažiau: naujas ar 10 metų senumo? (26)

Lietuvos automobilių parkas yra labai senas ir negražus. Tai yra tiesa. Iš naujų automobilių...

Už moralinę žalą galės priteisti milijonus, bet draudimas brangs visiems be išimties (199)

Seimas patvirtino įstatymų pataisas, susijusias su civilinės atsakomybės draudimu . Jos lemia,...

Keli eismo įvykiai sustingdė Vilnių: važiuojantiems namo teks apsišarvuoti kantrybe (3)

Trečiadienio vakaras sostinės vairuotojams tapo kantrybės išbandymu. Keli eismo įvykiai sugebėjo...

Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus (35)

Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės...

Top naujienos

Gruževskis: 1000 eurų į rankas – būtinos pajamos lietuviui (53)

Tikras paradoksas – lietuviai ypač nepatenkinti savo darbo užmokesčiu, tačiau darbo keisti dėl...

Su kūdikiu į polikliniką atvykęs tėvas vos pateko pas gydytoją: tokios patirties dar neturėjau (79)

Neįgaliųjų integracija ir aplinkos pritaikymas jaunoms šeimoms – kol kas tik gražiai...

Priminė taisyklę, kurią pamiršta vairuotojai: kas rodo, kad jau reikia keisti padangas

Užsitęsusi bobų vasara ir iki trumpų rankovių spalį vis dar leidžiančios išsirengti dienos ne...

Siurprizas dirbantiesiems savarankiškai: mokesčiai didės (703)

Vyriausybės pateiktame „ Sodros “ biudžeto projekte – paslėptas siurprizas. Kartu su juo...

Atamanas „Žalgirio“ pergalę sutalpino į kėlinį, atvykstantis Obradovičius Kaunui skyrė galingą epitetą (1)

„Žalgirio“ trečiadienio vakarą Stambule įveiktos „Anadolu Efes“ komandos vyriausiasis...

Nepatogi tiesa: kodėl mamos miega kartu su vaikais kada to daryti nereikėtų (6)

Gimęs kūdikis įneša daug naujovių į jauną šeimą. Daugelis tėvų dar prieš gimdymą įrengia...

Netikėtas pastiprinimas: „Žalgiris“ gynėjų grandį pildo pernai NBA rungtyniavusiu įžaidėju (29)

Sezonui įgavus pagreitį Kauno „Žalgiris“ nusprendė dar labiau sustiprinti gynėjų grandį ir...

Romoje dirbanti architektė pasidalino įžvalgomis apie Vilnių: įsigyti būstą centre yra elito privilegija

Ar palyginami tokie miestai kaip Roma ir Vilnius ? Pasirodo, net būdami labai skirtingi, jie vienas...

Urbšys: jei įrašas tikras, tai jis – skandalingas (28)

Buvęs Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto vadovas Povilas Urbšys teigia nedaręs spaudimo...

„Lidl“ atidaro parduotuves dar trijuose Lietuvos miestuose (5)

Ketvirtadienį prekybos tinklas „ Lidl “ atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvos kurorte –...