aA
Tragedija, kai visiškai naujam „Toyota CH-R“ susidūrus su stirna ir nulėkus nuo kelio neišsiskleidė nė viena oro pagalvė ir žuvo jauna mergina, sukrėtė ir užsienio šalyse gyvenančius tautiečius. Vienas jų, ieškantis darbo automobilių gamybos srityje ir aplankęs „Toyota“ gamyklą Didžiojoje Britanijoje neslepia, kad pasigirdusios spekuliacijos apie tai, kad galimai automobilyje apskritai nebuvo saugos pagalvių, jo akimis žiūrint yra visiška netiesa.
Toyota. Asociatyvi nuotr.
© Gamintojo archyvas

„Tokių kalbų, kad „neįdėtos saugos pagalvės“, net negali būti, nes viskas gamykloje stebima kamerų, skaičiuojama kiekviena detalė“, – akcentavo DELFI savo įspūdžius ir nuomonę išdėstęs Albertas (vardas pakeistas skaitytojo prašymu, redakcijai žinomas).

Pašnekovas neslėpė, kad Jungtinėje Karalystėje „Toyota“ atsakingai žvelgia į kiekvieną su įmonės vardu susijusią detalę, pradedant nuorodomis valstybiniuose keliuose, kaip patekti į gamyklą, baigiant idealia tvarka automobilių stovėjimo aikštelėje.

„Maždaug pusę gamyklos teritorijos užima stovėjimo aikštelė, kurioje griežtai laikomasi vienpusio eismo taisyklių. Be to, jei išlipę iš automobilio esame tikslo link įpratę eiti bet kaip, o čia visi tvarkingai apeina aikštelę taip, kaip nubraižyta, nors tikrai būtų galima „kirsti kampus“ ir tikslą pasiekti greičiau“, – pasakojo įspūdžius vyras.

Tvarkos laikomasi visur, net, pavyzdžiui, rūkaliai dūmą užsitraukia tik pasiekę specialias rūkantiesiems skirtas vietas, ne anksčiau.

Pradeda nuo darbuotojų

Į gamyklą, pasakojo Albertas, patenkama tik turint vardinį leidimą. Jokiais kitais būdais įeiti nepavyks nei dėl galiojančios saugos sistemos, nei dėl gamyklos teritoriją juosiančios aukštos tvoros.

„Kol laukiau mane pasitiksiančios darbuotojos, mačiau, kaip tikrinami nauji „Toyota Auris“ modeliai. Testavime nebuvo nė vieno jauno žmogaus, visų inžinierių amžius siekė maždaug 50-55 metus. Žinant britus, greičiausiai jie toje įmonėje pradirbo po gerus 20 metų ir tikrai išmano, ką daro“, – akcentavo pašnekovas.

Pasak vyro, ypač daug dėmesio skiriama darbuotojų atrankai. Daugiau nei dvi valandas trunkantis testas prasideda nuo elementarių dalykų, tačiau baigiasi psichologinėmis užduotimis, buvo sprendžiamos darbo vietoje kilusių nesusipratimų situacijos, skaičiuojami produkcijos kaštai, nustatinėjami trūkumai pagal esamus kriterijus ir t.t.

„Ką visa tai reiškia? Ogi tai, kad norint patekti bent jau į antrą atrankos etapą, reikia parodyti, kad tau netrūksta loginio mąstymo ir atsakomybės. Tai jeigu „Toyota“ taip atsakingai renkasi darbuotojus, vargu ar įmanoma, kad būtų leistas tokio dydžio nesusipratimas – neįdėtos saugos pagalvės“, – gūžčiojo pečiais Albertas.

Jis tikino, kad nebijo būti apkaltintas dėl to, kad gina „Toyota“ dėl to, kad bando įsidarbinti gamykloje ar tiesiog yra ženklo gerbėjas. Anot jo, atmetus viską, po apsilankymo „Toyota“ gamykloje sunku paneigti aukščiausius reikalavimus, taikomus tiek žmogiškiesiems ištekliams, tiek galutiniam produktui.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Vieno šeimininko, važinėjo vyresnio amžiaus vyras“: Clarksonas parduoda savo „Volkswagen GTI“

Panašu, kad Jeremy‘is Clarksonas nusprendė, kad jo asmeniniame garaže reikia šokių tokių...

„Peugeot-Citroen“ per artimiausius tris metus pristatys 15 naujų elektra varomų modelių

Prancūzai skelbia, kad nuo dabar iki 2021-ųjų net 15 PSA „ Peugeot - Citroen “ koncerno...

Geriausi Lietuvos vairuotojai dyzeliną supainiojo su vandeniu (3)

Į konkurso „ Geriausias Lietuvos vairuotojas 2018“ finalą patekę dalyviai viso turėjo atlikti...

„Toyota“ norėtų į rinką grąžinti dar du sportinius automobilius

Japonijos „ Toyota “, kurios naujausią gaminį – legendinę „Suprą“ – DELFI vieni...

Daugiau jokių trilitrių turbodyzelių – „Porsche“ atsisako dyzelinių variklių (16)

Vokietijos sportinių ir prabangių automobilių gamintojas „Porsche“ paskelbė, kad į...

Top naujienos

Reformos pasekmės: mokytojai masiškai išeina iš darbo, dalis nežino, ar gaus atlyginimą (686)

Iki rugsėjo pabaigos liko vos kelios dienos, tačiau vis dar yra tokių mokyklų, kuriose mokytojai...

Oficiali statistika: kaip ir kodėl didėjo kainos po euro įvedimo (404)

Statistikos departamento renkami duomenys rodo, kad kainos nuo 2015 metų, kuomet buvo įvestas...

„Ryanair“ atšaukia šimtus skrydžių: laukia didžiausias streikas per visą bendrovės istoriją (9)

Penktadienį, rugsėjo 28 d., „Ryanair“ pilotai surengs streiką, kuris, jų teigimu, bus...

Kol rinktinei vadovaus Adomaitis, Motiejūnas nebus į ją kviečiamas? (62)

Donatas Motiejūnas nusprendė nutraukti tylą ir atvirai prakalbo apie konfliktą su Lietuvos...

Medikai įvardijo šąlančių galūnių kaltininkus – galite atpažinti rimtą ligą (11)

Storos vilnonės kojinės ir karštas puodelis arbatos – tokiomis priemonėmis šąlančių...

Siaubo filme vaidinusios 12-metės mirtis, sukrėtusi pasaulį: skrodimas atskleidė visai kitą tiesą (14)

Jei nesate siaubo filmų gerbėjas, gali būti, kad nesate nieko girdėję apie Heather O‘Rourke....

Lietuvos bankas, policija ir kitos institucijos toliau merkia pinigus į rusiškas IT sistemas LRT tyrimas (210)

Be Lietuvos banko, dar bent septynios svarbiausios valstybės institucijos – Policijos...

Paaiškėjus įžūliam melui, iš „Mis Ukraina“ konkurso nugalėtojos atimta karūna (9)

Rugsėjo 20 d. Ukrainos sostinėje Kijeve vykusio grožio konkurso „Mis Ukraina“ nugalėtoja...

Kirkilas apie prieš krizę pakeltas pensijas: ir dabar manau, kad pasielgėme teisingai papildyta (80)

Seimo pirmininko pavaduotojas Gediminas Kirkilas pripažįsta, kad 2006–2008 metais užimdamas...

Vizito pabaigoje – netikėtas popiežiaus perspėjimas: Baltijos šalys visada yra pavojuje (199)

Popiežius Pranciškus sako suprantantis Baltijos šalims nuolat gresiantį pavojų, nepaisant to,...