Kaip skelbia gamintojas, šis automobilis papildo „Toyota“ plačią visureigių gamą: prisijungia prie RAV4, „Highlander“ ir CH-R šeimos.

Kaip aiškino „Yaris Cross“ projekto vyriausiasis inžinierius Hideaki Hayashi, „Toyota“ stengėsi sukurti tokį automobilį, kuris miesto aplinkoje būtų pastebimas ir vertinimas, atitiktų aktyvų gyvenimo stilių mėgstančių žmonių poreikius, tačiau tuo pačiu būtų tvirtas ir demonstruotų ilgametę „Toyota“ visureigių gamybos patirtį.

„Yaris Cross“ gamybai panaudota TNGA-B platforma, skirta kompaktiškų modelių gamybai. Mažasis miesto visureigis turi 17 cm dydžio prošvaisą, yra 4,18 m ilgio ir 1,76 m pločio. Automobilio aukštis siekia 1,56 m, o ratų bazės ilgis – 2,56 metro. Visais parametrais kompaktiškas visureigis lenkia savo artimiausią giminaitį „Yaris“.

Gamintoja skelbia, kad automobilis gali būti aprūpintas mostu po užpakaliniu buferiu atidaroma elektra valdoma bagažine, kurios tūris siekia 400 litrų. Bagažo erdvė padidinama nulenkus galines sėdynes. Vienas iš įdomiausių sprendimų bagažinėje – lengvas, sulankstomas bagažinės uždangalas.

„Yaris Cross“ siūlomas tik su priekiniais varančiaisiais ratais, tačiau galima rinktis ir versiją, turinčią visus varančiuosius ratus – čia „Toyota“ montuoja elektrinę išmanią „AWD-i“ sistemą. Kaip teigia „Toyota“, modelis turi standesnį nei įprasto „Yaris“ kėbulą.

Į mažąjį miesto visureigį diegiamas „Toyota Safety Sense“ sistemų paketas, apimantis daugybę vairavimo asistentų. Pavyzdžiui, automobilis atpažįsta pėsčiuosius dieną ir naktį, dviratininkus – dieną, taip pat padeda vairuotojui, o prireikus – perima netgi vairavimą, jei gresia susidūrimas su kaktomuša atvažiuojančia transporto priemone.

„Toyota“ į „Yaris Cross“ diegia ir adaptyvių tolimųjų šviesų sistemą, kuri pritaiko apšvietimą pagal važiavimo greitį, taip pat apsaugo vairuotoją nuo atspindžių tada, kai kelias šlapias.

Po variklio gaubtu šiame modelyje – 1,5 litro benzininis trijų cilindrų variklis, suporuotas su elektros varikliu. Bendra visos sistemos galia – 116 AG. Modelis poruojamas su automatine „e-CVT“ tipo pavarų dėže, maksimalus greitis siekia 170 km/h. Priekinius varančiuosius ratus turinti versija iki 100 km/val. pagreitėja per 11,2 sek., visus varančiuosius ratus turinti versija – per 11,8 sek. Vidutinės degalų sąnaudos, priklausomai nuo varančiųjų ratų skaičiaus, siekia 4,3-4,6 l/100 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)