Gamintojų teigimu, naujajam „Auris“ būdingas išraiškingesnis ir drąsesnis dizainas, aukštesnės kokybės salono įranga, patobulintos dinaminės važiavimo savybės. Pabrėžiama, kad tai yra žemiausias automobilis C segmente, lyginant su pirmtaku sumažėjęs 55 mm. Todėl automobilio aerodinaminis koeficientas yra 0,28 Cd.
„Toyota“ – pirmoji bendrovė, pasiūliusi tris galimus galios agregatus C segmente. Variklių pasiūloje yra du dyzeliniai (1.4 l ir 2.0 l) bei du benzininiai (1.33 l ir 1.6 l) variantai bei visiškai hibridinis 1.8 l agregatas. 1.6 l „Valvematic“ benzininis variklis dabar komplektuojamas su „Multidrive S“ transmisija. Ši nuolatinio kintamojo veikimo automatinė transmisija (CVT) turi sportinį režimą.
Dabar, pasirodžius naujajam „Auris“, išskiriamo anglies dvideginio vidutinis kiekis sumažėjo iki 109 g/km, t. y. vidutiniškai 13 proc., palyginti su ankstesnės kartos modeliais.
Gamintojai žada, kad su mechanine transmisija ir „Stop & Start“ technologija komplektuojamo patobulinto 1.4 l „D-4D“ 90 AG variklio vidutinės degalų sąnaudos bus 3,8 l/100 km, o išskiriamo anglies dvideginio kiekis – 99 g/km (sumažėjo atitinkamai 0,6 l/100 km ir 10 g/km, lyginant su ankstesnės kartos modeliu).
Europos rinkai skirtas naujasis „Auris“ bus gaminamas „Toyota Motor Manufacturing UK“ gamykloje kartu su „Avensis“ modeliais, taip sustiprindamas bendrovės pasiryžimą vykdyti savo veiklą Europoje.