Gamintojų teigimu, naujajam „Auris“ būdingas išraiškingesnis ir drąsesnis dizainas, aukštesnės kokybės salono įranga, patobulintos dinaminės važiavimo savybės. Pabrėžiama, kad tai yra žemiausias automobilis C segmente, lyginant su pirmtaku sumažėjęs 55 mm. Todėl automobilio aerodinaminis koeficientas yra 0,28 Cd.

„Toyota“ – pirmoji bendrovė, pasiūliusi tris galimus galios agregatus C segmente. Variklių pasiūloje yra du dyzeliniai (1.4 l ir 2.0 l) bei du benzininiai (1.33 l ir 1.6 l) variantai bei visiškai hibridinis 1.8 l agregatas. 1.6 l „Valvematic“ benzininis variklis dabar komplektuojamas su „Multidrive S“ transmisija. Ši nuolatinio kintamojo veikimo automatinė transmisija (CVT) turi sportinį režimą.

Dabar, pasirodžius naujajam „Auris“, išskiriamo anglies dvideginio vidutinis kiekis sumažėjo iki 109 g/km, t. y. vidutiniškai 13 proc., palyginti su ankstesnės kartos modeliais.

Gamintojai žada, kad su mechanine transmisija ir „Stop & Start“ technologija komplektuojamo patobulinto 1.4 l „D-4D“ 90 AG variklio vidutinės degalų sąnaudos bus 3,8 l/100 km, o išskiriamo anglies dvideginio kiekis – 99 g/km (sumažėjo atitinkamai 0,6 l/100 km ir 10 g/km, lyginant su ankstesnės kartos modeliu).

Europos rinkai skirtas naujasis „Auris“ bus gaminamas „Toyota Motor Manufacturing UK“ gamykloje kartu su „Avensis“ modeliais, taip sustiprindamas bendrovės pasiryžimą vykdyti savo veiklą Europoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (203)