Toyota“ paviešino su elektrifikacija susijusius planus: iki 2030-ųjų numatoma pasiekti kasmet parduodamų po 5,5 mln. bent iš dalies elektrinių transporto priemonių rezultatus. Japonijos bendrovė ir jai priklausantis prabangių automobilių gamybos padalinys „Lexus“ prabilo apie ketinimus ir toliau elektrifikuoti šiuo metu siūlomą asortimentą.
"Toyota Prius"
© Gamintojo archyvas

Vykdant užsibrėžtą strategiją, tuoj po 2020-ųjų abiejų markių modelių gretas turėtų papildyti 10 vien elektra varomų transporto priemonių, rašoma svetainėje autocar.co.uk.

Tiek „Toyota“, tiek „Lexus“ planuoja pristatyti hibridinių, iš tinklo įkaunamų hibridinių, išskirtinai elektrinių, taip pat vandeniliu varomų įvairių modelių variantų, o iki 2025-ųjų visi šiais prekės ženklais pažymėti modeliai jau turės ir analogiškas elektrines versijas. Kaip tik tokį tikslą išsikėlė ir pagrindinis įmonės konkurentas – Vokietijos koncernas „Volkswagen Group“.

Verta prisiminti, kad „Toyota“ viena pirmųjų pristatė rinkai iš dalies elektrinį automobilį: tai buvo 1997 metais pasirodęs „Prius“. Dabar gi ji pasiryžusi iki 2030-ųjų pasiekti kasmet parduodamų po 5,5 mln. elektrifikuotų transporto priemonių rodiklį. Milijonas iš jų turėtų būti apskritai aplinkos neteršiantys automobiliai. Turint omeny, kad 2016 metais „Toyota“ pardavė 10,2 mln. transporto priemonių, reikia manyti, kad tik pusė 2030-aisais parduoti numatytų automobilių bus su elektros energijos tiekimo sistemomis.

Bendrovė „Toyota“ yra vėliausiai apie ilgalaikius elektrifikacijos planus prabilusi automobilių gamintoja. Pirmoji iš nemažo būrio šio sektoriaus dalyvių juos paviešino „Volvo“, visus nuo 2019-ųjų į rinką leidžiamus automobilius pasiryžusi aprūpinti elektriniais varikliais. Per šešis pastaruosius mėnesius „Volvo“ pavyzdžiu pasekė ir „Jaguar Land Rover“, „Volkswagen Group“, „Mercedes“ bei „Mazda“.

Pirmiausia vien elektra varomi „Toyota“ automobiliai turėtų pasirodyti Kinijoje. Juos išleisti ketinama iki 2022-ųjų. Tada jie pamažu bus pristatomi Japonijos, Indijos, Jungtinių Valstijų ir Europos rinkoms.

Per spalį vykusią Tokijo automobilių parodą bendrovės tyrimų ir plėtros sektorius kuruojantis Kiyotaka Ise išreiškė viltį, kad nuo 2020-ųjų tikrai pavyks pristatyti ne vieną elektromobilį, o visą jų grupę. Ši data sutampa su „Volkswagen“ užsibrėžtu ambicingu terminu.

Korporacijos „Toyota“ apsisprendimą iš dalies paskatino Kinijos vyriausybės planai nustatyti gamintojams privalomas elektromobilių gamybos kvotas. Sklinda kalbos, kad 2019-aisiais Kinijai gali būti pasiūlyta gerokai modifikuota CH-R krosoverio versija. Taip bendrovė neva galėtų įvykdyti Kinijoje taikomus su trumpalaikėmis perspektyvomis susijusius reikalavimus. Tačiau kad galėtų įvykdyti pasaulinius su elektromobiliais susijusius tikslus, „Toyota“, kaip jau buvo skelbta, turės bendradarbiauti su „Mazda“ ir automobilių detalių tiekėju „Denso“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (21)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (3)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (40)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Top naujienos

Ne tik liūtys skandina Remigijų Šimašių, arba kodėl vilniečiai dabar pavydi Kaunui (254)

Pagal paskutinę „Vilmorus“ apklausą, Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus reitingas yra...

Kurjerių darbo šokiruota aktorė: galvojau, kad dingo visi dukros dokumentai (17)

Didžiulį stresą dėl pasimetusio siuntinio patyrusi Lietuvos rusų dramos teatro aktorė Laima...

Orai: po gaivesnio sekmadienio vėl sulauksime šilumos bangos (7)

Artimiausiu metu laukia permainingi orai – po gaivesnio sekmadienio savaitės pradžioje vėl...

Tamsiausia mados pasaulio istorija: korifėjų Gucci mirčiai pasmerkė pavydi sutuoktinė (2)

Kai Patrizia Reggiani ištekėjo už Maurizio Gucci, jiedu tapo viena įtakingiausių Italijos...

Merkel ir Putino pokalbis truko 3 valandas: apie ką jie kalbėjo? atnaujinta (368)

Vokietijos kanclerė Angela Merkel ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas aptarė būdus, kaip...

Žymūs ekonomistai susiginčijo, kokia yra skurdo kartelė (588)

Žymūs ekonomistai – „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis ir Vilniaus...

Karolinos Meschino sėkmės istorija: kaip patyčias kentęs vaikas virto „Instagram“ žvaigžde (124)

Dirbti „Instagram“ tinkle. Sakysite, nesąmonė?! Karolina Meschino irgi nedrįsta taip apie...

Nutylėta sovietų armijos katastrofa: panikos apimti gyventojai lėkė iš namų ir sodino vaikus pas svetimus žmones (388)

Nedaug trūko, kad netoli Berlyno 1977 metais būtų įvykęs branduolinis sprogimas, – rašo...

Kas yra perteklinis vandens svoris ir kaip jo atsikratyti? (11)

Nešioti su savimi perteklinį vandenį – nemalonus jausmas: jautiesi išpampęs ir apgailėtinas....

Romantiškos pažintys internete: kodėl moterys elgiasi kitaip negu vyrai (43)

Romantiška pažintis internete nėra blogesnė negu darbe arba bare ir neturi įtakos tolimesniems...