aA
Japonijos „Toyota“, kurios naujausią gaminį – legendinę „Suprą“ – DELFI vieni pirmųjų pasaulyje vairavo Ispanijoje, norėtų atgal į kelius sugrąžinti dar dvi šio ženklo ikonas. Tiesa, tą padaryti gali būti ne taip ir lengva.
Toyota MR2
© Gamintojo archyvas

Masayuki Kai, „Toyota Gazoo Racing“ padalinio inžinierius, dirbęs su „Supros“ projektu, išdavė, kad Japonijos automobilių gamybos milžinė turi daugiau įdomių planų. DELFI buvo patvirtinta, kad įmonė tikrina galimybes išleisti daugiau sportinių automobilių. Kaip skelbia „Road & Track“, kalba eina apie „Celica“ ir MR2 modelius.

„Norėtume vėl „Celica“ modelio, norėtume sugrąžinti MR2. „Supra“ buvo svarbiausia, jos poreikis rinkoje buvo didžiausias. Dabar, kai „Supra“ jau paruošta gamybai, kas pasirodys kitas, priklausys nuo rinkos poreikio“, – kalbėjo M. Kai.

Drauge jis užsiminė apie tai, kad sportinio automobilio gamyba be bendradarbiavimo su kitomis įmonėmis tiesiog neįmanoma, mat, viena vertus, vienam gamintojui investuoti į visą įrangą įvertinus nedidelį sportinio automobilio poreikį per brangu, antra vertus, daugelio komponentų, esančių sportiniame modelyje, panaudoti kitiems neįmanoma.

„Pavyzdžiui, važiuoklės komponentų, kuriuos turime „Suproje“, mes negalime panaudoti tokiuose modeliuose, kaip „Camry“ ar „Corolla“, – aiškino M. Kai.

„Toyota“ naująją „Suprą“ gyvenimui prikėlė bendradarbiaudama su BMW, kuriems reikėjo atnaujinti Z4 rodsterį. Tas pats buvo gaminant GT86 modelį, kai „Toyota“ sukirto rankomis su „Subaru“. Anot M. Kai, be galimybės pasidalyti investicijas, skirtas „Supros“ platformai, ši legenda į kelius niekaip negalėtų grįžti.

Tad norint grąžinti į kelius „Celica“ ar MR2, procesai būtų dar sudėtingesni, mat „Toyota“ jau dešimtmetį pati negamina sportinių automobilių. Anot M. Kai, šitoje vietoje „Toyota“ turėtų daug ko pasimokyti iš „Mazda“ gamintojų, kurie savo MX-5 rodsterį tobulina kone 30 metų.

„Manau, kad daug ko turime pasimokyti iš jų, nes jie savo MX-5 modelį gamina 30 metų ir nuolat jį tobulina. Jeigu to nedarai, taip kaip „Toyota“ pasielgė su „Supra“, yra labai sudėtinga grįžti prie tokio modelio“, – įsitikinęs M. Kai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Dyzelgeitas“ tęsiasi: „Opel“ teks remontui susigrąžinti 100 tūkst. automobilių (15)

Vokietijos transporto ministerija pirmadienį paskelbė įsakymą atšaukti apie 100 tūkst. „ Opel...

Kelininkai suplanavo, kaip užklupti žiemą: druska barstyti gatves gali nors dabar (45)

Nepaisant to, kad už lango vasariška šiluma, kelių valymą , slidumą mažinančių medžiagų...

Artėjant padangų keitimo metui teks patuštinti pinigines: už naujas – ir 300 eurų (102)

Artėjant šaltajam sezonui, automobilių priežiūros ekspertai primena apie būtiną transporto...

„Volkswagen“ skelbia, kad naujasis jų elektromobilis bus pats įperkamiausias (86)

Tikimasi, kad „ Volkswagen Neo“ bus trijų skirtingų konfigūracijų. Viskas remsis į baterijų...

Po 48 metų pertraukos išskirtinių motociklų gamintojas grįžo prie dviejų cilindrų

Vidutinio dydžio motociklų gamintojas „Royal Enfield“ verčia naują įspūdingos 117 metų...

Top naujienos

Dr. Kjellas Nordstromas: tai, kas šiuo metu vyksta, pasaulį pakeis negrįžtamai (105)

Pasaulis, kuriame nebeįmanoma nieko prognozuoti. Toks, kuriame viskas skaitmenizuojama, o tada –...

Prieš dešimtmetį šlovės spinduliuose maudęsis Vitalijus Autukas: nežinau, kas būtų, jei būčiau likęs Lietuvoje (70)

Vitalijus Autukas – atrodytų, tokia girdėta ir taip gerai pažįstama pavardė, tačiau mintyse...

Šimonytė: čia dar vienas „rekordinis“ biudžetas (84)

Vyriausybė antradienį pritarė kitų metų valstybės ir savivaldybių biudžeto projektui, kuris,...

Orai: permainos ne už kalnų

Jei praėjusią savaitę rudeninę striukę ar paltą įdienojus dažnam teko nešti rankose, tai...

Gentvilas siunta dėl Šimašiaus kuriamo komiteto: nebevaidinkite, kad su mumis kuriate liberalią visuomenę (117)

Vilniaus meras, vienas liberalų sąjūdžio lyderių Remigijus Šimašius pranešė, kad sieks...

11 mitų apie sveiką mitybą: kai kurių taisyklių laikomės visiškai be reikalo (16)

Minint Pasaulinę maisto dieną pats metas išsklaidyti sveikos mitybos mitus ir pradėti mėgautis...

Jolanta Blažytė: apie santykius su buvusiu vyru ir ką reiškia būti labai turtinga moterimi (71)

Viena įtakingiausių Lietuvos verslininkių Jolanta Blažytė pasakoja, kad verslą kūrė, nes buvo...

„Žalgirio“ lyderiu greitai tapęs naujokas labiausiai laukia toliašaudės artilerijos protrūkio specialiai Krepsinis.lt iš Stambulo (10)

Kauno „Žalgiriui“ sezonas Eurolygoje prasidėjo skaudžiu pralaimėjimu namuose prieš Vitorijos...

Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių (209)

Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų...

Du Griezmanno įvarčiai paguldė ant menčių futbolo grandų dvikovoje pirmavusius vokiečius (4)

Po vokiečių pirmojo įvarčio atsitiesusi Prancūzijos rinktinė UEFA Tautų lygos rungtynėse...