„Yaris“ dydžio koncepcija į aplinką išskiria 49 g/km CO2, t.y. maždaug perpus mažiau nei 1.0 l benzininiu varikliu varomas „Yaris“.
Po koncepcinio „Toyota FT-Bh“ variklio gaubtu sumontuotas naujas dviejų cilindrų 1.0 l benzininis agregatas, kuris sveria apie 60 kg. Variklis dirba kartu su elektros motoru. Gamintojai nurodo, kad šio hibrido vidutinės degalų sąnaudos yra 2 l/100 km.
Dėl panaudotų lengvasvorių medžiagų FT-Bh sveria 786 kg. Palyginimui – „Yaris“ svoris siekia 1030 kg.
Japonų teigimu, koncepcijoje panaudotos technologijos gali pasiekti serijinę gamybą. „Tai tik koncepcinis modelis, tačiau galima tikėtis, kad jis pasieks gamybą 2015-2020 m. laikotarpyje”, – sakė projekto vadovas Koji Makino.