Prie tokių rezultatų prisidėjo stipri paklausa Kinijoje ir Europoje, penktadienį pranešė bendrovė.

Vis dėlto „Toyota“ grupės pardavimai šalies viduje, įskaitant „Daihatsu Motor“ ir „Hino Motors“, sausio-birželio mėnesiais sudarė 1,17 mln. transporto priemonių ir sumažėjo 4,8 proc. nuo ankstesnių metų dėl vangių vartotojų išlaidų.

„Toyota“ ir „Lexus“ transporto priemonių pardavimų metinis šuolis Kinijoje sudarė 9 proc. ir pasiekė 680 tūkst. vienetų. Europoje pardavimai augo 6 proc. iki 560 tūkst.

Vokietijoje minėti pardavimai stiebėsi 5 proc. iki 46 tūkst. vienetų. Antrojo ketvirčio finansinius rezultatus „Toyota“ ketina skelbti kitą penktadienį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)