aA
Toyota Gazoo Racing“ vadovas ir pagrindinis „GR Supra“ inžinierius Tetsuya Tada pareiškė, kad nė vienas iš planuojamų paskelbti pažangiausių sportinių automobilių modelių nebus nei mažesnis, nei pigesnis už GT86, nebent, sulauktume neįtikėtino proveržio technologijų kūrimo srityje.
„Toyota“ bandys pranokti pati save: kurs naują sportinį automobilį
© Organizatorių archyvas

„Esu įsitikinęs, kad daugelis nekantrauja norėdami pamatyti patį mažiausią iš automobilių trejeto, tačiau sakydami „mažiausias“ jie turi omenį „lengviausiai įperkamas“. Deja, tikrovėje pagaminti kompaktišką sportinį automobilį yra ganėtinai sudėtinga“, – sakė T. Tada portalui „Evo“.

„Dabartinėje rinkoje siūloma daugybė panaudotų GT86 modelių, kurie tikrai kompaktiški, o konkuruoti su tais panaudotais modeliais pasiūlant dar mažesnę versiją anaiptol nėra paprasta“, – sakė inžinierius.

Kaip rašoma svetainėje „The Drive“, T. Tada tvirtinimai reiškia tik viena: pagaminti už GT86 mažesnį ir pigesnį sportinį automobilį bendrovei „Toyota“ gali būti nemenkas iššūkis. Ką jau kalbėti apie tai, kad tas automobilis turėtų konkuruoti su panaudotais modeliais.

Visgi nepalankus sąnaudų ir gabaritų santykio vertinimas neleidžia daryti jokių pagrįstų išvadų apie tai, koks iš tisų galėtų būti naujas „Toyota“ sportinis automobilis. Dvejonės dėl transporto priemonės kainos leidžia prognozuoti MR2 sugrįžimą, tačiau T. Tada skeptiškas požiūris į mažesnio modelio pristatymo perspektyvas duoda pagrindo manyti, kad bus bandoma pakartoti „Celica“ sėkmę.

MR2 niekada nežibėjo pardavimo rezultatais. Šiuos modelius buvo stengiamasi parduoti tik konkurencingose sportinių automobilių rinkose, o nepakankamas jų praktiškumas ir kiek aukštesnė nei rinkos kaina neišvengiamai atbaidė pirkėjus. O štai „Celica“ pardavimas – priešingai – tik džiugino. Tačiau ilgainiui šie modeliai, galima sakyti, paliko sportinių automobilių segmentą.

Mąstant apie geriausius laikus atgyvenusį „Celica“ ir niekada populiarumu neišsiskyrusį MR2 (du modelius, kuriuos „Toyota“ inžinieriai norėtų sugrąžinti), bendrovei teks priimti gana nelengvą sprendimą ir atsakyti į klausimą, ar stengtis atgaivinti klasiką, ar imti kurti kažką naujo.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

Klaipėdos sankryžose daugėja žaliųjų rodyklių (3)

Klaipėdos miesto sankryžose prie šviesoforų įrengtos 24-ios žalios rodyklės, leidžiančios...

Kokių kriterijų laikosi gamintojai įrengdami automobilių salonus: komfortas – dar ne viskas

Komfortas – tarsi svetainėje, tik norint ką nors pasiekti, nereikia atsistoti, užtenka ištiesti...

BMW papasakojo, kokių naujovių gali tikėtis 5 serijos gerbėjai bei kas lauks rugpjūtį (7)

BMW laikosi numatyto plano ir trečiadienį pasauliui pristatė net tris naujienas. Bavarijos...

Iš gyventojų kišenės – iki 10 mln. eurų už automobilių beverčių atliekų sutvarkymą (7)

Po automobilių ardymo per metus iki 50 tūkst. tonų neigiamą rinkos vertę turinčių automobilių...

Rengia naują techninės apžiūros kainoraštį: kainos keisis, bet į kurią pusę – dar nežinia (8)

Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) parengė privalomosios transporto priemonių...

Top naujienos

Erdoganas įspraudė save į kampą: viskas priklausys nuo sėkmės Libijoje (8)

Pamirškite buvusio JAV prezidento George’o W. Busho formuluotę „blogio ašis“. Turkijos...

Vilniaus darželio direktorė: vaikai po karantino grįžta pasikeitę (20)

Po karantino į darželius pamažu sugrįžta vaikai, tačiau daugiau nei du mėnesiai namuose davė...

Pateikė orų prognozę vasarai: nebuvo tikros žiemos – kitokia bus ir vasara (74)

Nors sinoptikai ir meteorologai pateikti kelių mėnesių į priekį orų prognozes vengia, tačiau...

Molėtų pl. girtas vairuotojas sukėlė avariją: rėžėsi į su vaikais važiavusios šeimos automobilį bus papildyta (48)

Šeštadienio pavakarę Molėtų plente, ties posūkio į Paberžę, girtas vairuotojas sukėlė...

Kardiologė: 3 augalai ir jų deriniai, padedantys širdžiai ką daryti, jei vargina širdies permušimai?

„Neabejoju, kad ateityje gali kilti naujas antplūdis, bet tai bus ne koronavirusu sergantys...

Paulius Jurkevičius. Lietuvos banko sriuba už 0,48 euro nėra blogis. O liūdna pilkuma!

Štai jau beveik mėnuo, kai po truputį verdamas Lietuvos banko darbuotojų mitybos makroskandalas....

Ši naujovė ateina net į mažiausius Lietuvos kaimus: tik retas susimąsto, kad investuotų tūkstančių gali nelikti per akimirką (65)

Keliaujant po Lietuvą akį patraukia ant namų stogų vis augantis saulės elektrinių kiekis....

INVEGA atsako: dažniausiai verslams kylantys klausimai dėl nuomos mokesčio kompensavimo (5)

Įmonėms, kurios dėl pandemijos buvo priverstos stabdyti veiklą, valstybė kompensuoja dalį...

Viskas, ką būtina žinoti apie erkes: norint išvengti ligų, svarbiausia vadovautis pagrindine taisykle (69)

„Atšilo oras ir jos pabudo. Kai kas sako, kad šiemet jos taip ir negulė miegoti. Medžioja mus,...

Operos ir baleto teatro vadovas Jonas Sakalauskas: tikiu, kad šį laikotarpį įveiksime iškėlę galvas (1)

Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro ( LNOBT ) vadovas Jonas Sakalauskas primena, kad per...

|Maža didelių žinių kaina