„Auris HSD“ sukurtas tik Europos rinkai ir gaminamas „Toyota Motor Manufacturing UK“ gamykloje Burnastone. „Hybrid Synergy Drive®“ sistemą sudaro 1,8 l „VVT-i“ benzininis ir elektrinis varikliai, kurie gali veikti atskirai arba drauge. Maksimali sistemos išvystoma galia – 136 AG. Iki 100 km/val. „Auris HSD“ gali pagreitėti per 11,4 sek., o maksimalus jo greitis – 180 km/val.

Gamintojų teigimu, hibridinio „Auris“ vidutinės kuro sąnaudos yra 3,8 l/100 km, o CO2 emisija – 89 g/km. „Auris HSD“ atitinka „Euro 5“ taršos standartą. Numatyta, kad jis atitiks netgi griežtesnį „Euro 6“ standartą.

Važiuodamas „EV“ (elektriniu) režimu, „Auris HSD“ neišskiria nė gramo CO2 ir NOx. Tokiu režimu jis gali nuvažiuoti apie 2 kilometrus ne didesniu nei 50 km/val. greičiu (priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovimo lygio ir važiavimo sąlygų).

„Toyotos“ atstovų teigimu, „Auris HSD“ visiškai hibridinė sistema specialiai sukurta siekiant sumažinti priežiūros išlaidas ir užtikrinti kuo ilgesnį automobilio tarnavimo laiką. Dėl mažesnių dalių kainų ir trumpesnio techninės priežiūros laiko šio automobilio priežiūros išlaidos nuvažiavus daugiau nei 100 000 km prilygsta 1,0 l „Toyota Yaris“ priežiūros išlaidoms.

„Auris HSD“ kaina Lietuvoje – nuo 77 050 Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją