aA
Atsižvelgusi į laiko, lėšų bei išteklių sąnaudas, kurios yra būtinos norint sukurti tvarius mobilumo sprendimus, padedančius mažinti didėjančią taršą toliau naudojant dabartines technologijas, „Toyota Motor Corporation“ pranešė taikysianti dvi priemones, susijusias su bendrovės patentais ir techninėmis žiniomis, kad būtų toliau plačiai populiarinamos elektrifikuotos transporto priemonės, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Toyota" logotipas
"Toyota" logotipas
© Reuters / Scanpix

Pirma, „Toyota“ suteiks nemokamas licencijas, leidžiančias naudotis beveik 24 000 jai priklausančių įvairių automobilių elektrifikavimo technologijų patentų (įskaitant dar nepatvirtintus patentus). Antra, „Toyota“ teiks mokamą techninę pagalbą kitiems elektrifikuotus automobilius kuriantiems ir pardavinėjantiems gamintojams, kurie savo galios agregatuose naudos „Toyota“ variklius, akumuliatorius, galios valdymo blokus (PCU), elektroninius valdymo blokus (ECU) ir kitas automobilių elektrifikavimo sistemos technologijas.

Siūlydama nemokamas patentų licencijas ir techninę pagalbą naudojant „Toyota“ automobilių elektrifikavimo sistemas, bendrovė siekia skatinti tolesnę elektrifikuotų transporto priemonių plėtrą ir kartu padėti vyriausybėms, automobilių gamintojams ir plačiajai visuomenei įgyvendinti su klimato kaita susijusius tikslus.

„Atsižvelgdami į gausybę užklausų, gaunamų iš įmonių, kurios pripažįsta hibridinių ir kitų elektrifikuotų transporto priemonių populiarinimo būtinybę, mes manome, jog dabar yra pats metas pradėti bendradarbiavimą, – teigė „Toyota Motor Corporation“ valdybos narys ir vykdomasis viceprezidentas Shigeki Terashi. – Jei per artimiausius 10 metų elektrifikuotų automobilių skaičius sparčiai išaugs, jie taps standartu. Mes tikimės, jog galėsime atlikti svarbų vaidmenį šiame procese.“

Nemokami patentai apima pažangias technologijas, naudojamas elektrifikuotuose automobiliuose, ypač hibridiniuose elektromobiliuose (HEV), kurios padėjo „Toyota“ padidinti našumą, sumažinti matmenis ir išlaidas. Kalbant konkrečiau, įtraukti dalių ir sistemų, tokių kaip elektriniai varikliai, galios valdymo blokai (PCU) ir sistemų valdymo įranga, patentai. Tai pagrindinės technologijos, kurios gali būti naudojamos kuriant įvairių tipų elektrifikuotas transporto priemones, tarp jų hibridinius elektromobilius (HEV), iš tinklo įkraunamus hibridinius elektromobilius (PHEV) ir kuro elementais varomus elektromobilius (FCEV).

Iš viso „Toyota“ siūlo apie 23 740 patentų, gautų per daugiau nei 20 metų kuriant elektrifikuotų automobilių technologijas. Lincencijų naudojimo laikotarpis prasidės iš karto ir truks iki 2030 m. pabaigos. Norint sudaryti sutartis dėl patentų naudojimo, reikia susisiekti su „Toyota“ ir suderinti licencijavimo sąlygas.

Nuo 2015 m. sausio mėn. „Toyota“ jau pasiūlė 5680 patentų, susijusių su degalų elementais varomais automobiliais (FCEV). Dabar „Toyota“ papildomai įtraukė apie 2590 elektrinių variklių patentų, 2020 galios valdymo blokų (PCU) patentų, 7550 sistemų valdymo įrangos patentų, 1320 variklio galios perdavimo blokų patentų, 2200 krovimo įrenginių patentų ir 2380 degalų elementų patentų (bendras degalų elementų technologijų patentų skaičius padidėjo iki 8060).

„Toyota“ siūloma mokama pagalba apims trumpus automobilių elektrifikavimo sistemų aprašus, nurodymus dėl valdymo ir išsamius paaiškinimus dėl automobilių, kuriuose bus naudojamos bendrovės sistemos, nustatymų. Pavyzdžiui, „Toyota“ padės kitiems automobilių gamintojams užtikrinti aukštą produktų našumo lygį, susijusį su jų kuriamų automobilių degalų ekonomija, galia ir tyliu veikimu. Paslaugos bus teikiamos sudarant sutartis. Suinteresuotosioms šalims bus pateikta daugiau informacijos.

Siūlydama nemokamus patentus ir techninę pagalbą elektrifikuojant automobilius, „Toyota“ siekia skatinti elektrifikuotų automobilių gamybą ir jų pristatymą viso pasaulio rinkose. Jau ilgą laiką bendrovė tai laiko prioritetinės svarbos klausimu: ji tvirtai įsitikinusi, jog aplinką tausojančios transporto priemonės padės kovoti su klimato kaita mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį tik tada, kai jos bus plačiai naudojamos.

2015 m. „Toyota“ išsikėlė tikslą sumažinti savo išmetamų teršalų kiekį ir parengė programą „Toyota Environmental Challenge 2050“, kurioje numatyti ilgalaikiai tvarios veiklos tikslai bendrovės gaminamų automobilių ir jos gamyklų išskiriamo CO2 kiekiui sumažinti. 2017 m. „Toyota“ paskelbė pardavimų planą, numatantį spartų elektrifikuotų automobilių skaičiaus padidėjimą iki 2030 m.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

„Volkswagen“ parodė, kaip atrodys naujas „Arteon“ (1)

„ Volkswagen “ jau parodė pirmuosius naujojo „ Arteon “ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu...

Baigė pirmąjį Islandijos plento remonto etapą: išplėtė iki dešimties eismo juostų (7)

Baigtas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km...

Naujų automobilių registracijos Lietuvoje susitraukė dukart, statistiką dar „gražina“ reeksportas (2)

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus...

Fernando Alonso pasidalino įžvalgomis apie naująjį „Toyota Hilux“

Praėjusiais metais Ispanijoje besiruošdami 2020 m. Dakaro raliui sporto legendos Fernando Alonso...

Klaipėdos sankryžose daugėja žaliųjų rodyklių (4)

Klaipėdos miesto sankryžose prie šviesoforų įrengtos 24-ios žalios rodyklės, leidžiančios...

Top naujienos

Vienišą motiną pribloškė antstolių reikalavimai per karantiną: ar taip elgtis žmogiška? (2)

Išgyventi karantino laikotarpiu – nelengva užduotis jo ekonominių pasekmių paliestiems Lietuvos...

Lietuvių optimizmas stebina visą Europą: per praėjusią krizę buvo visiškai kitaip

Balandį smarkiai kritęs Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis gegužę jau ėmė stiebtis į...

Mirė aktorius Gediminas Girdvainis (207)

Mirė 76-erių metų aktorius Gediminas Girdvainis . Žinią Delfi patvirtino aktoriaus žmona,...

2 mln. dolerių vertės atleidimo istorija: ne taip pasirinktas laikas kainavo milžinišką išeitinę

Vienas vadovaujantis pareigūnas, kuriam „LafargeHolcim Ltd.“ per mėnesį mokėjo maždaug 18 000...

Kolegos ir gerbėjai šviesiomis mintimis išlydi mirusį Gediminą Girdvainį: užsispyręs kaip žemaitis ir daugiau nei aktorius (4)

Trečiadienio vakarą Lietuvą sukrėtė netektis – eidamas 77-uosius metus mirė aktorius...

Tomas Daugirdas

Virusas ir pasaulis: ar liko vietos silpniesiems?

Karantino metu ne vienas politikas ar ekspertas kalbėjo apie tai, kad nebegyvensime taip, kaip buvo...

Visiems George'o Floydo sulaikyme dalyvavusiems pareigūnams pareikšti kaltinimai (172)

Buvusiam Mineapolio policijos pareigūnui Derekui Chauvinui, kuris keliu prispaudė George'o Floydo...

Nustatytas naujas įtariamasis skandalingoje britų mergaitės Madeleine McCann dingimo byloje papildyta (37)

Vokietijos policija trečiadienį pranešė nustačiusi naują įtariamąjį paslaptingoje 2007...

Orai: rytas bus visai neblogas, po to – perkūnija (2)

Ketvirtadienį Lietuvos orus lems piečiau besisukančio ciklono pakraštys, lėtai slinks nelabai...

|Maža didelių žinių kaina