aA
Atsižvelgusi į laiko, lėšų bei išteklių sąnaudas, kurios yra būtinos norint sukurti tvarius mobilumo sprendimus, padedančius mažinti didėjančią taršą toliau naudojant dabartines technologijas, „Toyota Motor Corporation“ pranešė taikysianti dvi priemones, susijusias su bendrovės patentais ir techninėmis žiniomis, kad būtų toliau plačiai populiarinamos elektrifikuotos transporto priemonės, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Toyota" logotipas
© Reuters / Scanpix

Pirma, „Toyota“ suteiks nemokamas licencijas, leidžiančias naudotis beveik 24 000 jai priklausančių įvairių automobilių elektrifikavimo technologijų patentų (įskaitant dar nepatvirtintus patentus). Antra, „Toyota“ teiks mokamą techninę pagalbą kitiems elektrifikuotus automobilius kuriantiems ir pardavinėjantiems gamintojams, kurie savo galios agregatuose naudos „Toyota“ variklius, akumuliatorius, galios valdymo blokus (PCU), elektroninius valdymo blokus (ECU) ir kitas automobilių elektrifikavimo sistemos technologijas.

Siūlydama nemokamas patentų licencijas ir techninę pagalbą naudojant „Toyota“ automobilių elektrifikavimo sistemas, bendrovė siekia skatinti tolesnę elektrifikuotų transporto priemonių plėtrą ir kartu padėti vyriausybėms, automobilių gamintojams ir plačiajai visuomenei įgyvendinti su klimato kaita susijusius tikslus.

„Atsižvelgdami į gausybę užklausų, gaunamų iš įmonių, kurios pripažįsta hibridinių ir kitų elektrifikuotų transporto priemonių populiarinimo būtinybę, mes manome, jog dabar yra pats metas pradėti bendradarbiavimą, – teigė „Toyota Motor Corporation“ valdybos narys ir vykdomasis viceprezidentas Shigeki Terashi. – Jei per artimiausius 10 metų elektrifikuotų automobilių skaičius sparčiai išaugs, jie taps standartu. Mes tikimės, jog galėsime atlikti svarbų vaidmenį šiame procese.“

Nemokami patentai apima pažangias technologijas, naudojamas elektrifikuotuose automobiliuose, ypač hibridiniuose elektromobiliuose (HEV), kurios padėjo „Toyota“ padidinti našumą, sumažinti matmenis ir išlaidas. Kalbant konkrečiau, įtraukti dalių ir sistemų, tokių kaip elektriniai varikliai, galios valdymo blokai (PCU) ir sistemų valdymo įranga, patentai. Tai pagrindinės technologijos, kurios gali būti naudojamos kuriant įvairių tipų elektrifikuotas transporto priemones, tarp jų hibridinius elektromobilius (HEV), iš tinklo įkraunamus hibridinius elektromobilius (PHEV) ir kuro elementais varomus elektromobilius (FCEV).

Iš viso „Toyota“ siūlo apie 23 740 patentų, gautų per daugiau nei 20 metų kuriant elektrifikuotų automobilių technologijas. Lincencijų naudojimo laikotarpis prasidės iš karto ir truks iki 2030 m. pabaigos. Norint sudaryti sutartis dėl patentų naudojimo, reikia susisiekti su „Toyota“ ir suderinti licencijavimo sąlygas.

Nuo 2015 m. sausio mėn. „Toyota“ jau pasiūlė 5680 patentų, susijusių su degalų elementais varomais automobiliais (FCEV). Dabar „Toyota“ papildomai įtraukė apie 2590 elektrinių variklių patentų, 2020 galios valdymo blokų (PCU) patentų, 7550 sistemų valdymo įrangos patentų, 1320 variklio galios perdavimo blokų patentų, 2200 krovimo įrenginių patentų ir 2380 degalų elementų patentų (bendras degalų elementų technologijų patentų skaičius padidėjo iki 8060).

„Toyota“ siūloma mokama pagalba apims trumpus automobilių elektrifikavimo sistemų aprašus, nurodymus dėl valdymo ir išsamius paaiškinimus dėl automobilių, kuriuose bus naudojamos bendrovės sistemos, nustatymų. Pavyzdžiui, „Toyota“ padės kitiems automobilių gamintojams užtikrinti aukštą produktų našumo lygį, susijusį su jų kuriamų automobilių degalų ekonomija, galia ir tyliu veikimu. Paslaugos bus teikiamos sudarant sutartis. Suinteresuotosioms šalims bus pateikta daugiau informacijos.

Siūlydama nemokamus patentus ir techninę pagalbą elektrifikuojant automobilius, „Toyota“ siekia skatinti elektrifikuotų automobilių gamybą ir jų pristatymą viso pasaulio rinkose. Jau ilgą laiką bendrovė tai laiko prioritetinės svarbos klausimu: ji tvirtai įsitikinusi, jog aplinką tausojančios transporto priemonės padės kovoti su klimato kaita mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį tik tada, kai jos bus plačiai naudojamos.

2015 m. „Toyota“ išsikėlė tikslą sumažinti savo išmetamų teršalų kiekį ir parengė programą „Toyota Environmental Challenge 2050“, kurioje numatyti ilgalaikiai tvarios veiklos tikslai bendrovės gaminamų automobilių ir jos gamyklų išskiriamo CO2 kiekiui sumažinti. 2017 m. „Toyota“ paskelbė pardavimų planą, numatantį spartų elektrifikuotų automobilių skaičiaus padidėjimą iki 2030 m.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

„Renault“ Niurburgringo trasoje išsikovojo naują rekordą

„ Renault Megane R. S. Trophy-R“ Niurburgringo trasoje pasiekė naują rekordą automobilių,...

TA įmonės papasakojo, kaip jas tikrino: iš 1,4 mln. mašinų apžiūrėjo 144 ir padarė išvadas (4)

Pastaruoju metu diskutuojama dėl Vidaus reikalų ministerijos (VRM) parengtų Saugaus eismo...

Lietuvoje atidarys tris naujus itališkų automobilių pardavimo salonus (3)

Įmonių grupės „ Modus Group “ valdomas „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Fiat Professional“ ir...

„Porsche“ žengė konkurentų pramintu keliu: „Cayenne“ dabar bus ir kupė (3)

„Cayenne Coupe“ automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus...

Paaiškino, kada elektromobilį galėsite įsigyti už įprasto automobilio kainą (50)

Akivaizdu, kad esminis lūžis elektrinio transporto rinkoje įvyks tuomet, kai elektra varomos...

Top naujienos

Rūtos pasitraukimo aplinkybės: tai brendo jau kurį laiką (194)

Trečiadienį ryte Londono olimpinė čempionė Rūta Meilutytė pranešė baigianti savo...

Fotografavo vėžiu sergančias mamas su vaikais: buvau šokiruota, kiek moterų kasdien yra diagnozuojama ši liga (19)

Amerikoje gyvenanti žinoma lietuvių kilmės fotografė Giedrė Gomes neseniai pristatė visiškai...

Nausėda apie „valstiečių“ rinkimų retoriką: niekada nežinai, kas yra dugnas (123)

Prezidento posto siekiantis Gitanas Nausėda sako, kad iš susitikimų su Lietuvos žmonėmis...

Po rekordinių karščių – staigios permainos: Lietuvoje siautės vėjas, trankysis perkūnija

Vieni džiaugiasi rekordiškai šiltomis dienomis, kiti pergyvena dėl ilgai besitęsiančių sausų...

Užkalnis. Nebesvarbu, kas bus prezidentas (165)

Jau daugiau nei savaitę Lietuva gyvena nuostabiai kaip niekada. Gal kažką gerai darė išeinanti...

Adomaitis ragino pamiršti rezultatą, Maksvytis apgailestavo dėl „sudegusios komandos“ (5)

Vilniaus „Ryto“ komandos vyriausiasis treners Dainius Adomaitis po pirmųjų „Betsafe-LKL“...

Amerikiečių analitikai įvertino Kremliaus ginkluotę gegužės 9-osios parade (372)

Nepaisant to, jog technika smarkiai pasenusi, o ir gamybos bazė kaip reikiant šlubuoja, Rusijos...

Karbauskis: jeigu mes siūlysime nebalsuoti, laimės Šimonytė (261)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos lyderis Ramūnas Karbauskis sako siūlysiantis...

Parduoda seniausią pasaulyje „Porsche“ – prašys svaiginančios sumos (7)

Yra nemažai žymių aukcionų organizatorių, į kurių rankas kartas nuo karto patenka patys...

„Neptūną“ užsmaugęs ir sutriuškinęs „Rytas“ priartėjo prie finalo (90)

Vilniaus „Ryto“ komanda žengė didžiulį žingsnį „Betsafe-LKL“ finalo link. Pirmose...