Japonijos kompanija pardavė 9 mln. 700 tūkst. lengvųjų ir krovininių automobilių visame pasaulyje 2012 metais, ir pardavimai toliau auga. GM pardavė 9 mln. 290 tūkst. automobilių, praneša „Associated Press.“

Abiem bendrovėms pavyko padidinti pardavimus, tačiau „Toyota“ pardavimai 2012 metais buvo daug didesni, nes kompanija pristatė naująsias populiariųjų modelių, tokių kaip„Camry“ versijas.

GM vadovai pažadėjo padidinti pardavimus šiais metais, ypač Jungtinėse Valstijose.

Abi kompanijos viešai skelbia, kad jų nejaudina, kas nugalės, bet pripažįsta, kad pergalė šiose rungtynėse yra svarbi paskata darbuotojams.

GM pagal automobilių pardavimus pirmavo daugiau nei septynis dešimtmečius, kol 2008 metais užleido šį titulą „Toyota“. Tačiau 2011 metais GM susigrąžino pirmąją vietą 2011 metais, kai „Toyota“ gamyba smuko dėl šalį supurčiusio žemės drebėjimo ir cunamio. Tuo tarpu GM jau vejasi „Volkswagen“ – Vokietijos automobilių gamintojai pardavė 2012 metais net 9 mln. 100 tūkst. automobilių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (96)