aA
Po daugelio metų pažadų ir atidėjimų, „Tesla“ pagaliau pristatė ilgai lauktą bei masinei rinkai skirtą 35 tūkst. JAV dolerių vertės (kiek daugiau nei 30 tūkst. eurų) „Model 3“ sedaną.
"Tesla Model 3"
© Reuters / Scanpix

Iki šiol vidutinės klasės „Model 3“ elektromobilio versijos mažiausia kaina siekė 42,9 tūkst. JAV dolerių, o viena įkrova juo buvo galima nuvažiuoti 424 km.

Norėdama pasiekti tą stebuklingą 35 tūkst. dolerių ribą, „Tesla“ šiandien pristatė „Standard Range“ modelio versiją.

Ši elektromobilio versija vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 354 km. Maksimalus elektromobilio greitis siekia 209 km/val., o iki 96,5 km/val. (0-60 mph) įsibėgėja per 5,6 sekundės.

„Tesla“ taip pat pristato ir „Standard Range Plus“ versiją, kurios parametrai yra geresni. Vienu įkrovimu nuvažiuojamas 386 km atstumas, maksimalus greitis siekia 225 km/val., o iki 96,5 km/val. (0-60 mph) įsibėgėja per 5,3 sekundės. Ši „Model 3“ versija kainuoja 37 tūkst. JAV dolerių ir „Tesla“ teigia, kad šis elektromobilis pasižymi „aukščiausios klasės interjero savybėmis“.

JAV „Tesla“ šias elektromobilių versijas savo klientams pradės pristatyti per artimiausias 2-4 savaites, priklausomai nuo elektromobilio versijos, o į Europą jos turėtų atkeliauti per „ateinančius 3-6 mėnesius“.

Pigiausi pelno neneša

Nors „Tesla“ apie elektromobilį „Model 3“ kalbėjo jau prieš trejus metus ir 35 tūkst. JAV dolerių kainos riba Elonui Muskui išliko nuolatiniu tikslu, jis yra teigęs ir tai, kad pigiausios elektromobilio versijos pardavimai duoda labai mažą pelną ir jei „Tesla“ eis tokiu keliu, ji praras pinigus bei mirs“.

Matyt, dėl šių priežasčių didžiausias dėmesys iki šiol buvo sutelktas į aukščiausios klasės „Model 3“ versiją.

Kol kas sunku pasakyti, ar naujasis žingsnis sumažins kompanijos pelną, tačiau „Tesla“ iškart pranešė ir dar vieną žinią. Nuo šiol visi pardavimai bus perkeliami į internetinę erdvę ir „Tesla“ uždarys daugumą savo fizinių parduotuvių, kad išliktų „finansiškai tvarūs“.

Norėdami pirkėjams kompensuoti šios paslaugos nebuvimą, kompanija įdiegia naują grąžinimo politiką.

Nuo šiol klientai galės grąžinti savo automobilius per septynias dienas, arba nuvažiavę 1600 kilometrų, ir atgaus visus pinigus.

„Kalbant pažodžiui, jūs galite nusipirkti „Tesla“ elektromobilį, su draugais savaitgalį nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų, ir tada jį nemokamai grąžinti“, – teigia „Tesla“ kompanija. – Siekiame užtikrinti aukščiausią vartotojų pasitenkinimo mūsų automobiliais lygį ir esame įsitikinę, kad norėsite „Model 3“ pasilikti sau.“

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(21 žmogus įvertino)
3.8571
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Porsche“ pasigyrė: jų naujasis kūrinys pralenks „Tesla Model X“ (5)

Vokietijos automobilių gamybos koncernas „Porsche“ patvirtino žinią apie 2020 metais...

Po pusšimčio metų atgimusi bendrovė pristatė keistą automobilį – tokio dar nesate matę specialiai DELFI iš Šveicarijos (42)

„Hispano-Suiza“ buvo automobilių gamintojas, kurio pavadinimą geriau žinojo istorinių...

Palygino, kurį automobilį vairuoti yra pigiausia: elektrinį, dyzelinį ar hibridinį (41)

Penkiose Europos šalyse elektra varomų automobilių įsigijimas ir eksploatacija tapo pigesnė nei...

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė (3)

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė. Stotelė įrengta Savivaldybės...

Pasikeitus automobilių bandymų procedūroms paaiškėjo, kodėl vairuotojai gamintojus kaltindavo melu (6)

Naujų lengvųjų automobilių techninių duomenų lentelėse pastaraisiais metais įvyko...

Top naujienos

Girnius apie pergale savivaldoje besidžiaugiančius „valstiečius“: Amerikoje paklaustų – ką rūkai? (175)

Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai ir Lietuvos socialdemokratai pasibaigusius...

Po triuškinamos pergalės Lazdijų r. naujoji merė žada paviešinti visus buvusio mero darbelius (127)

Visi prieš vieną. Tokia situacija Lazdijų rajone lėmė, kad po daugybės metų mero poste jį...

Broliai Lavrinovičiai – apie pakištą Jankūno koją, sunkius FIBA burtus ir „šventą karvę“ Prienuose laida „Krepšinio zona“ (2)

„Jei tau trisdešimt devyni, telefonas guli tyliai – tyli ant kėdės/Gal jau užteks liūdėt,...

Po rinkimų skaičiuojami tikrieji laimėtojai ir pralaimėtojai: situacija tarp lyderių jau netrukus gali pasikeisti (338)

Pasibaigę rinkimai į politinę areną atnešė ne vieną staigmeną. „ DELFI Dienoje “...

Nyderlandų policija suėmė šaudynių Utrechte įtariamąjį (100)

Olandijos policija pirmadienį suėmė įtariamąjį, siejamą su šaudymu tramvajuje Utrechto...

Kardiologas – apie mažai kam žinomą širdies ligų rizikos veiksnį: dėl to po 30 metų mirčių skaičius padvigubės (68)

Remiantis 2017 m. Lietuvos sveikatos statistikos duomenimis, pagrindinė mirties priežastis buvo...

Norėdamas sugėdinti šalies valdžią vyras nutiesė 1 metro ilgio autostradą (14)

Verslininkas pastatė metro ilgio greitkelio ruožą šiaurės rytų Rumunijoje : taip jis...

Sofio Gelašvili pasidalino tobulos figūros receptais: sportuoja kiekvieną dieną (48)

Žinoma verslininkė, grožio salono savininkė Sofio Gelašvili , jau pusantrų metų augina...

Gandrai jau pakeliui į Lietuvą: ką daryti, jei norite, kad jie įsikurtų šalia jūsų namų? (14)

Kovo 25 dieną Lietuvoje bus minimos Gandrinės , arba gandrų parskridimo diena. Būtent ši diena...

Mobilaus laiškininko darbo užkulisiai: kas jis ir ką veikia? (63)

Lietuvos pašte (LP) dirbančios laiškininkės Danutės Sucharevienės automobilio bagažinėje –...