Elektromobilių greito įkrovimo stotelių tinklas leis „Model S“ savininkams nemokamai ir neteršiant gamtos važiuoti Vokietijos greitkeliais ir pasiekti kai kurias vietoves Alpėse.

Pirmos šešios „Tesla“ stotelės buvo įkurtos Kalifornijoje 2012 m. rugsėjį. Po metų jos pasirodė Norvegijoje, o šiuo metu „Tesla“ turi 81-ą elektromobilių įkrovimo stotelę visame pasaulyje, iš kurių 14 – Europoje.

Gamintojo teigimu, Vokietijoje jų stotelės sujungia Kiolną, Frankfurtą, Štutgartą ir Miuncheną. Jos taip pat leidžia vokiečiams pasiekti Amsterdamą, Ciurichą ir Insbriuką. Nyderlandų elektromobilių stotelių tinklas sujungia Amsterdamą su Kiolnu ir Briuseliu, o stotelės Šveicarijoje sujungia Ciurichą su Ženeva.

„Tesla“ naudojamos greito įkrovimo stotelės yra galingesnės už visas kitas, šiuo metu esančias rinkoje. Teigiama, kad dėl to pusę „Model S“ automobilio baterijos galima įkrauti per 20 min. Stotelės yra įrengiamos šalia greitkelių, todėl šių elektromobilių savininkai gali važiuoti nuo stotelės iki stotelės.

Pigiausia „Tesla Model S“ versija Vokietijoje kainuoja nuo 71,4 tūkst. eurų (246,5 tūkst. Lt). Pirkėjams siūlomos dvi „Model S“ versijos – su 60 arba 85 kWh baterijomis. Pastarasis modelis su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 480 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)