aA
Be jokios abejonės, transporto priemonių saugą užtikrinančių sprendimų tobulinimas yra labai geras dalykas. Šiandien žmonės be didesnių sužalojimų išgyvena šiurpias avarijas, kurios prieš kelis dešimtmečius būtų kainavusios gyvybę, be to, diegiama vis daugiau programinių sprendimų, padedančių avarijų išvengti, teigia thetruthaboutcars.com.
Asociatyvi nuotr.
© Gamintojo archyvas

Nepaisant visų privalumų, tokie saugūs automobiliai brangiai kainuoja – ir ne tik juos įsigyti, bet ir taisyti.

„Risk Theory“ viceprezidentas Bobas Tschippertas teigia, kad vis tobulėjančios technologijos automobilių remontą pavertė tokia prabanga, jog draudimo bendrovės vis dažniau pradėjo rimčiau sugedusius automobilius nurašyti kaip nebeeksploatuojamus.

„Praeityje, jeigu mašina įvažiavote kitai transporto priemonei į galą, buvo apgadinamas variklis arba priekis. Dabar tokiu atveju oro pagalvės gali kainuoti nuo 1 iki 4 tūkst. dolerių, o dar visi tie priekyje įmontuoti jutikliai. Kaina išauga kaip ant mielių“, – tikina B. Tschippertas.

Per interviu „Automotive News“, B. Tschippertas sakė, kad Jungtinėse Valstijose tokią situaciją dar apsunkina ir keliuose augantis vairuotojų skaičius. Federalinės greitkelių administracijos turimi duomenys leidžia daryti išvadą, jog praeitais metais amerikiečiai nuvažiavo 2,4 proc. kilometrų daugiau. Juo daugiau ir ilgiau žmonės vairuoja, tuo daugiau avarijų įvyksta.

Nors kriterijai, kuriais remiantis sprendžiama, ar automobilio draudimas yra nuostolingas ir kaip konkreti transporto priemonė bus taisoma, kinta priklausomai nuo valstybės ir draudimo bendrovės, tendencija aiški – pastaraisiais metais remontas tampa vis didesne prabanga.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Europa išėjo iš proto dėl „Teslų“: „Model 3“ užsisakė tiek, kad nežinia, kaip spėti juos pristatyti (12)

Norvegija gana ilgą laiką buvo lyderė ir pagrindinė „ Tesla “ rinka Europoje. Norvegija...

„Mercedes-Benz“ į Lietuvą atvežė GLS: pasigyrė prabanga ir technologijomis (1)

Naujasis S klasės visureigis „ Mercedes-Benz GLS “ jau atvyko į Lietuvą. Nepriekaištingu...

Latvijos „2020 metų automobiliu“ išrinktas „Škoda Kamiq“ (2)

Įnirtingoje kovoje konkurso „Latvijos 2020 metų automobilis“ pagrindinį titulą iškovojo...

Elonas Muskas paskelbė, kurioje Europos šalyje stovės naujausia „Tesla“ gamykla (5)

Per Vokietijoje vykusį automobilių apdovanojimų renginį ir atsiimdamas „Golden Steering...

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

Top naujienos

Popieriniai milijonieriai: lietuviai emigrantai tapo įtariamų aferistų priedanga (6)

„Tu direktorius, tu milijonierius. Nori – atskrisk, pasiimk savo pinigus ir dink iš čia“, –...

Prezidento patarėjas užsimena apie platesnį turto apmokestinimą, automobilių mokesčio pokyčius (82)

Prezidento patarėjas Simonas Krėpšta mano, kad kitų metų biudžeto ambicija gerėja, tačiau...

Oficialūs rinkimų JK rezultatai: daugumą užsitikrino Johnsono toriai papildyta 07:20 val. (38)

Per Jungtinėje Karalystėje ketvirtadienį vykusius pirmalaikius parlamento rinkimus, itin svarbius...

Vos pasukęs už LKL būstinės kampo „Nevėžis“ grįžo prie senų įpročių (3)

Nauja panelė – sena suknelė. Finansinio skaidrumo viešai reikalaujanti Lietuvos krepšinio lyga (...

Euro zonos reformų planus stabdo suirutė Italijoje ir Vokietijoje

Euro zona pasiekė tam tikrą pažangą baigdama kurti bankų sąjungą ir reformuodama finansinės...

Lietuvos iniciatyva į ES klimato kaitos planus įtraukta netiesioginė žinutė dėl Astravo AE (2)

Lietuvos pasiekė , kad Europos Sąjungos ( ES ) kovos su klimato kaita įsipareigojimuose būtų...

ES – svarbus susitarimas dėl klimato plano: nepritarė tik Lenkija (2)

Europos Sąjungos ( ES ) šalių, išskyrus Lenkiją, lyderiai po intensyvių derybų Briuselyje...

The Economist

Viskas apie klimato kaitą: praeitis, dabartis ir ateitis (1)

Užduotis pakeisti klimato kaitą skatinančias nuo iškastinio kuro priklausomas technologijas vis...

Ilgai tylėjusi Asta Stašaitytė – atvirai apie gyvenimo išbandymus: išsiverkdavau, tada galėdavau važiuoti namo (33)

Kas labiausiai keri, kai sutinki žinomą laidų vedėją Astą Stašaitytę , tai atviras juokas,...

Ilgaamžiškumo paslaptis glūdi ne tik genuose: atsakymą rasite atidžiau pažiūrėję į savo antrą pusę

Ilgaamžiškumas dažnai laikomas tai pačiai giminei būdingu bruožu, tik nors genetika ir iš...