Viena iš „BMW M GmbH“ padalinio šakų – „Individual“ serijos automobilių gamyba. Išskirtinių poreikių turinčių klientų pageidavimai keliauja būtent šio skyriaus specialistams, kurie ir sprendžia, ką galima pasiūlyti pirkėjui.

Už M ir „Individual“ serijų automobilių pardavimus ir marketingą atsakingas Thomasas Langeneggeris DELFI sakė, kad dažniausiai pirkėjai domisi galimybe turėti išskirtinės kėbulo spalvos automobilį, o antras pagal populiarumą prašymas būna įsirengti kokybiškesnės odos saloną.

Įprastai pagal atskirą užsakymą pagamintų automobilių slenksčius, ratlankius, bagažinės dangtį ar sėdynės galvos atlošus puošia „Individual“ užrašas, tačiau gamintojai čia gali užrašyti pirkėjo vardą, suraityti autografą, įrašyti kompanijos pavadinimą. Trumpai tariant, išskirtinio automobilio pirkėjas pats renkasi, kurią dalį ir kaip nori pakeisti, o „BMW M GmbH“ padalinio atstovai tikina, kad jų galimybės praktiškai neribotos, jeigu užsakymas nekenkia automobilio saugumui ir atitinka kelių eismo taisykles.

Štai vienas šviesiai mėlyno „Bentley Continental“ kabrioleto savininkas atvyko į BMW saloną ir žmonai taip pat užsakė kabrioletą, kuris turėjo būti tokios pat kaip ir jo „Bentley“ kėbulo spalvos ir turėti šviesios odos saloną. Kitas klientas pageidavo, kad jo turimas auksas būtų panaudotas centrinės konsolės apdailai.

Paprašytas įvardyti tris keisčiausius užsakymus, kuriuos įgyvendino „Individual“ skyriaus specialistai, Th. Langeneggeris pirmiausia paminėjo automobilį, kurio savininkas (turintis žuvų verslą) užsigeidė salono apdailos su lašišos oda. Į įsimintiniausių užsakymų trejetuką pateko ir jachtų pardavėjo noras turėti BMW, kurio salono apdailai būtų panaudotas itin brangios juodmedžio rūšies medis. O dar vienas klientas pageidavo, kad galinės sėdynės atlenkiamame porankyje būtų įtaisyta papuošalų dėžutė su kodiniu užraktu.

Užsisakius „Individual“ modelį, pirkinio vairuotojui tenka laukti bent porą mėnesių ilgiau nei įprastai. O kaina priklauso nuo to, ko pageidaujate, tačiau net ir menkiausios smulkmenos pakeitimas papildomai kainuos bent 1 tūkst. eurų.

Statistika rodo, kad 2010 m. buvo parduoti 24 155 „BMW Individual“ serijos automobiliai, t.y. 47 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Didžiausia išskirtinių BMW modelių rinka yra Vokietija, antroje vietoje pagal klientų skaičių žengia JAV. Gamintojai pastebi, kad 2010-aisiais „BMW Individual“ automobilių pardavimai labiausiai išaugo Kinijoje (+275 proc.) ir Rusijoje (+182 proc.).

Pademonstravo naująjį BMW M5

BMW ir „Mini“ atstovų „Krasta Auto“ salone buvo galima pirmą kartą Lietuvoje pamatyti naująjį BMW M5, kuris oficialiai debiutavo rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje.

Svečiai iš „BMW M GmbH“ padalinio taip pat buvo atsivežę BMW 650i Cabrio, BMW 535d Touring ir elegantišką BMW 730d. Beje, vokiečiai atskleidė, kad pastarojo sedano vidaus apdailai panaudota 36 kv. metrų odos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)