„Sustiprintas priekinis buferis galia, dinamika ir patogia kabina pasižyminčiam „Volvo FH“ flagmanui suteikia daugiau apsaugos. Sunkvežimis yra pakankamai tvirtas ir gerai apsaugotas tais atvejais, kai kyla padidinta apgadinimų rizika“, – sako Ricardas Fritzas, „Volvo Trucks“ prekinio ženklo viceprezidentas.

Naujojo, sustiprinto „Volvo FH“ priekinio buferio inžinerinė koncepcija yra panaši, kaip ir sudėtingiems statybų darbams sukurto „Volvo FMX“ priekinės dalies. Buferio šonai ir karterio apsauga pagaminti iš 3 mm plieno. Į konstrukciją taip pat integruotos ir stacionarios pakopos.

Naujasis buferis leidžia išlaikyti daugiau nei 20 laipsnių įkalnės įveikimo kampą „Volvo FH“ sunkvežimiams su itin aukšta važiuokle, kuri buvo pristatyta 2014-aisiais. Sertifikuotas priekinis vilkimo įtaisas suprojektuotas atlaikyti net 36 tonų apkrovą, gali būti sumontuotas jau gamykloje.

Tvirtesnis, bet išlaikęs aukštos klasės įvaizdį

„Didžiausias iššūkis dizaineriams buvo suprojektuoti tvirtą, bet pernelyg vizualiai neišsiskiriančią priekinę dalį. Pleišto formos plieninių šoninių detalių linijos švelniai leidžiasi link buferio centro. Tai sukuria nuosaikią ir tvirtą dizaino išraišką, kuri išlaiko „Volvo FH“ sunkvežimių aukštos klasės įvaizdį“, – sako Rikardas Orellas, „Volvo Trucks“ dizaino direktorius.

Į priekį buferis yra išsikišęs 13,2 cm daugiau ir skirtas priimti visus smūgius bei apsaugoti žibintus ir kitas svarbias kėbulo dalis.

„Sustiprintu buferiu aprūpintas „Volvo FH“ yra puikiai paruoštas darbui sudėtingomis sąlygomis statybų aikštelėse ar miškuose. Be to, toks sunkvežimis yra puikus pasirinkimas gabenant sunkius krovinius šalyse, kuriuose yra sunkiau pravažiuojamų kelių“, – apibendrina Ricardas Fritzas.

Debiutuoja „Intermat“ parodoje Paryžiuje

Naujas, sustiprintas priekinis buferis, skirtas „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiams, bus pristatytas „Intermat“ statybų parodoje Paryžiuje balandžio 20-25 dienomis. Parodoje „Volvo Trucks“ taip pat pristatys „Volvo FMX“ ir „Volvo Construction Equipment“ statybinės technikos derinius, naująjį „Volvo FL“ su 4x4 transmisija bei modernias technologijas, tarp kurių bus „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)