„Atrodo, kad daug kas pamanė, jog mes dabar turėsime dirbti už dyką, nebegalėsime reikalauti susimokėti už priverstinį mašinos nuvežimą ir saugojimą. Tačiau Konstitucinio Teismo nutarime aiškiai pasakyta, kad transporto priemonės savininkas prieš atsiimdamas automobilį, jeigu nenori mokėti iškart, privalo pateikti adekvačią garantiją, kad įsiskolinimas bus sumokėtas vėliau. Mano nuomone, paprasčiau susimokėti, nei garantinius raštus pas notarą tvirtinti. Dažnai saugojimo aikštelėse atsiduria girtuoklių automobiliai. Kad kas nors apsiims už juos laiduoti, irgi smarkiai abejoju“, - LŽ teigė sulaikytų automobilių aikštelę valdančios ir priverstinio nuvežimo paslaugą teikiančios Kauno bendrovės Šančių autoserviso direktoriaus pavaduotojas Algimantas Juškevičius.
Aukštaitijos sostinėje Panevėžyje veikiančios įmonės „Automera“, kuri šiuo metu saugo pusantro šimto niekam nereikalingų mašinų, direktorius Antanas Petrauskas pasiguodė, kad nuo sausio bus tam tikrų permainų, tačiau jos esą mažai ką keičia.
„Konstitucija įtvirtina, kad privatų turtą be savininko sutikimo naikinti draudžiama. Nuo naujų metų galėsime tokias transporto priemones „Regitroje“ išregistruoti, bet kas iš to, turtinė automobilio savininko teisė vis tiek neliečiama. Supuvusiu metalo laužu virtusių mašinų, kurių niekas neatsiima daugiau nei kelerius metus, vis tiek negalime utilizuoti. Kalbame apie tai jau ne vienus metus, raštus į atitinkamas institucijas rašome, bet kol kas pokyčių horizonte nematyti“, - apgailestavo A.Petrauskas.