Elektromobilių įkrovimas nėra itin paprastas dalykas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio – įkrovimo stotelės turi skirtingas jungtis ir transporto priemones įkrauna skirtinga srove, tiek kintamaja vienfaze ir trifaze, tiek ir itin efektyvia nuolatine srove. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, šie skirtingi būdai lemia ir didelį laiko skirtumą, per kurį gali būti įkrautas elektromobilis.
"Continental" sprendimas elektromobiliams
© Gamintojo archyvas

Bet tai nereiškia, kad nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelės yra pats geriausias sprendimas, kadangi ši įkrovimo technologija palaikoma ne visuose elektromobiliuose ir juos galima įkrauti tik naudojant lėtesnį kintamosios srovės įkrovimą.

Todėl technologijų kompanija „Continental“ sukūrė universalų, skirtingų įkrovimo vietų infrastruktūros sprendimą – „AllCharge“ įkrovimo sistemą, kuri leidžia elektromobilius krauti naudojant bet kokią srovę ir maksimaliai efektyviu būdu.

Pirmą kartą ši sistema buvo pristatyta prieš mėnesį vykusiame „Continental TechShow2017“ renginyje, taip pat įvertinta prestižiniu „Auto Test“ žurnalo apdovanojimu „Jungiamumo“ kategorijoje „Auto Test Awards 2017“ ceremonijoje. Visuomenei šis pažangus elektromobilių įkrovimo būdas bus pristatytas rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.

„Džiaugiamės įvertinti šiuo apdovanojimu, kuris patvirtinimo, kad populiarėjant elektromobiliams reikia praktiškų ir greitų įkrovimo sprendimų, – atsiimdamas apdovanojimą Kelne vykusioje ceremonijoje sakė „Continental“ Pavarų departamento Technologijų ir inovacijų skyriaus vadovas dr. Oliveris Maiwaldas. – Kurdami „AllCharge“ sistemą mes pasitelkėme visą savo ilgametę patirtį ir žinias technologijų inovacijose ir siekėme, kad elektromobilių įkrovimas taptų toks pat paprastas kaip ir automobilio degalų užpylimas.“

„Continental“ inžinierių sprendimas yra neįtikėtinai paprastas. Vietoje to, kad automobilyje montuotų papildomą įrangą, kuri pritaikyta skirtingo tipo įkrovimo stotelėms, jie pačią elektros pavarą panaudojo kaip galingą įkrovimo sistemą. Šis sprendimas leido panaudoti esamus elektromobilio elementus, kadangi elektros pavara su srovės keitikliu naudoja tiek kintamąją, tiek ir nuolatinę srovę.

Iki dvylikos kartų greitesnis įkrovimas ir 230 voltų automobilio elektros grandinė

„AllCharge“ sistema leidžia elektromobilius krauti bet kokioje įprasto ir greitojo įkrovimo stotelėje ir yra pritaikyta iki 800 V siekiančiai įtampai bei 350 kW galiai.

„Vairuotojams daugiau nebereikės sukti galvos, kur rasti reikiamą įkrovimo stotelę. Jų elektromobilis bus pritaikytas visoms technologijoms, nuo vienfazės kintamosios srovės iki greitojo tiesioginės srovės įkrovimo stotelių“, – sako dr. O. Maiwaldas. Labiausiai naujos sistemos privalumas pasireikš kraunant elektromobilius įprastose miestų kintamosios srovės įkrovimo stotelėse (kurias įrengti kainuoja gerokai pigiau nei greitojo įkrovimo stoteles), kur „Continental“ technologija leis elektromobilius įkrauti iki dvylikos kartų greičiau nei tai įmanoma šiandien.

Be to, elektromobilis visada bus kraunamas maksimalia galia, tad jį įkraunant iš 350 kW greitojo įkrovimo stotelės, užteks vos 5 minučių, kad vėliau būtų galima nuvažiuoti maždaug 150 kilometrų,.

Dar vienas naujos krovimo technologijos privalumas yra jos dvikryptė srovės tiekimo galimybė. Tai reiškia, kad elektromobilis gali tiekti 230 V įtampos elektros srovę išoriniams prietaisams nuo nešiojamųjų kompiuterių iki šaldytuvų ir kitų buitinių prietaisų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ neskuba finansuoti „Uber“ varžovo (1)

Taksi programėlės kūrėjai „ Gett “ vargsta mėgindami surinkti daugiau lėšų, o...

„Tesla“ darbuotojai Vokietijoje išsireikalavo didesnių atlyginimų (3)

„ Tesla “ ir jos inžinerinio padalinio Vokietijoje darbuotojų lyderiai sutarė dėl naujos...

Atliktos kratos Vokietijos automobilių gamintojos BMW patalpose (18)

Europos Komisijos pareigūnai atlikto kratas Vokietijos automobilių gamybos kompanijos BMW...

„CityBee“ pasipildė dar vienu „Porsche“ (17)

Žiemai ruošiasi ne tik gamta, bet ir automobilių dalijimosi paslaugas teikiantis startuolis...

„Volvo“ trečiąjį ketvirtį padvigubino grynąjį pelną (3)

Švedijos sunkiasvorių transporto priemonių gamintoja „ Volvo “, prekiaujanti „Mack“,...

Top naujienos

Byra dar vienas? Ant Trijų Kryžių kalno atsivėrė plyšys (75)

Gausus lietus pakenkė ne tik Gedimino, bet ir Trijų Kryžių kalnui – pavasarį čia atsivėręs...

Kainų augimas įsibėgėjo: kas dar brangs (149)

Europos Sąjungos (ES) statistikos agentūros „ Eurostat “ duomenimis Lietuvoje kainos auga...

K. Sobčiak Rusijos prezidento rinkimuose: kam tai paranku? (15)

Vladimiras Putinas apie Rusijos ateitį kalba taip, lyg būtų ne tik esamas, bet ir būsimas...

Orai: iš šaltesnių orų gniaužtų pavyks ištrūkti, tačiau yra vienas bet (5)

Savaitės pradžioje vyraus šaltoki orai , krituliai numatomi tik kai kur. Visgi, antroje savaitės...

Nėščia moteris vos nemirė, kai vaisius „praspyrė“ gimdos sienelę

Viena nėščia moteris praėjusią savaitę vos išvengė mirties, kai jos vaisius...

Išsamius tyrimus atlikę „Raptors“ paviešino J. Valančiūno traumos detales (2)

Vėlyvą sekmadienio naktį Lietuvos laiku Toronto „Raptors“ ekipa išplatino pranešimą spaudai...

Šeimos krizę išgyvenantis A. Šedžius prabilo apie žmonos pasirinkimus: aš taip nedaryčiau (38)

Visai neseniai Lietuvą apskriejo žinia - Andriaus ir Monikos Šedžių šeimą ištiko krizė, tad...

Neišsemiamos dantų pastos pritaikymo galimybės

Vargu ar dažnas kada pagalvojo, kad dantų pastą galima naudoti ne vien dantims valyti. Be...

Plintanti tendencija – seksas kaip nuomos mokestis (2)

Besinuomojančių būstą skaičius išsivysčiusiose pasaulio šalyje nuolat auga, nes daugeliui net...

Orlaivio kapitonas: skrydžio metu sudėtingiausi du dalykai (84)

Nestandartinės situacijos dėl oro ar techninių nesklandumų skrydžio metu pilotui nekelia baimės,...