Naujokas išlaikė aiškius ryšius su pirmtaku – dizainas, siluetas, galinis oro aptakas aiškiai parodo, koks tai modelis. Tiesa, šis keturduris „sportininkas“ dabar atrodo dar tvirtesnis ir piktesnis, o dėl 2,5 cm pailgintos važiuoklės bazės salone galima jaustis erdviau. Gamintojai išpildė savo pažadą po variklio gaubtu įtaisyti daugiau nei 300 AG generuojantį agregatą.

Detroite atskleista, kad naujasis WRX STI turės 2.5 l, 305 AG turbininį „boxer“ variklį, kuris derinamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Vairuotojas galės naudotis įvairiomis išmaniomis sistemomis, tarp kurių bus ir SI-DRIVE, kuri leidžia rinktis iš trijų važiavimo režimų – „Intelligent“, „Sport“ ir „Sport Sharp“. Apie dinamines šio modelio savybes gamintojai kol kas nutyli.

Tai – Amerikos rinkai skirtas WRX STI, o europiečiai šią naujieną greičiausiai pamatys kovo pradžioje Ženevoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (325)