Žaliąja kilpa arba Žaliuoju pragaru vadinamoje 20,832 km ilgio Nürburgringo (Vokietija) trasoje gamintojai dažnai testuoja automobilius, o trasos rekordininkai pagrįstai vadinami greičiausiais pasaulyje, kai kalbama apie serijinius modelius.

Vairuojamas T.Mäkineno, „Subaru WRX STI“, kultinio „Impreza WRX STI“ automobilio sedano versija, Nürburgringo žiedinės trasos ratą įveikė per 7 minutes ir 55 sekundes, todėl nuo šiol šis modelis gali būti vadinamas greičiausiu serijiniu sedanu pasaulyje.

Ankstesnis sedanų rekordas priklausė „Porsche Panamera Turbo“ modeliui, turinčiam 500 AG variklį. Jis 2009 m. liepą tą patį ratą įveikė per 7 min. 56 sek. ir pagerino „Cadillac CTS-V“ rezultatą (7 min. 59 sek.), išsilaikiusį kiek daugiau nei metus.

„Automobilis buvo labai tiksliai valdomas. Ir posūkiuose, kurių šioje trasoje nestinga, ir įkalnėse, ir nuokalnėse, ir tiesiosiose – tai buvo 100 procentų prognozuojamas automobilis. Galiu pasakyti, kad STI konstruktoriai atliko labai gerą darbą – galingą variklį turintį automobilį drąsiai galiu vadinti fantastišku“, – po pasiekto rekordo komplimentų automobiliui negailėjo T.Mäkinenas.

Naujasis „Subaru WRX STI“ sedanas su „Symmetrical AWD“ transmisija yra varomas turbokompresoriniu 2.5 l, 300 AG varikliu. Lyginant su pirmtaku, naujasis automobilis tapo 5 mm žemesnis, jis turi patobulintą pakabą, važiuoklę, taip pat jis yra geriau valdomas.

Gamintojo atstovai Lietuvoje informuoja, kad greičiausias pasaulyje sedanas mūsų šalyje turėtų pasirodyti spalį, tačiau kiek jis kainuos, kol kas oficialiai neskelbiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)