Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime, „Levorg“ yra sportiškas universalas, todėl puikiai tinka ir sportiškumą mėgstančiam, ir funkcionalumą vertinančiam vairuotojui, kuriam pravers ir visų ratų varoma pavara.

Specialiai surengtame renginyje potencialiems klientams ar „Subaru“ mėgėjams vienas pirmųjų Lietuvoje naująjį modelį išbandė ralio meistras Dominykas Butvilas. Šiemet Europos ralio čempionato ERC2 klasėje bronzos medalį užsitikrinęs lenktynininkas rado panašumų tarp jo varžybose vairuojamo „Subaru WRX STI“ modelio ir naujojo „Levorg“.

„Automobilis puikiai klauso vairuotojo ir „laikosi“ ant kelio. Gal tai ir padangų nuopelnas, tačiau sukibimas su kelio danga buvo pavydėtinas ant įvairios dangos. O ir variklio galios tikrai pakako. Manau, kad pasijusti beveik lenktynininku galės kiekvienas, sėdęs prie šio modelio vairo. Nors žinodamas, kad vairuoji automobilį su turbininiu varikliu, lauki itin standžios sportiškos pakabos reakcijos, komforto buvo „per akis“. Man labai patiko tas komforto ir sportiškumo derinys. Toks sunkiai nusakomas jausmas: pakaba standi, bet maloniai standi ir leidžia važiuoti tikrai komfortiškai“, – teigė patyręs lenktynininkas.

Anot gamintojo, Baltijos šalyse dar iki oficialaus pristatymo jau buvo užsakyta 50 „Levorg“ modelių.

Nuo 26 tūkst. 490 eurų kainuojantis „Levorg“ siūlomas su nauju 1,6 litro benzininiu turbokompresoriniu varikliu (jo galia 170 AG 125 kW), iki 100 km/val. šis sportiškas universalas įsibėgėja per 8,9 sek., o gamintojai deklaruoja itin patrauklias degalų sąnaudas – vidutiniškai 100 km kelionei reikia 6,9 litro benzino, variklis atitinka „Euro 6b“ ekologinį standartą. Beje, alternatyvos gamintojas nesiūlo: „Levorg“ parduodamas su tik su CVT bepakopiu variatoriumi, mechaninės pavarų dėžės rinktis nėra galimybės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)