aA
Esate modernus automobilių gamintojas, tačiau dar neturite savo elektrifikacijos strategijos? Pakliuvote į rimtą bėdą. Jūsų pečius ne tik užguls kaltinimų nemylint Motinos Gamtos lavina, bet ir praleisite puikią progą jau artimoje ateityje džiaugtis gerais pardavimais.
Koncepcinis "Subaru Viziv" (asociatyvi nuotr.)
© Reuters / Scanpix

Be jokios abejonės, elektriniai automobiliai šiuo metu pasaulyje sudaro vos 1 proc. visų naujų modelių pardavimų, tačiau rinka sparčiai auga, o tokius pokyčius skatina politinis spaudimas ir nauji teisės aktai. Kai kurie regionai, pavyzdžiui, Kalifornijos valstija JAV, gali džiaugtis, kad čia įkraunami elektriniai automobiliai sudaro jau 5 proc. metinių pardavimų.

Akivaizdu, kad „Subaru“ reikia pagalbos, nes jis neparduoda nė vieno elektrinio automobilio.

Gamintojas apleido „Crosstrek (arba XV) Hybrid“ gamybos planus, o vienintelis baterija aprūpintas įkraunamas modelis „Stella EV“ buvo parduodamas tik Japonijoje ir buvo visiškai nepopuliarus. Nors „Subaru“ ir gamina pakankamai gerus automobilius, elektromobilių srityje gamintojui nelabai sekasi.

Taigi, „Subaru“ ieško pagalbos.

Nors kažkokį elektrifikacijos projektą ir turi, vyriausiasis „Subaru“ technikos vadovas Takeshi Tachimori „Automotive News“ sakė, kad bendrovė tiek gamindama naują įkraunamą hibridą, tiek elektrinį automobilį kliausis „Toyota“ pagalba.

„Šiemet pristatysime naują įkraunamą hibridą, o jam pasitelktos „Toyota“ technologijos“, – paaiškino T. Tachimori.

Daugiausiai technologijų bus panaudota iš „Toyota Prius“ modelio, tačiau su daugybe korekcijų. „Subaru“ hibridiniuose modeliuose jėgainės bus montuojamos išilgai, o ne skersai, tačiau naudos dalį tų pačių detalių. Nedidelis kompanijos vystymo ir kūrimo departamento biudžetas verčia įmonę pinigus leisti dabartinių opozicinių variklių tobulinimui ir saugumo sistemoms.

„Subaru“ norėtų elektrinį automobilį rinkai pristatyti jau 2021 metais. Ir ši programa neatsiejama nuo „Toyota“ paramos. Be to, „Subaru“ nusprendė prisijungti prie pastarosios „EV CommonArchitecture Spirit Co.“ programos, kur dar dalyvauja „Mazda“ ir „Denso“.

Pagrindinis grupės tikslas – kartu vystyti pagrindines struktūrines elektrinių automobilių technologijas. „Subaru“ kartu su „Suzuki“, „Hino“ ir „Daihatsu“ – programos naujokai, tačiau T. Tachimori įsitikinęs, kad tai puiki galimybė jo bendrovei neatsilikti nuo naujovių.

„Turėdami reikiamą technologinį pagrindą, automobilių gamintojai gali sutaupyti nemažai išteklių“, – pridūrė jis.

Nepaisant to, „Subaru“ nesitiki, kad elektrifikuoti automobiliai taps geriausiai parduodamais iš jo siūlomo asortimento. T. Tachimori tvirtina, kad naujasis įkraunamas hibridas bus pardavinėjamas tik šalyse, kur galioja itin griežtos taršos kontrolės taisyklės.

„Visi iki vieno automobilių gamintojai jaučia spaudimą. Mes neturime reikiamų žinių, kaip keisis baterijų technologijos, kaip spręsime tokias problemas ar kaip veiksmingiausiai jomis pasinaudoti. Automobilių gamintojai dar tik aiškinasi, kaip atrodys bazinė elektrinių automobilių struktūra“, – akcentuoja T. Tachimori.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Po pasiūlymo prie B kategorijos duoti ir motociklo „teises“: sprendžiama trijų žmonių problema (94)

Seimo narys Petras Čimbaras užregistravo Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo (SEAKĮ)...

Jeremy Clarksonas paaiškino, kodėl jam reikėjo tokios didelės algos, kai dirbo „Top Gear“ (10)

Ne paslaptis, kad buvę ir dabartiniai laidos „ Top Gear “ („Aukščiausia pavara“) vedėjai...

„Porsche Taycan“ ruošia debiutui: Italijos lenktynių trasoje „kankino“ 24 valandas

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ intensyviai ruošiamas artėjančiam serijinio...

Sugalvojo, kaip važiuoti saugiau: leis automobiliams iš anksto žinoti, kokia kelio danga priekyje (1)

Kelias nežinomas, o oras nepastovus, tad kelio danga vietomis sausa, o kai kur – šlapia. Tokios...

„Audi“ pristatė naujos kartos „RS6 Avant“: žada nustebinti vairuotojus (27)

Pristatęs naują „ Audi RS 6“, „ Audi Sport “ padalinys verčia naują galingų „Avant“...

Top naujienos

Darius Kuolys: jie jaučiasi taip, lyg Dievas jiems būtų padovanojęs Lietuvą (178)

Būsimos valdančiosios koalicijos sudėtis po 2020 m. Seimo rinkimų priklausys ir nuo prezidento...

Sinkevičius: tokio didelio palaikymo nesitikėjau papildyta (103)

Ketvirtadienį Seime buvo balsuojama dėl Virginijaus Sinkevičiaus kandidatūros į eurokomisarus....

Opozicija kreipiasi į Konstitucinį Teismą dėl Vyriausybės įgaliojimų legalumo

Nors parašų rinkimas Seime dar nesibaigė, bet opozicija jau yra surinkusi pakankamai parašų...

Prezidentūros atstovas Seime: švedai skambino ambasadai dėl miškų įstatymo Seimas atmetė Nausėdos veto; papildyta (104)

Ketvirtadienį Seimo posėdyje, svarstant miškų įstatymą, Respublikos Prezidento vyriausiasis...

Merkel Borisui Johnsonui davė 30 dienų Prancūzija: blogiausias scenarijus artėja (72)

Berlynas, rugpjūčio 22 d. (AFP-BNS). Vokietijos kanclerė Angela Merkel , trečiadienį...

Milijardierius Caudwellas su Modesta Vžesniauskaite įsirenginėja brangiausią Britanijoje namą: per jį tekės upė (169)

Londono apribotos rizikos fondo lopšys turi naują nekilnojamojo turto karalių. Milijardierius,...

Nuosavo būsto svajonė: po kiek pradiniam įnašui atsideda lietuviai (134)

Norint gauti paskolą būstui, reikia būti sukaupus pradinį įnašą , kuris padengtų bent 15...

Vasaros veltui nešvaistęs Milaknis: ateina tas laikas, kai vėl pasiilgsti krepšinio ketvirtadienį – pirmoji treniruotė (2)

Į Kauną jau atvykę „Žalgirio“ komandos naujokai bei Lietuvoje likę žalgiriečiai...

Psichologė atsakė, kaip po atostogų greitai įsilieti į darbą: štai ką darote blogai (1)

Dažno nuotaika sekmadienio vakarą apkartina jausmas, kad priešaky ir vėl laukia darbo savaitė....

Po metalo laužu – sovietų mokslininkų pasididžiavimas: atidarę šį dangtį, kristumėte žemyn net 12 km (61)

Jei žinote, kur ieškoti, tai giliai vakarų Rusijoje rasite nedidelę surūdijusio metalo laužo...