Esate modernus automobilių gamintojas, tačiau dar neturite savo elektrifikacijos strategijos? Pakliuvote į rimtą bėdą. Jūsų pečius ne tik užguls kaltinimų nemylint Motinos Gamtos lavina, bet ir praleisite puikią progą jau artimoje ateityje džiaugtis gerais pardavimais.
Koncepcinis "Subaru Viziv" (asociatyvi nuotr.)
© Reuters / Scanpix

Be jokios abejonės, elektriniai automobiliai šiuo metu pasaulyje sudaro vos 1 proc. visų naujų modelių pardavimų, tačiau rinka sparčiai auga, o tokius pokyčius skatina politinis spaudimas ir nauji teisės aktai. Kai kurie regionai, pavyzdžiui, Kalifornijos valstija JAV, gali džiaugtis, kad čia įkraunami elektriniai automobiliai sudaro jau 5 proc. metinių pardavimų.

Akivaizdu, kad „Subaru“ reikia pagalbos, nes jis neparduoda nė vieno elektrinio automobilio.

Gamintojas apleido „Crosstrek (arba XV) Hybrid“ gamybos planus, o vienintelis baterija aprūpintas įkraunamas modelis „Stella EV“ buvo parduodamas tik Japonijoje ir buvo visiškai nepopuliarus. Nors „Subaru“ ir gamina pakankamai gerus automobilius, elektromobilių srityje gamintojui nelabai sekasi.

Taigi, „Subaru“ ieško pagalbos.

Nors kažkokį elektrifikacijos projektą ir turi, vyriausiasis „Subaru“ technikos vadovas Takeshi Tachimori „Automotive News“ sakė, kad bendrovė tiek gamindama naują įkraunamą hibridą, tiek elektrinį automobilį kliausis „Toyota“ pagalba.

„Šiemet pristatysime naują įkraunamą hibridą, o jam pasitelktos „Toyota“ technologijos“, – paaiškino T. Tachimori.

Daugiausiai technologijų bus panaudota iš „Toyota Prius“ modelio, tačiau su daugybe korekcijų. „Subaru“ hibridiniuose modeliuose jėgainės bus montuojamos išilgai, o ne skersai, tačiau naudos dalį tų pačių detalių. Nedidelis kompanijos vystymo ir kūrimo departamento biudžetas verčia įmonę pinigus leisti dabartinių opozicinių variklių tobulinimui ir saugumo sistemoms.

„Subaru“ norėtų elektrinį automobilį rinkai pristatyti jau 2021 metais. Ir ši programa neatsiejama nuo „Toyota“ paramos. Be to, „Subaru“ nusprendė prisijungti prie pastarosios „EV CommonArchitecture Spirit Co.“ programos, kur dar dalyvauja „Mazda“ ir „Denso“.

Pagrindinis grupės tikslas – kartu vystyti pagrindines struktūrines elektrinių automobilių technologijas. „Subaru“ kartu su „Suzuki“, „Hino“ ir „Daihatsu“ – programos naujokai, tačiau T. Tachimori įsitikinęs, kad tai puiki galimybė jo bendrovei neatsilikti nuo naujovių.

„Turėdami reikiamą technologinį pagrindą, automobilių gamintojai gali sutaupyti nemažai išteklių“, – pridūrė jis.

Nepaisant to, „Subaru“ nesitiki, kad elektrifikuoti automobiliai taps geriausiai parduodamais iš jo siūlomo asortimento. T. Tachimori tvirtina, kad naujasis įkraunamas hibridas bus pardavinėjamas tik šalyse, kur galioja itin griežtos taršos kontrolės taisyklės.

„Visi iki vieno automobilių gamintojai jaučia spaudimą. Mes neturime reikiamų žinių, kaip keisis baterijų technologijos, kaip spręsime tokias problemas ar kaip veiksmingiausiai jomis pasinaudoti. Automobilių gamintojai dar tik aiškinasi, kaip atrodys bazinė elektrinių automobilių struktūra“, – akcentuoja T. Tachimori.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuviai šluoja automobilius JAV: baiminasi, kad kainos gali šokti aukštyn (186)

Po to, kai ES įvedė atsakomuosius muitus Donaldo Trumpo tarifams, smarkiai šoktelėjo motociklų...

Trumpo tarifai jau smogė motociklų rinkai (58)

Į Lietuvą vis dar atvyksta motociklai iš JAV, kurie bus apmokestinti 6 proc. muito tarifu. Jei...

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (37)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (117)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Top naujienos

Keturių mažamečių mama kaimu grožisi valydama kaminą (18)

Vaikštome su Daiva Mikelioniene jos šeimos sodyboje Verstaminų kaime. Apžiūrėti visam turtui...

Prakeiksmas yra ne juokai: ar tai tikrovė, ar tik silpnų žmonių baimės? (74)

Kunigas egzorcistas Arnoldas Valkauskas DELFI teigia, kad prakeikti galima tik tuos, kurie yra...

Ligoninių pertvarka: žmonės bijo, kad susirgę nebeturės kur eiti (32)

Seimui rengiantis spręsti, ką daryti su prezidentės Dalios Grybauskaitės prašymais pataisyti...

Turime dvi problemas – emigraciją į užsienį ir emigraciją į Vilnių (249)

Pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Rygos įsikūrusio Rokiškio Nepriklausomybės aikštėje...

Po Trumpo ir Putino susitikimo – nedviprasmiškas JAV signalas Rusijai: mes jus stebime (669)

Ar Rusija, JAV prezidento nuomone, yra priešininkė? Tokio klausimo kelis sykius pastaruoju metu...

Jau po poros metų tokių specialistų paklausa išaugs triskart (9)

Vos už poros metų – 2020-aisiais – Lietuvoje reikės nemažiau kaip 300 informacinių sistemų,...

Gyvybingumu stebinantis interjeras: dizaineriai laužė visus stereotipus (5)

Įsiurbti į pilką didmiesčio kasdienybės rutiną dažnai pasvajojame apie pabėgimą į pavasario...

Į šią šalį verta vykti vien dėl maisto: viskas, ką būtina paragauti Portugalijoje (39)

Portugalijoje praleidau 12 dienų , gyvenau 3 miestuose, pamačiau labai daug, paragavau dar daugiau....

Apgaulingas vasaros karštis: jei pykina, nebūtinai reiškia, kad apsinuodijote (3)

Išsiilgta saulė ir karštis ne visada reiškia puikias atostogas . Specialistai perspėja, kad...

Tylą dėl vizito pas Erdoganą nutraukęs Ozilas paaiškino, kodėl palieka Vokietijos rinktinę (4)

Fiasko patyrusios Vokietijos futbolo rinktinės senbuvis Mesutas Ozilas viešai paaiškino skandalą...