aA
Naujos kartos „Audi A3“ modelių šeimą papildė kabrioletas. Apie šią naujieną gamintojas pranešė Frankfurto automobilių parodos išvakarėse.
Audi A3 kabrioletas
Audi A3 kabrioletas
© Gamintojo nuotr.

Naujasis „Audi A3 Cabrio“ šiek tiek didesnis ir platesnis už pirmtaką. Ilgis nuo 4,24 m padidėjo iki 4,42 m. Ratų bazė nuo 2,58 m ūgtelėjo iki 2,6 m, o plotis – nuo 1,77 m iki 1,79 m. Tiesa, automobilio aukštis šiek tiek sumažėjo ir naujasis „Audi A3 Cabrio“ yra 15 mm žemesnis. Didesni automobilio matmenys leido net 60 litrų padidinti bagažinės talpą – dabar ji siekia 287 l. Tai kabriolete – didelis privalumas, mat dažniausiai tokiu atveju nemažą bagažinės dalį užima sulankstomo stogo skyrius.

Priekinę automobilio dalį puošia atpažįstamos radiatoriaus grotelės. Po jomis įdomiai suformuotas priekinis buferis su dviem oro įleidimo kiaurymėmis paryškina gerai atpažįstamą „Audi A3“ šeimynos išvaizdą. Tarp grotelių suformuotuose žibintų blokuose žvilgsnį traukia LED dienos šviesos lempučių linija. Klientui pageidaujant gali būti montuojami LED priekiniai žibintai.

Sulankstomo stogo konstrukcija

„Audi A3“ kabrioletas dengtas sulankstomu medžiaginiu stogu su stikliniu galiniu langu. Visi stogo standieji ir techniniai elementai pagaminti iš lengvų magnio ir plieno lydinių. Uždengimo mechanizmas elektrohidraulinis, valdomas vieno mygtuko paspaudimu. Paspaudus šį mygtuką, stogas automatiškai užsidengia arba susilanksto per 18 sek. Stogą uždengti arba sulankstyti galima automobiliui važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Stogas susilanksto į 3 segmentus ir susideda į už galinių sėdynių esantį ir bagažinės talpą tik minimaliai ribojantį skyrių.

Įprastos konstrukcijos medžiaginis stogas – juodos spalvos. Papildomai galima užsakyti padidinto standumo ir pagerintos garso izoliacijos sulankstomą stogą. Šio stogo segmentai suformuoti iš medžiaga dengto standaus putplasčio ir pasižymi geresnėmis garso izoliacijos savybėmis. Tokio stogo išorė gali būti juodos, pilkos arba rudos spalvos. Vidinė šio stogo dalis gali būti juodos arba sidabro spalvos. Priklausomai nuo pasirinkto komplektacijos varianto, automobilyje gali būti sumontuotas arba papildomai užsakomas galinis apsaugos nuo vėjo ekranas ir unikalus, vairuotojo ir priekinio keleivio galvos lygyje sumontuotas šildytuvas, veikiantis esant sulankstytam stogui. Apsaugos nuo apsivertimo sistema paslėpto tipo, sudaryta iš dviejų pavojaus atveju iššokančių saugos elementų.

Tuščias bazinės komplektacijos Audi A3 kabrioletas sveria 1365 kg – 50 kg mažiau už pirmtaką, nors yra didesnis ir turtingiau sukomplektuotas. Galima rinktis vieną iš 16 galimų kėbulo spalvų.

Pavaros mechanizmas

Nuo pardavimo pradžios bus galima rinktis vieną iš trijų variklių. 1.4 TFSI versija – su 1.4 l darbinio tūrio, 140 AG benzininiu varikliu. Jame įdiegta automatinio 2 cilindrų atjungimo kai variklis dirba nedidelėmis apkrovomis funkcija („Cylinder on demand“ technologija).

1.8 TFSI – šiek tiek galingesnis, t.y., 1,8 l darbinio tūrio, 180 AG galios benzininis variklis. Pageidaujantys dyzelinio agregato, gali rinktis 2.0 TDI – 2.0 l darbinio tūrio, 163 AG dyzelinį variklį. Vėliau asortimentą papildys ir 110 AG dyzelinis 1.6 TDI bei išskirtinei Audi S3 kabrioleto modifikacijai pritaikytas 300 AG galios 2.0 TFSI. Visuose varikliuose pritaikytas tiesioginis degalų įpurškimo ir turbininių technologijų derinys bei „start-stop“ sistema.

Dėl naujų technologijų pirmieji trys varikliai gerokai galingesni, tačiau 12% ekonomiškesni už savo pirmtakus. Pavyzdžiui, „Audi A3 Cabrio“ su 1.4 TFSI varikliu nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,1 sek., 100 km kelio sunaudoja 5,0 l benzino, į aplinką išmeta 114 g/km CO2.

„Audi A3“ kabrioletas su 1.8 TFSI varikliu bus komplektuojamas 7 laipsnių automatine „S tronic“ pavarų dėže. 1.4 TFSI ir 2.0 TDI gali būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šiek tiek vėliau bus galima įsigyti modelį su „quattro“ visų ratų pavara – šiuo metu tai yra absoliuti naujovė kompaktinių kabrioletų segmente.

Šį modelį Vokietijoje bus galima užsisakyti jau šį rudenį, o pirmuosius klientus automobilis pasieks 2014–ųjų pradžioje. Standartinės komplektacijos kabrioletas su 140 AG 1.4 TFSI varikliu kainuos nuo 31 700 eurų (109,4 tūkst. Lt).

Ruošia „Audi S3 Cabrio“

Po kelių mėnesių „Audi“ planuoja pirkėjams pasiūlyti ir sportišką „S3 Cabrio“. Jo ratus suks 300 AG pajėgumo keturių cilindrų 2.0 TFSI variklis, išvystantis iki 380 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. „Audi S3 Cabrio“ su „S tronic“ automatine pavarų dėže įsibėgėja per 5,4 sek., o 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 7,1 l benzino. Dėl sportinės pakabos „S3 Cabrio“ kėbulas bus 25 mm žemesnis, nei įprastos modifikacijos A3 kabrioleto.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Elonas Muskas pareiškė, kad „Cybertruck“ pikapas bus kitoks, nei dabar (1)

Labai populiarios „Jay Leno’s Garage“ televizijos laidos vedėjas Jay Leno pasikvietė Eloną...

„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį „e-Traveller“ ir daugiau galimybių kelionių metu (2)

„ Peugeot “ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį...

„Toyota“ atnaujino „Hilux“: turi galingesnį variklį ir modifikuotą važiuoklę (8)

„ Toyota “ pristato naująjį „Hilux“: atnaujintas pikapo dizainas, po kapotu montuojamas...

Antausis Kelių direkcijai dėl eismo saugumo: per dvejus metus nerado būdų nupirkti greičio matuoklių (42)

Po Susisiekimo ministerijos atlikto audito Lietuvos automobilių kelių direkcijoje ( LAKD ),...

„Volkswagen“ parodė, kaip atrodys naujas „Arteon“ (2)

„ Volkswagen “ jau parodė pirmuosius naujojo „ Arteon “ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu...

Top naujienos

Po Estijos nusikalstamo pasaulio „krikštatėvio“ nužudymo – chaosas: nieko panašaus dar nebuvo (65)

Kodėl po Estijos nusikalstamo pasaulio „krikštatėviu“ vadinamo Nikolajaus Tarankovo mirties...

Tokios krizės automobilių prekeiviai dar nematė: pirkėjų nė kvapo (70)

Dėl koronaviruso paskelbtas karantinas paralyžiavo visą Lietuvos verslą, bet automobilių prekyba...

Orai: per Lietuvą keliaus audros debesys (2)

Sekmadienį virš Rytų Žemaitija nusidrieks kontrastingas atmosferos frontas. Vakariniuose rajonuose...

Priversta saviizoliuotis iš Norvegijos grįžusi lietuvė: man aiškiai parodė, kad esu emigrantė ir antrarūšė budulė (690)

Karantinas Lietuvoje šiuo metu yra labai sušvelnintas, o nuo birželio 1 d. buvo ir išplėstas...

COVID-19 sirgęs vyras apibūdino ligos pradžią: net nejuto, kad smarkiai karščiuoja (135)

„Įprastai, kai turi temperatūros, jauti šaltkrėtį, nuovargį, o šįkart to nebuvo“, –...

Statė namą sau, bet neliko nepastebėtas didelio koncerno: lietuvio būsto idėja sulaukė pasisekimo (197)

Tomui Petrauskui – 26-eri, tačiau jis šiandien savomis rankomis stato modulinius ekologiškus...

Tragedija, pakeitusi fechtavimosi sportą: olimpinis čempionas mirė nuo lūžusios rapyros dūrio į akį (45)

Šiuolaikiniame fechtavimosi sporte traumos – didelė retenybė: kostiumai ir kaukės patikimai...

Bedarbio statusas: kaip mokėti PSD ir kokių naujų išmokų tikėtis jau netrukus (96)

Vienuoliktą karantino savaitę Užimtumo tarnyba „suskaičiavo viščiukus“. Karantininės...

Kruvinas vakaras Kroatijoje: Golubickui lūžo žandikaulis – reikalinga operacija (1)

Atnaujintas Kroatijos futbolo čempionatas itin prastai prasidėjo 20-mečiui saugui iš Lietuvos...

Paulius Jurkevičius. Kava su sviestu ir kiti klausimai daktarui (112)

Vieni jį dievina. Kiti keiksnoja. Vieni giria jo profesijos išmanymą. Kiti be gailesčio...

|Maža didelių žinių kaina