patentinės informacijos aišku, kad variklis bus montuojamas priekyje, tad žurnalistai spėja, jog naujasis automobilis dešimtmečio pabaigoje pakeis panašiai konstruojamą „F12 Berlinetta“. Tačiau „naujokas“ išsiskirs tuo, kad turės grindyse montuojamas plonas baterijas ir ant galinės varančiosios ašies montuojamą elektros variklį.

Anot specialistų, tokia hibrido architektūra puikiai tiks kitiems būsimiems modeliams: tiek su priekyje, tiek su viduryje montuojamu varikliu.

Pirmojo savo hibridinio modelio koncepciją „Ferrari“ pademonstravo 2010 metais, taip pat panaudojo elektrinius variklius riboto tiražo „LaFerrari“ superautomobilyje, kurį išleido 2013-aisiais.

Tačiau naujas automobilis bus pirmasis serijinis Italijos kompanijos hibridinis modelis. Įmonė tokį strateginį sprendimą lemia tuo, kad ateityje dauguma megapolių dėl taršos problemų draus centrinėje miesto dalyje vairuoti iškastiniu kuru varomus automobilius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)