aA
2020 metų pabaigoje pasirodysiantis atnaujintas „Opel“ gamos flagmanas „Insignia“ į šį segmentą atneš pastebimų pokyčių. GSi versija bus sportiškiausias modelis su keturių varančiųjų ratų pavara, automobilis gaus naujus variklius ir pirmasis klasėje turės išmaniuosius LED matricos priekinius žibintus. Nuo pat pradžių pirkėjams bus siūlomi modeliai tiek su penkerių durų hečbeko, tiek ir su universalo kėbulais, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Startuoja išankstiniai naujojo „Opel Insignia“ modelio užsakymai
© Gamintojo archyvas

Ekonomiški ir galingi varikliai

Į „Insignia“ modelius montuojami nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai komplektuojami su 8 arba 9 laipsnių automatinėmis transmisijomis. Automatiškai valdomos uždengiamos oro tiekimo angos automobilio priekyje leido pagerinti aerodinamiką – dėl šio sprendimo „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25 Cd ir tai yra geriausias segmento rodiklis. Palyginti su pirmtaku, vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) yra iki 18 proc. mažesnės.

Benzininių variklių gamoje standartinis bus su devynių laipsnių automatine transmisija montuojamas 200 AG pajėgumą suteikiantis 2 litrų motoras su turbokompresoriumi. Galingesnė to paties motoro versija naudojama sportiškam GSi modeliui su keturių varančiųjų ratų pavara.

Taip pat siūlomi du dyzeliniai agregatai: 1,5 litro, 120 AG ir 2 litrų 175 AG. Pastarieji komplektuojami su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis. 175 AG pajėgumo dyzeliniam modeliui taip pat galima ir keturių varančiųjų ratų pavara.

Į „Insignia“ modelius montuojama naujos kartos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymu. Pažangi sistema sukimo momentą perduoda milisekundės tikslumu, taip pasiekiamas optimalus sukibimas ir užtikrinama, kad automobilis važiuos ten, kur nori vairuotojas. Įranga veikia bet kokiomis sąlygomis, taip pat ir ant slidžios dangos, o posūkiuose didesnis sukimo momentas perduodamas išoriniams ratams.

Pagal pasirinktą variklį ir apdailą standartinėje įrangoje gali būti „FlexRide“ adaptyvioji pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais. Kartu su naujomis automatinėmis transmisijomis ir visų varančiųjų ratų sistema tokia važiuoklė pagerina važiavimo komfortą.

Gausi standartinė įranga

Rinkoje pasirodys trijų įrangos lygių „Insignia“ modeliai, iš kurių kaina ir siūlomais privalumais išsiskiria „Innovation Plus“ versijos. Jos aprūpintos „Full LED“ priekiniais žibintais, šiuolaikiška navigacijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, berakčiu užvedimu ir ergonominėmis AGR sėdynėmis.

„Executive“ ir „Executive GS“ modelių standartinėje įrangoje bus elektra valdomos odinės sėdynės su dviejų skirtingų nustatymų atmintimi, masažo ir vėdinimo funkcijomis. „Executive GS“ išorės dizainas išsiskiria stilingais naujais 20 colių ratlankiais ir „GS Line“ apdaila, šis modelis taip pat siūlomas su „Bose“ garso sistema. Sportiškiausias GSi modelis komplektuojamas su 230 AG pajėgumo benzininiu varikliu, visų varančiųjų ratų sistema ir automatine transmisija.

„Insignia“ interjere montuojamos AGR sertifikuotos sėdynės su įvairiomis komforto funkcijomis ir plačiu medžiaginių bei odinių apmušalų pasirinkimu. „Innovation Plus“ įrangos lygio AGR sėdynės aptrauktos medžiaga, o visų kitų modelių standartinėje įrangoje – odinės ir valdomos elektra su atminties nustatymais, masažo ir vėdinimo funkcijomis.

Pažangios pagalbinės sistemos

Adaptyvūs „IntelliLux LED“ matricos priekiniai žibintai keičia „Opel Insignia“ išorės dizainą ir suteikia geresnį matomumą tamsoje – juos sudaro net 168 atskiri LED elementai, todėl žibintai į aplinkos pokyčius reaguoja greičiau ir tiksliau. Tokie žibintai suteikia vairuotojams optimalų matomumą, tuo pat metu neakina kitų eismo dalyvių.

Naujiesiems „Insignia“ modeliams siūloma multimedijos įrangos ir pagalbinių sistemų gausa. Tarp svarbiausių yra eismo juostos palaikymo pagalba, automatinis avarinis stabdymas važiuojant nedideliu greičiu, pėsčiųjų fiksavimas ir parkavimo davikliai priekyje bei gale. Taip pat galima rinktis adaptyviąją greičio palaikymo sistemą, projekcinį ekraną, sistemas, įspėjančias apie kliūtis aklosiose zonose, skaitmeninę atbulinės eigos kamerą ir pažangią parkavimo pagalbą.

Siūloma įspėjimo apie kliūtis važiuojant atbuline eiga sistema užtikrina saugumą pajudant iš stovėjimo vietos. Jai naudojami radarai, kurie iki 20 metrų atstumu 90 laipsnių kampu fiksuoja į kairę ir dešinę už „Insignia“ galinės dalies esančius objektus. Apie kliūtis vairuotojas įspėjamas pranešimais ekrane ir garsiniu signalu.

Moderni visų naujosios „Insignia“ modelių standartinės įrangos navigacijos sistema leidžia naudotis „Apple Car Play“ ir „Android Auto“. Joje taip pat realiu laiku rodoma eismo situacija, atnaujinami žemėlapiai ir parenkamas optimaliausias maršrutas. Svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama standartiniame 8 colių skaitmeniniame ekrane, o papildomai galima rinktis projekcinį ekraną.

Lietuvos prekybos salonuose jau priimami naujųjų „Opel Insignia“ užsakymai. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 22 400, o versijos su visų varančiųjų ratų pavara – nuo 33 900 eurų. Automobiliams suteikiama penkerių metų arba 100 tūkst. kilometrų ridos garantija.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
4.6667

Nidoje duris atvėrė pirmasis unikalios koncepcijos „Porsche NOW“ centras (2)

Kuršių marių fone, Nidoje, duris atvėrė Lietuvoje analogų neturintis „žaliasis” sportinių...

„Daimler“ ketina iki 2030 m. visiškai pereiti prie elektromobilių

Vokietijos automobilių gamintoja „ Daimler “ paskelbė investuosianti 40 mlrd. eurų į...

Užsimojo: Lietuvoje neliks kelių, siauresnių nei 5 metrai (10)

Lietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto...

„Daimler“ apkarpė pardavimų planus, bet finansinių rodiklių prognozės nepakeitė

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Daimler AG “ patvirtino anksčiau skelbtą savo...

„Tesla“ žada šiemet atverti savo įkrovimo stoteles kitiems elektromobiliams (2)

Elektromobilių gamintoja „ Tesla “ iki metų pabaigos atvers savo įkrovimo stotelių „...

Top naujienos

Kasčiūnas: incidentas prie Rūdninkų poligono primena provokaciją (364)

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Laurynas Kasčiūnas sako, kad...

Tomaševskis: LLRA neorganizavo protesto akcijos Rūdninkuose, tai – provokacija (367)

Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga neorganizavo protesto akcijos...

Žmonės nuo kelio prie Rūdninkų poligono nustumti jėga, neramumus malšino riaušių policija policija sulaikė 8 asmenis, įvyko dar vienas pareigūnų ir protestuotojų susirėmimas (1804)

Policijos pareigūnai pirmadienį jėga patraukė žmones nuo kelio prie Rūdninkų poligono, kur jie...

Netikėtas posūkis už Atlanto: „Grizzlies“ išmainė Joną Valančiūną (50)

ESPN žurnalistas Adrienas Wojnarowskis skelbia, kad Memfio „ Grizzlies “ klubas nusprendė...

Darbdaviai skundžiasi darbuotojų trūkumu, bet vyresnio amžiaus žmonės jaučiasi nepastebimi: trūksta stažo pensijai (199)

Darbdaviai skundžiasi, kad negali rasti darbuotojų. Profsąjungos atkerta, kad vyresnio amžiaus...

Tropinė oro masė pasitrauks su trenksmu (1)

Šiandien per Lietuvą slinks aktyvus, kontrastingas šaltasis atmosferos frontas, pamažu...

Eglė su šeima iš Vilniaus išsikraustė į kaimą: dabar trijų vaikų mama augina tai, ko nerasi jokiame turguje ar prekybos centre (29)

Kol vieni ieško egzotikos už tūkstančio kilometrų, kiti ją „augina“ patys savo darže. Eglė...

Atlikėjas Paulius Bagdanavičius su žmona Lina dukroms surengė krikštynų šventę: vyresnėlė pati išsirinko sau krikštatėvius (21)

Grupės „El Fuego“ narys Paulius Bagdanavičius su žmona Lina Vilniaus Šv. Apaštalų Petro ir...