Vis dėlto azarto ir įtampos čia tikrai nestigs. 10 ekipažų privalės įveikti daugiau nei 300 kilometrų laisvai pasirinktą maršrutą ir finišuoti Palangoje. Kadangi šiuo metu nė vienas Lietuvoje oficialiai parduodamas elektromobilis vienu įkrovimu tokio nuotolio įveikti negali, todėl pakeliui jiems neišvengiamai teks papildyti energijos atsargas. Tai ir bus bene įdomiausia lenktynių dalis – kaip dalyviai suplanuos sustojimus ir kiek kartų jiems reikės sustoti.

Daugumai elektromobilių lenktynių dalyvių tai bus ilgiausia kelionė į pajūrį. Greitis jiems bus savotiškas priešas, mat kuo greičiau elektromobiliai važiuoja, tuo sparčiau senka jų akumuliatorių atsargos. Maršrute Vilnius-Palanga ekipažai teoriškai gali pasinaudoti keturiomis elektromobilių įkrovimo stotelėmis: trys nuolat veikiančios stovi prie Vievio, prie Elektrėnų ir prie Kauno, o ketvirta laikinai pastatyta prie Kryžkalnio – čia specialiai šioms lenktynėms elektros energija pasirūpins prancūzų kompanijos DBT- CEV atstovai Lietuvoje, bendrovė „Dalasas“. Pagal taisykles vienoje stotelėje ekipažas negalės užtrukti kraunant elektromobilį ilgiau nei pusvalandį – tiek užtenka baterijas užpildyti maždaug 80 proc.

Pirmosiose elektromobilių lenktynėse varžysis penki skirtingi modeliai: keturi ekipažai važiuos su „Nissan Leaf“, po du – su „BMW i3” ir „Volkswagen e-up“ ir po vieną su „Kia Soul EV“ bei „Nissan e-NV200”.

Greičiausiai Palangą pasiekęs ekipažas ir bus tituluojamas lenktynių nugalėtoju. Tačiau gegužės 8-ąją iškovotas titulas reikš kur kas daugiau, nei trofėjų kolekcijoje besipuikuojanti taurė ar laurų vainikas, primenantis laimėtas eilines varžybas. Ekipažas visiems laikams įeis į automobilių sporto istoriją kaip pirmųjų Lietuvoje, o kartu ir Baltijos šalyse, lenktynių elektromobiliais nugalėtojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)