aA
Ženevos autosalone „Volkswagen“ atskleis naujos kartos sportišką „Golf GTI“. Automobilis Vokietijoje kainuos nuo 28 350 eurų (97,8 tūkst. Lt).
Volkswagen Golf GTI
Volkswagen Golf GTI
© Gamintojo nuotr.

Pirmą kartą per daugiau kaip trijų dešimtmečių GTI istoriją „Volkswagen“ iškart pristato dvi šio modelio versijas („klasikinę” ir „galingesnę”) bei palieka intrigą, kad vėliau bus naujų modifikacijų.

„Klasikinės” versijos ratus suks 2.0 l, 220 AG pajėgumo variklis, šiek tiek galingesnis „GTI Performance“ bus su 230 AG varikliu.

Abiejų šių versijų varikliai išvysto iki 350 Nm maksimalų sukimo momentą. Standartinis GTI iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,5 sek. ir išvysto 246 km/val. maksimalų greitį.

GTI Performance iki 100 km/val. spurtuoja per 6,4 sek., o maksimalus jo greitis siekia 250 km/val.

Abi GTI versijos komplektuojamos su „Start-Stop“ sistema ir atitinka dar tik 2014 metais įsigaliosiančius „Euro-6“ aplinkosaugos reikalavimus. Su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže abi GTI versijos vidutiniškai sunaudoja po 6,0 l benzino 100 km kelio ir į aplinką išmeta po 139 g/km CO2. Tai 18 proc. mažiau, nei ankstesnės kartos GTI.

Su automatine DSG pavarų dėže šios reikšmės atitinkamai yra po 6,5 l benzino 100 km kelio ir 148 bei 150 g/km CO2.

„Golf GTI“ siūlomas su raudona „Tornado Red“, juoda „Black“ arba balta „Pure White“ kėbulo spalvomis.

Skaičiai ir faktai apie „Golf GTI“:

Pirmosios „Golf GTI“ kartos debiutas - 1976 m.
Variklis: skersai sumontuotas 4 cilindrų TSI variklis; darbinis tūris: 1984 cm3; cilindro skersmuo/ stūmoklio eiga: 82,5/92,8 mm; suspaudimo laipsnis: 9,8:1.
Galia: 162 kW / 220 AG; maks. galia – nuo 4500 iki 6,200 aps./min. diapazone.
Sukimo momentas: 350 Nm; išvystoma nuo 1,500 iki 4,400 aps./min diapazone.
Transmisija ir pavarų dėžė: mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė; 6 laipsnių DSG; priekiniai varantys ratai.
Stabdžiai: priekiniai ir galiniai diskiniai; priekiniai: 312 x 25 mm, ventiliuojami;
galiniai: 300 x 12 mm.
degalų sąnaudos ir CO2 (su mechanine pavarų dėže): 6,0 l/100 km; 139 g/km CO2.
Važiavimo parametrai (su mechanine pavarų dėže): įsibėgėjimas 0-100 km/val. per 6,5 sek.; maks. greitis: 246 km/val.
Tuščio automobilio svoris 1,351 kg (bazinė komplektacija su vairuotoju [68 kg], bagažu [7 kg] ir 90 % užpildytu degalų baku (apskaičiuota pagal RL 92/21/EEC reikalavimus).

„GTI Performance“:
Galia: 169 kW/230 AG; maks. galia pasiekiama nuo 4700 iki 6,200 aps/min diapazone.
Sukimo momentas: 350 Nm; išvystomas nuo 1,500 iki 4,600 aps/min diapazone.
Priekinio tilto diferencialo blokatorius (VAQ).
Stabdžiai: priekiniai ir galiniai diskiniai; priekiniai: 340 x 30 mm, ventiliuojami;
galiniai: 310 x 22 mm.
Važiavimo parametrai (su mechanine pavarų dėže): įsibėgėjimas 0-100 km/val. per 6,4 s; maks. greitis: 250 km/val.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Šveicarijos kaimo garažo meistrų idėja virto tarptautiniu verslu: pelnė net „Volkswagen“ pasitikėjimą (21)

Automobilių diagnostikai skirtų prietaisų rinka, panašu, jog perpildyta. Visgi, šioje nišoje...

„Jaguar“ pristatė atnaujintą „I-Pace“: labiausiai žavėti turėtų kaina (7)

Nuo debiuto „ Jaguar I-Pace “ laimėjo daugiau nei 80 pasaulio apdovanojimų, tarp kurių – 2019...

Europos Parlamentas siūlo automobilių taršą matuoti keliuose, ne laboratorijose (4)

Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo...

Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ (16)

Nepraėjus nei savaitei nuo debiuto Vokietijoje, visi 50 riboto leidimo „ Volkswagen ID.3 1st“...

Praneša apie ryto kamščius Vilniuje: spūstys – 15-oje pagrindinių sostinės gatvių (72)

Ankstų ketvirtadienio rytą šalies sostinės gatvėse vėl formuojasi spūstys. SĮ „ Susisiekimo...

Top naujienos

Vilniaus mokykloje kilusio skandalo detalės dar bjauresnės: vaikus galėjo maitinti pašvinkusia mėsa (129)

Kukuliai iš vakarykščio troškinio, sklindžiai – iš košės atliekų. Ne tų, kurios liko...

Skvernelis: tam, kuris turės skiepą, bus visiškai kitos keliavimo, bendravimo, verslo sąlygos papildyta (242)

Ateityje sudarinėjant kelionių burbulus gali būti atsižvelgiama į tai, ar žmogus yra skiepytas...

Šiaulių ligoninėje jau 11 koronaviruso atvejų: niekas net neįtarė, pirmas testas buvo neigiamas (14)

Respublikinės Šiaulių ligoninės direktorius Remigijus Mažeika antradienį įvertino padėtį...

„Bloomberg“: Baltarusijoje – slapta Putino karinė intervencija (12)

Jeigu tikėsite iš Kremliaus siunčiama žinia, Rusija šiuo metu neplanuoja siųsti policijos ar...

Nelaimė Vilniaus centre: į Nerį išsiliejo fekalijos (34)

Apie 13 val. Vilniaus miesto centre, ties Goštauto gatve, vilniečiai užfiksavo tekančias...

Išaugus užsikrėtimų skaičiui gyventojai pradėjo rečiau lankytis parduotuvėse (3)

Pastaruoju metu augančios užsikrėtimų koronavirusu apimtys Lietuvos gyventojų mobilumo iš...

Kantrybė senka: viena valstybė „įkaitais paėmė“ visą ES (237)

Europos Sąjungos pastangos daryti spaudimą Baltarusijos prezidentui Aliaksandrui Lukašenkai...

Kroviniai ima vėluoti: vežėjai Baltarusijoje susiduria su nauja patikrinimų taktika (184)

Aliaksandras Lukašenka jau ne kartą pagrasino užverti sienas ir nebepraleisti vilkikų iš...

Iš epidemiologų – žinia visiems Lietuvos darbdaviams dėl nuotolinio darbo (157)

Lietuvoje per savaitgalį, t. y. penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį, užfiksavus 249...

|Maža didelių žinių kaina