Kinijos sostinėje Pekine prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje gamintojai vienas po kito pristato naujus visureigius arba būsimas jų versijas. Ne išimtis – ir didžiausia Vokietijos gamintoja „Volkswagen“, kuri pademonstravo būsimojo SUV koncepciją „T-Prime Concept GTE“, apie kurią gandai sklandė ir anksčiau.
"Volkswagen T-Prime Concept GTE"
© Gamintojo nuotr.

Koncepcinis visureigis aprūpintas hibridine pavara, kurią sudaro 135 AG elektros variklis, dviejų litrų darbinio tūrio benzininis motoras su turbina, kurio galia 251 AG, bei 14,1 kilovatvalandės baterijų komplektas. Bendra nominali automobilio galia – 380 AG, o maksimalus sukimo momentas – net 700 Nm.

Galios sistema turi tris darbinius režimus: įjungus „E-Mode“ 50 kilometrų visureigis gali įveikti vien elektra, „Hybrid“ pasirinkimas leidžia naudotis abiem varikliais, o įjungus GTE parinktį visa sistema veikia maksimalia galia. Be to, GTE režime visos sistemos veikia sportiškiau: pasikeičia akceleratoriaus ir vairo jautrumas, atitinkamai reguliuojasi ir automatinė pavarų dėžė.

Tokiu būdu automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėa per 6 sekundes, o maksimalus greitis siekia 222 km/val.

„Plug-in“ tipo hibrido baterijos kraunamos tiek naudojant rekuperacinę ar benzininio variklio energiją, tiek pajungus prie buitinio tinklo (baterija pilnai įkraunama per 8 val.). Naudojantis specialiomis įkrovos stotelėmis akumuliatoriai užsipildo per maždaug dvi su puse valandos.

Visais ratais varomas visureigis sukurtas ant „Volkswagen Group“ modulinės MQB platformos, ant kurios taip pat gaminami „Audi“, „Škoda“ bei kiti „Volkswagen“ visureigiai. „T-Prime Concept GTE“ ilgis sudaro 5069 mm, plotis – 1998 mm, o aukštis – 1706 mm, todėl specialistai iš anksto ir nusprendė, jog šis modelis yra „Touareg“ įpėdinis.

Salone sumontuotas sujungtas valdymo prietaisų ir multimedijos blokas, kurio ekranai padengti vientisu stiklu. Teigiama, kad ši naujovė serijiniuose „Volkswagen“ automobiliuose bus taikoma nuo 2017 m.

12 colių skersmens prietaisų skydelyje gali būti atvaizduojamos visos automobilio funkcijos, o 15 colių centriniame displėjuje multimediją bus galima valdyti gestais ir balsu. Ant vairo ir centrinės konsolės sumontuoti sensoriniai valdymo mygtukai.

Galinėje sėdynių eilėje gali būti montuojami tik du krėslai, su atskiru klimato valdymu, dviem multimedijos ekranais ir kita įranga.

Kol kas neatskleidžiama, kada šis modelis bus parengtas realiai gamybai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kol automobilių gamintojai būgštautja dėl tarifų, Vokietija ir Kinija rezga naujus planus

Kinija ir Vokietija praėjusią savaitę pasirašė visą šūsnį komercinių susitarimų, kurių...

„Porsche“ ketina įrengti itin greito elektromobilių įkrovimo stoteles

„ Porsche “ parengė sumanią strategiją, skirtą savo elektrinio sportinio automobilio...

Savavaldžiams automobiliams taisyklių dar nereikia: pirmiausia, reikia pasirūpinti senomis eismo saugumo bėdomis (2)

Reguliuoti savivaldžius automobilius , kuriuos išbando tokios įmonės kaip „ General Motors “...

Pirmieji vidutinio greičio matuoklių duomenys: užfiksuota daugiau kaip 2,8 mln. pažeidimų (300)

„Vairuotojo profesionalumą vertinu ne pagal tai, kaip greitai jis moka važiuoti, o pagal tai, kaip...

BMW pirmąjį metų pusmetį pasiekė rekordinius pardavimus (1)

Vokietijos automobilių gamintojas BMW per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimus išaugino 1,8...

Top naujienos

Pavojingi vaistai iš prekybos išimti: ką darys kasdien juos vartoję pacientai? pavojinga medžiaga - net 27 populiariuose vaistuose (240)

Per paskutinius tris mėnesius parduota daugiau nei 80 tūkst. nekokybiškų vaistų su valsartanu....

Meistrai išgyvena aukso amžių: prisikviesti neįmanoma, prašo nerealių sumų (317)

Sugedęs šaldytuvas, skalbimo mašina, nuolat tekantis vanduo iš klozeto bakelio – tikras galvos...

DELFI TV Gyvai: naujųjų pasaulio futbolo čempionų inauguracija

Pirmadienį nuo 10 val. DELFI vaizdo konferencijoje – pasaulio futbolo čempionato finalo tarp...

Ekspertai neturi vieno recepto, kaip po 2019-ųjų elgtis kaupiantiems pensijai (4)

Seimo patvirtinta pensijų kaupimo reforma suteikia dar vieną galimybę antros pakopos pensijų...

Kol automobilių gamintojai būgštautja dėl tarifų, Vokietija ir Kinija rezga naujus planus

Kinija ir Vokietija praėjusią savaitę pasirašė visą šūsnį komercinių susitarimų, kurių...

Darbdaviai ieško ne tų, kurie ieško darbo (3)

Į tas sritis, kurių specialistų darbo skelbimų portaluose ieško darbdaviai, mažiausiai žvalgosi...

Epizodas finale sukėlė aistras: ateityje žaidėjams „reikės nusikapoti rankas“ Lovrenas: prancūzai nežaidė futbolo (33)

Aistros dėl VAR sistemos naudojimo pasaulio futbolo čempionato metu nerimsta. Itin daug diskusijų...

Pasibjaurėjo jaunuolių elgesiu viešajame transporte

Nuotykiai autobusuose turbūt kiekvienam keleiviui kasdienis reiškinys – dažnai tenka matyti...

Lietuvoje bus karšta kaip pirtyje (26)

Visą savaitę Lietuvoje laikysis šilti, tvankūs ir lietingi orai

Pasaulio tvarka ateityje: Kinija jau parengusi savo scenarijų (45)

Kontrastas tarp Vakaruose tvyrančio pasimetimo, kurį aiškiai paliudijo tiek NATO viršūnių...