aA
Kinijos sostinėje Pekine prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje gamintojai vienas po kito pristato naujus visureigius arba būsimas jų versijas. Ne išimtis – ir didžiausia Vokietijos gamintoja „Volkswagen“, kuri pademonstravo būsimojo SUV koncepciją „T-Prime Concept GTE“, apie kurią gandai sklandė ir anksčiau.
"Volkswagen T-Prime Concept GTE"
© Gamintojo nuotr.

Koncepcinis visureigis aprūpintas hibridine pavara, kurią sudaro 135 AG elektros variklis, dviejų litrų darbinio tūrio benzininis motoras su turbina, kurio galia 251 AG, bei 14,1 kilovatvalandės baterijų komplektas. Bendra nominali automobilio galia – 380 AG, o maksimalus sukimo momentas – net 700 Nm.

Galios sistema turi tris darbinius režimus: įjungus „E-Mode“ 50 kilometrų visureigis gali įveikti vien elektra, „Hybrid“ pasirinkimas leidžia naudotis abiem varikliais, o įjungus GTE parinktį visa sistema veikia maksimalia galia. Be to, GTE režime visos sistemos veikia sportiškiau: pasikeičia akceleratoriaus ir vairo jautrumas, atitinkamai reguliuojasi ir automatinė pavarų dėžė.

Tokiu būdu automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėa per 6 sekundes, o maksimalus greitis siekia 222 km/val.

„Plug-in“ tipo hibrido baterijos kraunamos tiek naudojant rekuperacinę ar benzininio variklio energiją, tiek pajungus prie buitinio tinklo (baterija pilnai įkraunama per 8 val.). Naudojantis specialiomis įkrovos stotelėmis akumuliatoriai užsipildo per maždaug dvi su puse valandos.

Visais ratais varomas visureigis sukurtas ant „Volkswagen Group“ modulinės MQB platformos, ant kurios taip pat gaminami „Audi“, „Škoda“ bei kiti „Volkswagen“ visureigiai. „T-Prime Concept GTE“ ilgis sudaro 5069 mm, plotis – 1998 mm, o aukštis – 1706 mm, todėl specialistai iš anksto ir nusprendė, jog šis modelis yra „Touareg“ įpėdinis.

Salone sumontuotas sujungtas valdymo prietaisų ir multimedijos blokas, kurio ekranai padengti vientisu stiklu. Teigiama, kad ši naujovė serijiniuose „Volkswagen“ automobiliuose bus taikoma nuo 2017 m.

12 colių skersmens prietaisų skydelyje gali būti atvaizduojamos visos automobilio funkcijos, o 15 colių centriniame displėjuje multimediją bus galima valdyti gestais ir balsu. Ant vairo ir centrinės konsolės sumontuoti sensoriniai valdymo mygtukai.

Galinėje sėdynių eilėje gali būti montuojami tik du krėslai, su atskiru klimato valdymu, dviem multimedijos ekranais ir kita įranga.

Kol kas neatskleidžiama, kada šis modelis bus parengtas realiai gamybai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Seimas nesusitarė: hibridams ir elektromobiliams PVM lengvatos nebus (20)

Ekologiškam transportui pridėtinės vertės mokesčio ( PVM ) lengvata nebus nustatyta.

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (434)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Patikrino „Lietuvos metų automobilio“ greičiausius – iki 100 km/val. per mažiau nei 5 sekundes (2)

„Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai vienu aspektu skiriasi nuo visų ankstesniųjų. Tai...

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (5)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1382)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (36)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (473)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (24)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (27)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

DELFI autoriai pagerbti Titanų statulėlėmis (20)

Antradienio vakarą į iškilmingą vakarą MO muziejuje rinkosi DELFI autoriai ir bičiuliai. Čia...

Antrame kėlinyje įvarčiais prapliupę serbai sutriuškino Lietuvos rinktinę (202)

Lietuvos futbolo rinktinė sužaidė geriausią pirmą kėlinį UEFA Tautų lygoje, tačiau antrajame...

Neuromokslininkas Bredesenas: norite nesusirgti Alzheimeriu – venkite pagrindinių ligos sukėlėjų (27)

„Holistic Primary Care“ redaktorius Erikas Goldmanas kalbasi su dr. Dale’u Bredesenu –...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...