Jis papildo 136 AG „turbodyzelį“, kuris debiutavo šiame vienatūryje pernai. Abu jie yra naujos „Opel“ dyzelinių variklių kartos atstovai ir pasižymi ekonomiškumu bei minimaliu sukeliamu triukšmu. Dėl šių savybių apie transporto priemones rašanti žiniasklaidą „Opel“ 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ variklį pavadino „šnabždančiu dyzeliu”.

120 AG 1.6 l CDTI „ecoFLEX“ variklis standartiškai derinamas su „Start/Stop“ sistema. Taip pat galima užsisakyti mažos trinties šešių laipsnių mechaninę transmisiją ir stabdžių energijos rekuperacijos sistemą. Siekiant užtikrinti optimalų elektros energijos paskirstymą, ši sistema regeneruoja dalį kinetinės energijos per generatorių veikiant nepriklausomu nuo variklio režimu, paverčiant ją elektros energija ir pakraunant ja akumuliatorių. Tai vyksta automatiškai, kuomet vairuotojas nuima koją nuo akseleratoriaus pedalo arba spaudžia stabdžių pedalą. Kai akumuliatorius pakankamai įkrautas, generatoriaus panaudojimas pastebimai sumažinamas ir elektros prietaisai maitinami iš sukauptos elektros energijos taupant kurą. Tai reiškia, kad varikliui nereikia sukti generatoriaus spaudžiant akseleratoriaus pedalą, o tai padeda sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 taršą. Šis cikliškas procesas, pasikartodamas, ilgainiui sukeltų įprasto akumuliatoriaus perkrovimą, todėl modelyje „Zafira Tourer“ montuojamas absorbuoto stiklo pluošto (Absorbent Glass Mat (AGM)) akumuliatorius. AGM akumuliatoriaus stiklo pluošto medžiaga absorbuoja elektrolito skystį, suteikdama aukštesnį tankį, o tai mažina vidinę varžą, pagerinamas užvedimas šaltuoju metų laiku ir padidina akumuliatoriaus naudojimo laikotarpį.

„Opel“ žada, kad dėl modernių technologijų naujasis „Zafira Tourer“ „šnabždantis dyzelis“ vidutiniškai sunaudos 4,5 l/100 km, o CO2 tarša neviršys 119 g/km.

Šis jėgos agregatas yra „Opel“ modelių ir variklių keitimo kampanijos dalis, kurios metu 27 nauji modeliai ir 17 naujų variklių pasirodys rinkoje nuo 2014 iki 2018 metų. Naujojo „Zafira Tourer“ dyzelio bazinė versija Baltijos šalyse kainuoja nuo 23 750 eurų (82 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)