Tai įvyko pirmą kartą nuo 2006 m., kai „Daimler“ nutraukė nesėkmingas pastangas išpopuliarinti savo pirmąjį keturių vietų automobilį. Ankstesnė „ForFour“ versija buvo sukurta „Mitsubischi Colt“ pagrindu. Jos gamyba buvo nutraukta vos po dviejų metų.

Šį kartą „Daimler“ kūrė „ForFour“ kartu su „Renault“. Siekiant sumažinti išlaidas, „ForFour“ dalinsis ta pačia galinių varomų ratų platforma su „Renault Twingo“ ir bus gaminamas „Renault“ gamykloje Slovėnijoje, greta „Twingo“. Tuo tarpu „ForTwo“ bus ir toliau gaminamas „Smart“ gamykloje Hambache, Prancūzijoje. Abiejų modelių pardavimai Europoje prasidės šį rudenį. JAV „ForTwo“ bus parduodamas nuo 2015 m. pabaigos. „Daimler“ pranešė, jog „ForFour“ išvis neplanuoja pardavinėti JAV.

„Smart“ markės vadovė Annette Winkler teigė, jog „ForFour“ potencialūs pirkėjai yra jauni žmonės ir šeimos, ieškančios antrojo ar net trečiojo automobilio. A.Winkler taip pat užtikrino, kad „ForFour“ turės patraukliausias „ForTwo“ ypatybes, tokias kaip kompaktiškumas. „ForFour“ padės išlaikyti esamus „Smart“ klientus ir pritrauks naujų.

Naujojo „ForFour“ ir „ForTwo“ dizainas yra toks pat, tačiau „ForFour“ yra ilgesnis dėl papildomos galinės sėdynės. Vis dėlto, „ForFour“ yra trumpesnis už „Renault Twingo“.

Per 2014 m. pirmąjį pusmetį „Smart“ automobilių pardavimai pasaulyje smuko 10 proc., iki 46 816 vnt.